2013-07-09, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Det måste smaka äckligt som in i helvete.
Ja första gången gjorde det de, Men det är bara några få minuter så det är inget att gnälla över Sedan så var det inte så äckligt det går över snabbt det är inte som Xanor smälter jag dom under tungan tycker jag smaken sitter kvar hela dagen, Men imo bara att hålla ut den lilla stunden som dom smälter sen så drick ett glas oboy sen är det kanoners!
Citera
2013-07-09, 23:41
Medlem
Har tagit 4 st 7.5 or , har lite tolerans..blev skönt ångestdämpad..så till min fråga detta var en timme sen, är det när man vart vaken på det några timmar flumm effekten kommer ?
Citera
2013-07-10, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaser (old)
är det någon annan än jag som upplever ett härligt välbefinnande av stilnoct? tog det varje dag ett par månader, hade ett helvete att sluta. otroligt vad man gör för att uppleva något annat än vardagens gråhet. För de som inte vet är stilnoct ett diaboliskt sömnmedel, tar du för mycket flippar du ut och kommer inte ihåg ett skit senare. inget bra sömnmedel heller, inte att rekommendera mao.
Suverän sömntablett. Sover bra varje gång. Flippar ut gör du defenitivt inte av dem, möjligen o.m du tar andra droger eller alkohol.
Citera
2013-07-10, 05:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Har tagit 4 st 7.5 or , har lite tolerans..blev skönt ångestdämpad..så till min fråga detta var en timme sen, är det när man vart vaken på det några timmar flumm effekten kommer ?
Jag tycker att man känner av när effekten kommer och just Imvoane tycker jag inte är så mycket mer än så. Dock vill du bli duktigt snurrig så är det Zolpidem/stilnonct du skalll ta där blit man mer snurrig tycker Zolpidemet är slår imovanen alla dagar i veckan. Men åter till din fråga, Nej du blir inte mer påverkad ju längre du är uppe.
Citera
2013-07-10, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Jag tycker att man känner av när effekten kommer och just Imvoane tycker jag inte är så mycket mer än så. Dock vill du bli duktigt snurrig så är det Zolpidem/stilnonct du skalll ta där blit man mer snurrig tycker Zolpidemet är slår imovanen alla dagar i veckan. Men åter till din fråga, Nej du blir inte mer påverkad ju längre du är uppe.

Aa de har du rätt i. Jag tycker toleransen stiger på imo fort som fan e uppe på 4a och känner mig inte helt nöjd
Citera
2013-07-10, 13:30
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Aa de har du rätt i. Jag tycker toleransen stiger på imo fort som fan e uppe på 4a och känner mig inte helt nöjd
Det är då du ska ge fan i och äta några på ett tag.
Annars är du uppe i sjuka mängder snart.
Citera
2013-07-10, 13:35
Medlem
tryckte i mig ca70 st imovan
inte att rekomendera
Citera
2013-07-10, 15:07
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Fan jag har alltid tyckt att Imovane smakar rätt illa men nu dom senaste har jag tagit och smällt dom under tungan och vant mig med smaken så nu är det ingen fara längre och det är verkligen värt det tycker dom slår på MYCKET snabbare på det sättet! Kan varmt rekommenderas att göra

Fy fan, det där kommer jag aldrig att prova. De slår så satans snabbt om man bara sväljer dem så jag tycker inte att det är värt det. 15-20 minuter står jag ut med att vänta.
Citera
2013-07-10, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLAM
tryckte i mig ca70 st imovan
inte att rekomendera
Hur kom du på den briljanta iden o vad hände?under hur lång tid?
Citera
2013-07-10, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Fy fan, det där kommer jag aldrig att prova. De slår så satans snabbt om man bara sväljer dem så jag tycker inte att det är värt det. 15-20 minuter står jag ut med att vänta.
Haha Nu har det nästan blivit ett måste kan nästan säga att på något sjukt sätt så har jag börjat gilla smaken av imo nu, Jasså så snabbt när du sväljer dom?! Lyckost själv får jag vänta 45-50 min och då är det på tom mage om jag sväljer dom.
Citera
2013-07-10, 15:40
Medlem
Citat:
Haha Nu har det nästan blivit ett måste kan nästan säga att på något sjukt sätt så har jag börjat gilla smaken av imo nu, Jasså så snabbt när du sväljer dom?! Lyckost själv får jag vänta 45-50 min och då är det på tom mage om jag sväljer dom.

Fixa precis 30stycken , så nu har jag 38 att klara mig på..tänkte ta 4 elr 5 ikväll och kika solsidan Man blir så beroende av själva snabbheten de kickar in att jag som haft xanor beroende förut känner igen mig lite undermedvetet
Citera
2013-07-10, 15:54
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Smaken har jag ingenting emot heller, kanske för att den inte är så stark för mig. Plus att det inte blir samma sak utan den. Men en gång slängde jag in en i käften och sög på den i ungefär tio sekunder innan jag svalde den, och det var bara hemskt.

45-50 minuter lät fan inte trevligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in