2013-07-10, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Smaken har jag ingenting emot heller, kanske för att den inte är så stark för mig. Plus att det inte blir samma sak utan den. Men en gång slängde jag in en i käften och sög på den i ungefär tio sekunder innan jag svalde den, och det var bara hemskt.

45-50 minuter lät fan inte trevligt.
Aha okej nää det är inte så trevligt därför får jag låta dom smälta under tungan men det är en liten konst att få dom att ligga kvar haha! Har precis klämt i mig 1 cider 7,0 och skall snart pressa lite grapefrukt juice för att sedan smälta 2 Imo under tungan. Klämmer nog ner en cider till också Så man överlever ju trisstessen idag också.
Citera
2013-07-10, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Fixa precis 30stycken , så nu har jag 38 att klara mig på..tänkte ta 4 elr 5 ikväll och kika solsidan Man blir så beroende av själva snabbheten de kickar in att jag som haft xanor beroende förut känner igen mig lite undermedvetet
Härligt för dig! Själv sitter jag på Behandling och varit inne på Vattenbanken och köpt cider sänkt 2 st 7,0 skall pressa lite färsk grapefrukt juice och sedan vi 19 tiden så får jag 2st Imovane 7,5 så min kväll blir kalas den med Har dock klivit av subben nu efter 1 veckas bruk så får passa på innan AT kommer på minnas
Citera
2013-07-10, 19:23
Medlem
Redemptiongirls avatar
Snälla hjälp mig.. Jag är en van imovane ätare men de senaste två dagarna har jag sammanlagt gjort av med 20st... å inte blivit påverkad.. Har tagit dom på tom mage å ståendes upp, sköljt ner dom med ett halv glas. I need some tips!!! Får inte sova någonting alls utan deras verkan.
Citera
2013-07-10, 19:44
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redemptiongirl
Snälla hjälp mig.. Jag är en van imovane ätare men de senaste två dagarna har jag sammanlagt gjort av med 20st... å inte blivit påverkad.. Har tagit dom på tom mage å ståendes upp, sköljt ner dom med ett halv glas. I need some tips!!! Får inte sova någonting alls utan deras verkan.

Sov på någon bens om du har? Lättopiat?

(i värsta fall någon neuroleptika, Nozinan t ex)
Citera
2013-07-10, 20:43
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:

Du har byggt upp en extrem tolerans helt enkelt, z-analoger är väldigt annorlunda när det kommer till tolerans, vissa kan aldrig få effekt utav dom igen även om dom tar långa uppehåll.
Du får helt enkelt inte ta någon imovane på 2-3 veckor och sedan pröva igen för att se om din tolerans har sjunkit.

Känner man inte av en hel karta finns det ju ingen poäng med att fortsätta ta dom och slösa tabletter.
Citera
2013-07-10, 21:56
Bannlyst
Citat:
Testa att köpa 3st Grapefrukter och gör färskpressad juice av det, Intag hälften 40min innan intag av imovane och resterande juice i samband med intag, På vissa personer boostar det inklusive mig. Om du inte tror på det så går det att kolla upp på FASS på Imovane där dom skriver att personer som äter Imovane skall vara försiktiga med grapefrukt under behandling av Imovane då det kan förstärka ruset.
Citera
2013-07-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Testa att köpa 3st Grapefrukter och gör färskpressad juice av det, Intag hälften 40min innan intag av imovane och resterande juice i samband med intag, På vissa personer boostar det inklusive mig. Om du inte tror på det så går det att kolla upp på FASS på Imovane där dom skriver att personer som äter Imovane skall vara försiktiga med grapefrukt under behandling av Imovane då det kan förstärka ruset.

Effekten menar du väll hahaha
Citera
2013-07-11, 00:28
Medlem
Redemptiongirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Du har byggt upp en extrem tolerans helt enkelt, z-analoger är väldigt annorlunda när det kommer till tolerans, vissa kan aldrig få effekt utav dom igen även om dom tar långa uppehåll.
Du får helt enkelt inte ta någon imovane på 2-3 veckor och sedan pröva igen för att se om din tolerans har sjunkit.

Känner man inte av en hel karta finns det ju ingen poäng med att fortsätta ta dom och slösa tabletter.

Jag har senaste månaderna haft långa uppehåll mellan gångerna som jag tar om.. å å jag tar som så är det bara 2-3st.. så det kan tyvärr inte stämma.. 30 stycken har gått åt helvete nu utan att jag känt något å min omgivning har sett att jag inte blivit påverkad av dom. testade att slå i mig 3 st 7,5mg.. utan resultat... Vad äre som händer??? =( datumet var inte gammalt på dom å de funkade som det skulle på en kompis.
Citera
2013-07-11, 00:34
Medlem
Tar aldrig zolpidem igen. Kunde inte prata och fick inte fram några ord ibland och så kröp det massa spindlar bakom kylskåpet.
Citera
2013-07-11, 13:34
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Tar aldrig zolpidem igen. Kunde inte prata och fick inte fram några ord ibland och så kröp det massa spindlar bakom kylskåpet.

Att det kröp en massa spindlar var väll inte Zolpidem:ets fel?
Citera
2013-07-11, 13:44
Medlem
art-creators avatar
Hur kommer det sig att jag får hallisar av stilnoct nu, men inte fick det de första åren? Imovane får jag ingen effekt av överhuvudtaget oavsett hur länge jag håller upp lr hur stor dos jag tar. Tråkigt när jag måste lämna drogtest regelbundet.
Citera
2013-07-11, 14:00
Medlem
Imovane är en ganska "lagom" drog tycker jag! Den går att bruka i perioder utan att bli jätte torsk. Håller även på med Lyrica, en betydligt knepigare medicin att lägga på hyllan. Imovane är väldigt vanebildande men har svårt att se en grov beroende potential.

Det värsta med imovanen är dagen-efter, fyfan vad seg man kan vara speciellt i början även lite illamående. Men att sitta där vid 22 snåret och ta ett par och bara känna ångesten rinna av, det är en rätt mäktig känsla! Jag får inget direkt rus, men jag ser att vara ångest-fri är lite euforiskt i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in