2009-07-01, 23:23
Bannlyst
Har 2 polare jag vet har provat dem, men dem e indiska o inte pakistanska med märket "Zolt". Dem fungerade utmärkt, den ena hade hallisar som fan o mådde som man ska på stilnoct. Vet inte om du har fått samma eller om du verkligen fått någon ny batch med pakistanska...Vore konstigt då SE fick in stilnoct först för någon/några veckor sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Nån med erfarenhet av SE:s stilnoct? Fick mina nu, de är pakistanska och inte "vanliga" serbiska stilnox. Dragit i mig tre utan nämnvärd flöddrighet ännu.

edit: drar i mig ett par bärs också. Vill tomtejäveln inte komma ut så ska jag försöka röka ut honom.
Citera
2009-07-01, 23:34
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Har 2 polare jag vet har provat dem, men dem e indiska o inte pakistanska med märket "Zolt". Dem fungerade utmärkt, den ena hade hallisar som fan o mådde som man ska på stilnoct. Vet inte om du har fått samma eller om du verkligen fått någon ny batch med pakistanska...Vore konstigt då SE fick in stilnoct först för någon/några veckor sedan.

My bad, de var visst indiska. Nej, jag kan fortfarande inte känna några tomtetendenser efter att ha tryckt 8 st + 4 bärs.

Kan det vara så att mitt knaprande av imovane (4x7.5 dagligen) byggt upp nån slags tolerans?
Citera
2009-07-01, 23:38
Bannlyst
Absolut, korstolerans så det svänger om det. Käkar du 30mg imovane om dagen så är det klart du får en jäkla tolerans

Citat:
My bad, de var visst indiska. Nej, jag kan fortfarande inte känna några tomtetendenser efter att ha tryckt 8 st + 4 bärs.

Kan det vara så att mitt knaprande av imovane (4x7.5 dagligen) byggt upp nån slags tolerans?
Citera
2009-07-01, 23:44
Medlem
zoN-s avatar
Aaaa vad ere här med att blanda stilnoct/zopiklon me alkohol? har gjort det 2 ggr och aldrig igen, blir ju helt katastrofala blackouts och man betér sig helt efterblivet
Citera
2009-07-01, 23:45
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Absolut, korstolerans så det svänger om det. Käkar du 30mg imovane om dagen så är det klart du får en jäkla tolerans

Ja just fan, de är ju korstoleranta. Suck.
Citera
2009-07-01, 23:57
Bannlyst
Är rätt sugen på att köpa mig ett par stillisar själv :P Var ett tag sedan.. Dem jag ordnat åt har varit väldigt nöjda med dem.

Citat:
Ja just fan, de är ju korstoleranta. Suck.
Citera
2009-07-02, 01:40
Medlem
Horjävlarna vill strypa mitt zopiklonflöde, dom säger att dom misstänker att jag blivit beroende, vilket jag inte har.

Vad är det bästa som jag kan säga för att få dom bästa chanserna att få fortsätta med zopiklonet?

Är det bra om jag t ex kommer till mötet och säger att jag inte sovit ett skit under natten pga jag inte hade tabletterna som får mig att somna in eller är det dåligt?
Citera
2009-07-02, 11:24
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carrioz
Horjävlarna vill strypa mitt zopiklonflöde, dom säger att dom misstänker att jag blivit beroende, vilket jag inte har.

Vad är det bästa som jag kan säga för att få dom bästa chanserna att få fortsätta med zopiklonet?

Är det bra om jag t ex kommer till mötet och säger att jag inte sovit ett skit under natten pga jag inte hade tabletterna som får mig att somna in eller är det dåligt?
Det sa jag om Imovane, så att jag skulle få byta till Stilnoct. Sa att jag skaffat tolerans och så vidare och att jag inte ville bli beroende.

Om du säger det så kan dom nog misstänka att du blivit beroende ännu mer. Fast egentligen så borde det ju vara det bästa sättet att behålla dem också.. Jag vet inte!
Citera
2009-07-02, 12:50
Medlem
reborns avatar
WTF! Jag har snaskat i mig 8st 7.5mg Imovane, utspritt över ca 3 timmar. Men får ingen effekt förutom att jag blir lite gladare. Blir det så dåligt?
Citera
2009-07-02, 12:55
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reborn
WTF! Jag har snaskat i mig 8st 7.5mg Imovane, utspritt över ca 3 timmar. Men får ingen effekt förutom att jag blir lite gladare. Blir det så dåligt?
Själv så hade jag inte haft något minne kvar efter så många. Sådär är det för mig med Stilnoct istället. Jag kan droppa hur många som helst utan att känna speciellt mycket.
Citera
2009-07-02, 12:56
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:

Har du bensotolerans?
Citera
2009-07-02, 14:22
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Har du bensotolerans?
Njae, käkar SSRI och har kört 1 Stilnoct per dag i en månad, tills typ förrgår.

På Stilnoct räcker det att jag tar 1 så börjar det snurra, men vafan.. Ingenting efter 8 st.
Testat Xanor 2mg också, och det hände absolut ingenting då heller. Ångesten försvann inte det minsta. Men det hör väl inte till denna tråd.

Citat:
Känner somsagt fortfarande inte påverkad av dom, lite fnissigare bara. Men finns det någon risk ifall jag drar i mig EN starköl nu, så flippar allt och det blir kolsvart, sen ligger min familj styckade i badkaret?
Senast redigerad av reborn 2009-07-02 kl. 14:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in