Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Man sätter i princip taket vid första intaget på Imovane, så om du inte skulle klantat dig hade du haft det mysigare nu
Edit: Imovane bör inte jämföras med Stilnoct då skillnaden mellan rusen sträcker sig långt bort över dom sju haven.
Angående att Imovance och stil är olika, vilket helvete jag fick mig när jag förväntade mig att min värld skulle rasa samman (se tidigare poster om rapporter på upptåg med Zoplidem) och så får man sig en fismurken men djävulskt härligt bensorus på det hela, nåväl... Första gången jag tog Zopiklon nu var förra veckan i Onsdags(ca ~18:30) (i tron om att det var liknande Zoplidem) och resultatet blev att jag ringde en god vän som bor 4 mil ifrån mig (ca ~kl 19:00) och ber henne "kom till min stad!", hon svarade att hon skulle se vad hon kunde göra, "Yes!" tänker jag och springer in för att störa min mor, ej angelägen om mitt tillstånd och säger promt att jag måste ha bilen in till stan, "Okej okej, men du får ju inte köra bil Loli?!", nejmen det vet jag väl?! Så jag står där och gäbblar med min mor om att jag måste in till stan för att träffa en vän och göra skolarbete (inne i stan) så det är SKITVIKTIGT att jag kommer in.... All right, hon går med på det och kör in mig till stan (jag är lätt full och på 20mg Zopiklon)
Väl inne i stan letar jag rätt på ett par goda vänner till mig, där får jag uppehålla mig och låna telefon, där jag får reda på att min kära Nattskatta inte kan ta sig 4 mil utan transportmedel på ett fingerblink, "jahopp" säger jag och hälsar adjö, och inser hur sjukt jävla korkad jag är som stuckit in till stan utan telefon eller transportmedel hem igen.......
Kvällen slutade med att jag la mig i en lekstuga tillsammans med medtagna filtar, stukad som ett as (tack vare mina vänner) och beväpnad med en sladdlös hemtelefon (som jag slog Nattskattas nummer om och om igen på för att förvänta mig världens mest läskiga upplevelse jag någonsin varit med om (mest för att jag var så djävla ensam och skev)). Det fördjävliga var att jag inte kunde somna om, så jag gick upp ifrån min bädd, dumpstrade lite mat, slängde i mig lite mer Imovance och kände mig som en redig robin hood när jag avlönade kamrater med en säck morötter (som jag senare tog tillbaka för att dem blev förolämpade för att jag gett dem "SOPOR"(som för övrigt ligger i frysen i formatet 15Liter Morotsoppa(fittkompisar))
Jag gick till skolan på morgonen därpå, utgångspunkt: En inrökt och asmysigt bäddad lekstuga centralt beläget på dagiset som ligger mitt i stan... En riktig rastaman's morgon och fy fan vad bra jag mådde, Torsdag i all ära.
Kontext: Man mår riktigt jävla bra på dem här ju.
Hyperbol: Jag hade asroligt hela kvällen och mådde skitbra hela kvällen!