2013-07-11, 14:12
Medlem
djpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redemptiongirl
Jag har senaste månaderna haft långa uppehåll mellan gångerna som jag tar om.. å å jag tar som så är det bara 2-3st.. så det kan tyvärr inte stämma.. 30 stycken har gått åt helvete nu utan att jag känt något å min omgivning har sett att jag inte blivit påverkad av dom. testade att slå i mig 3 st 7,5mg.. utan resultat... Vad äre som händer??? =( datumet var inte gammalt på dom å de funkade som det skulle på en kompis.

Tar du någon benso på dagarna?
Om jag tagit någon xanor(eller annan benso) tidigt/sent på dagen så känner jag inget som helst av varken stilnoct eller imovane på kvällskvisten när det är dags att sova.
Citera
2013-07-11, 14:38
Medlem
Punklivs avatar
Nyss svalt 7.5 mg zopiklon och lyssnar på Stefan Sundström. Kan bli en trevlig dag.
Citera
2013-07-11, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Nyss svalt 7.5 mg zopiklon och lyssnar på Stefan Sundström. Kan bli en trevlig dag.

Det är rätt skönt att ta på dagtid. Men jag tyckter det är spännande att invänta till kvällen innan jag tar. Men jag förstår att du har det rätt soft i denna stund , käkante för många bara
Citera
2013-07-11, 14:45
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det är rätt skönt att ta på dagtid. Men jag tyckter det är spännande att invänta till kvällen innan jag tar. Men jag förstår att du har det rätt soft i denna stund , käkante för många bara

Bäst är det ju att ta på kvällstid, men idag ville jag sätta lite guldkant på vardagen. Ja, det börjar smaka lite metall i käften nu så snart mår jag nog perfekt. Ångesten börjar släppa. Jag har bara åtta stycken kvar så jag ska försöka så gott jag kan att inte käka upp kartan för fort!

Edit: Är det någon mer än jag som får någon konstig känsla när man sväljer när man tagit zopiklon? Jag kan inte förklara känslan då den är så främmande. Den är inte obehaglig på något sätt, men det är någonting.
Senast redigerad av Punkliv 2013-07-11 kl. 15:03.
Citera
2013-07-11, 15:29
Medlem
Redemptiongirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djpsykos
Tar du någon benso på dagarna?
Om jag tagit någon xanor(eller annan benso) tidigt/sent på dagen så känner jag inget som helst av varken stilnoct eller imovane på kvällskvisten när det är dags att sova.

Nej, ingen benso alls på dagarna. Förstår inte vad som är fel. Har fått punga ut en förmögenhet på ingenting. När imovanen går ut i blodomloppet så brukar man känna smaken av dom i svalget.. Men inte ens det händer! Har försökt i flera dagar nu! =(
Citera
2013-07-11, 15:33
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redemptiongirl
Nej, ingen benso alls på dagarna. Förstår inte vad som är fel. Har fått punga ut en förmögenhet på ingenting. När imovanen går ut i blodomloppet så brukar man känna smaken av dom i svalget.. Men inte ens det händer! Har försökt i flera dagar nu! =(

Ha ett låååååångt uppehåll och håll tummarna för att det funkar efter det.
Citera
2013-07-11, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Effekten menar du väll hahaha
Ja självklart menar jag effekter Jag var lite halv snurrig igår förvånad att det blev såpass rätt som inläggen blev ändå!
Citera
2013-07-11, 15:39
Bannlyst
Citat:
Jag älskar att ta Imovane på dagtid. även Stilnoct men det är en annan historia! Käka lite Imovane till frukost och gå ut och göra vardagliga saker. Gå till banken och sådana tråkiga saker blir helt plötsligt rätt skojiga saker ialla fall inte jobbigt.
Citera
2013-07-11, 15:41
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Jag älskar att ta Imovane på dagtid. även Stilnoct men det är en annan historia! Käka lite Imovane till frukost och gå ut och göra vardagliga saker. Gå till banken och sådana tråkiga saker blir helt plötsligt rätt skojiga saker ialla fall inte jobbigt.

Du har så rätt så. Jag blir jävligt motiverad av zopiklon och funderar nu på att dra ihop ett skönt ggäng och dra och bada.
Citera
2013-07-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Ja självklart menar jag effekter Jag var lite halv snurrig igår förvånad att det blev såpass rätt som inläggen blev ändå!

Hahaha det hade varit sjukt om FASS skrivit ruset det hade blivit lite fel men endå kul
Citera
2013-07-11, 17:07
Medlem
Punklivs avatar
Jag börjar få lite ont i magen av zopiklonen. Först trodde jag att det berodde på att jag inte käkat någonting, men nu sitter jag här mätt i magen och har fortfarande lite ont. Hjälper Postafen tror ni? Den hjälper ju emot opi-magont.
Citera
2013-07-11, 19:12
Bannlyst
Citat:
Du har så rätt så. Jag blir jävligt motiverad av zopiklon och funderar nu på att dra ihop ett skönt ggäng och dra och bada.
Ja jag tycker man blir pigg och igång om man slänger i sig ett par på morgonen orkar hålla igång hela dagen riktigt härlig speciellt så här på sommarn när vädret gör det helt ännu bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in