2009-07-10, 13:20
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varianto
Är det stor skillnad på zolpidem och stilnoct? eller bara olika märken? En gång käka jag nämligen 13-14 zolp mixat med 4-5 starköl tillsammans med en grapefrukt drink, effekten blev att jag var seg som fan, några minnesluckor och ibland fick jag trippelsyn, men det var verkligen inte något att hänga i julgranen.... Personligen föredrar jag bra brunt kombat med några folköl och zoplikon
Zolpidem är Stilnoct, i princip. Stilnoct innehåller Zolpidem.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...POFIUB0C5VERT1
Citera
2009-07-10, 14:35
Bannlyst
Hur länge syns zopiklon på piss?
Citera
2009-07-10, 15:01
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nesir
Hur länge syns zopiklon på piss?
inte en sekund, om dom du inte går på subprogrammet där dom kan kolla på nåt sätt. Men blir du haffad av grisen eller måste pissa av någon anledning så behöver du inte oroa dig.
Citera
2009-07-10, 16:49
Bannlyst
Har Dem som tar pissprovet anledning att tro att du tagit Zopiklon skickas det på analys där det syns.

Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
inte en sekund, om dom du inte går på subprogrammet där dom kan kolla på nåt sätt. Men blir du haffad av grisen eller måste pissa av någon anledning så behöver du inte oroa dig.
Citera
2009-07-10, 16:49
Medlem
chutles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omastar
Okej, men kan du bara förklara vad du menar med "lD50" fattar ingenting.

Säg bara ett exempel i MG hos en person på ca 80 kg.

Ld50(lethal dose 50%) hos ett ämne menar att det är 50% risk att du dör
http://sv.wikipedia.org/wiki/LD50

Mg hos en manlig råtta är 695 mg/kg. Om det hade varit samma hos människor hade den legat på 55600mg(55g) om personen vägde 80kg.
Citera
2009-07-10, 21:59
Medlem
AnotherNoOnes avatar
hahaha på arvika bjöd vi litefolk på zopiklon, de var inte så erfarna av något blev helt veck och det slutade med att min polare pissade en av brudarna i munnen när de hade sex, hon var med på det som fan då men minns ingenting dagen efter hahaha såå roligt så äckligt.... kan tilläggas att det var på lördag-söndag natten så var ju lagom fresht med
Citera
2009-07-11, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherNoOne
hahaha på arvika bjöd vi litefolk på zopiklon, de var inte så erfarna av något blev helt veck och det slutade med att min polare pissade en av brudarna i munnen när de hade sex, hon var med på det som fan då men minns ingenting dagen efter hahaha såå roligt så äckligt.... kan tilläggas att det var på lördag-söndag natten så var ju lagom fresht med

Måste även varit en hel del alkohol inblandat? Annars blir man inte särskillt väck på zop!
Citera
2009-07-11, 09:00
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varianto
Måste även varit en hel del alkohol inblandat? Annars blir man inte särskillt väck på zop!

Man kan bli riktigt rejält väck även utan alkohol. Särskilt om man är ovan vid tabletterna.
Citera
2009-07-11, 09:02
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Man kan bli riktigt rejält väck även utan alkohol. Särskilt om man är ovan vid tabletterna.

Fan vad jag älskar din oresonliga kamp mot flödder, keep it up maaaaan!
Citera
2009-07-11, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!

Jo, du har säkert rätt, ibland har jag en dum tendens att utgå att alla reagerar som mig
Citera
2009-07-11, 09:10
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Fan vad jag älskar din oresonliga kamp mot flödder, keep it up maaaaan!

He he, you know me, jag är en dubbelmoralens mästare. Jag tar ju själv alla dessa mediciner fast endast i förskrivna doser och inte för att ha roligt.
Citera
2009-07-11, 10:45
Medlem
Hur många dagar i veckan kan man ta 1-2 st 5mg Stilnoct för att sova, utan att utveckla tolerans och/eller beroende?

Som det ser ut nu behöver jag dem varje natt vilket är lite oroväckande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in