2009-09-18, 15:54
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Hur länge sitter zopiklon i pisset?

Hur länge sitter zopiklon i pisset?[/
Citera
2009-09-18, 16:50
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Hur länge sitter zopiklon i pisset?[/

Dom testar inte för Zopiklon eller Zolpidem i standard-test så du kan vara lugn!
Citera
2009-09-19, 17:19
Medlem
zoN-s avatar
Hur mkt kostar zopiklon 7,5mg per tablett? Har ett par och vill sälja till några polare
Citera
2009-09-19, 19:35
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Hur mkt kostar zopiklon 7,5mg per tablett? Har ett par och vill sälja till några polare
Du kommer inte tjäna några förmögenheter på imovane, tycker du kan bjuda dom.
Citera
2009-09-19, 20:22
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-

Menar du vad de kostar på apoteket eller gatan? Apoteket ingenting (nån krona styck kanske) på gatan är det väl upp till 15 spänn per piller. Du kanske inte borde maxa priser om det är dina polare heller...
Citera
2009-09-19, 20:22
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Du kommer inte tjäna några förmögenheter på imovane, tycker du kan bjuda dom.

Oj, läste inte ditt inlägg först men håller med om din slutsats. Bjud för fasiken.
Citera
2009-09-21, 15:16
Medlem
Zm10s avatar
Detta är lätt min sort av fanclub

Har inte hittat nåt som går upp mot euforin man kan hitta med dessa kemikalier.

Dessutom så går inget att jämföra hur keffa pinsamma och sjukt roliga äventyr man kan få vara med om med Zolpizarna

Sign me up
Citera
2009-09-21, 20:19
Medlem
prmanentwacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Mja, jag får rätt vilda hallisar om jag intar Zopiklon när jag fortfarande är påverkad av CS-droger.

Så att blanda Imovane med tjack är att föredra om man gillar hallisar och inte vill somna helt enkelt?

Jag testade Imovane för första gången igår och jag käkade syra och slängde några bomber tjack i lördags (hade lite at på tjacket när jag slängde Imovanen).
Jag trippade ganska hårt på de två jag käkade! Typ som 1/3 lapp syra.

Kommer nog aldrig att göra om det dock, fan vad det smakar äckel i käften dagen efter !
Citera
2009-09-22, 19:21
Medlem
Sleazebags avatar
Har börjat uppskatta zopiklon mer nu på senare tid, smaken som jag till en början upplevde som helt och hållet outhärdlig har jag lärt mig ignorera och jag noterade även nu att den minskar betydligt efter några dagar av nattlig konsumtion. Satsar 2-3 7,5mg och tycker att det fungerar helt ok, har inga minnen av att jag haft svårt att somna i alla fall. Riktigt skönt.
Citera
2009-09-22, 20:23
Medlem
frukosteras avatar
Mmm... Den där smaken vänjer man sig vid. Jag älskar mjölk. När jag började inmundiga imovane kunde jag inte dricka mjölk alls, det tog kål på mig. Nu dricker jag mjölk som aldrig förr. Jag älskar mjölk.
Citera
2009-09-22, 21:30
Medlem
Första gången på zopiklon igår. Körde på med 4 x 7,5mg i skolan (vet hur det låter, ägnar mig inte åt att vara påverkad i skolan annars, detta var ett undantag, var nyfiken) och det blev bra. Lugn, fin och lite skum i gången och utåt sett helt klar. Såg sedan när jag kom hem att vårt kylskåpet rörde på sig. Såg även en skum, svartvit spindel i hypnosmönster som kröp ur väggen. Stod och kollade på den fascinerat och sa till min far att han skulle komma och titta på den. Insåg sedan hur orealistisk den såg ut och sa "äh, haha, det var inget, var bara jag som hallucinerade".

Blir nog ett gäng nu vid läggdags. Gillar dem.
Citera
2009-09-22, 22:44
Medlem
frukosteras avatar
Är det korstolerans mellan bensoanaloger och bensodiazepiner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in