Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Kan bara infinna mig i Imovanegänget. Totalt livsfarligt att ha dom små rackarna liggandes inom räckhåll om man ska supa till det.
Det börjar med en och slutar med en karta...

Infinner mig i samma division, "bara ta en" och så kommer man på i slutet av dagen att man kört upp 5st i snoken, om man bara kunde öva upp impulskontroll på annat sätt än tolerans..
Citat:
Ursprungligen postat av Feroz
så tänkte fråga går det att använda stilnoct under dagen för att slappna av och tex vara social ute i stan (utan att få den hemska minnesluckan) för att sedan ta en-två st innan man ska sova för att kunna gå upp tidigt på morgonen och jobba?
Nej, kan inte rekommendera Stilnoct att ta dagtid, ifall du vill ta stilnoct dagtid så kan jag bara dela med mig av receptet till en framgångsrik dag på substansen: bas på 5mg nasalt, fyll på (nasalt) vid behov, det börjar inte med ett zonkat äventyr och kan regleras till att sluta som en zonkad zombie.
Ifall du däremot vill sova på skiten så rekommenderar jag dig inte att ta det dagtid, toleransnivån höjs enormt snabbt, ifall du vill ta dessa dagtid så ber du din läkare om att få en flaska Theralen så slipper du lida nöd när du inser att det går överstyr med dosen.