Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Jag har beställt dom från ett väl etablerat företag från England som säljer orginal fast ganska dyrt och generic billigare! Dom är inte placebo för jag känner ju att dom dämpar GABA nerverna! fast mer folköls aktivt och inte alls som orginal Stillisar eller Ambien! Jaja man åker ju alltid på en nit för eller senare!
Fast för mig spelar det ingen roll jag får utskrivet imovane av min Läkare så jag hämtar ut dom i morgon så jag får sova hyfsat i allfall!
Mhm, skulle önska att jag hade zopiklon lagligt utskrivet igen, aldrig mått så bra (overall) då jag fick 15 milligram zopiklon/imovane per natt, är som att det som gör det tungt att sova dämpas av att bara veta att man har tillgång, använde inte ens 15 mg varje natt utan 7,5 mg räckte om jag inte var överdrivet stressad eller hade något som gav mig en gnagande ångestkänsla som aldrig slutade.
Hade även 15 mg stesolid om dagen, 2 mån senare drogs allt in pga pensionerad läkare... fick någon jävla skit läkare som gick tillbaka till allt det man får testa innan man får det som fungerar så jag har ingen läkarkontakt längre.
Fick faktiskt testa nitrazepam 5 mg sedan 10 mg per natt innan zopiklon och z-analogerna sparkar ju röven ur traditionella bensodiazepiner helt klart! speciellt för sömn men även panikångest.