2013-02-08, 12:03
Medlem
jag får nånting som heter imozop funkar skitbra tjihoo
Citera
2013-02-08, 21:52
Medlem
oskyldigtanklagads avatar
Åkte föruy och hämtade ut mina zopiklon som jag har på recept (och mina favvisar=barnsligt, jag vet. Får dock bara 4.. 4 max per dag. Det blir upprenbarligen någon felstavning här och där. För ungefär 1,5 tippa sen tog jag 30mg = 3 zopiklon.

Jag ser lite typ att det rör sig lite si och så, men inget mer roligt. Jag vet att jag inte har kommit ihåg att jag har skrvit detta imorgon, det är det som är det lömska.

Jag satt och läste igenom förpackningslappen(?) .. där slutar vi... nu kommer jag inte på mer

Ska droppa 2 till tror jag Det här var inte kul allt...

1,5timma exakt sedan jag stoppade i mig 3 zoppisar var enklare att skriva

VILL ÄVEN PÅPEKA ATT JAG INTE DRICKER ALKOHOL NU!

Aaaeh, jag har käkat dom här till och från i snart ett år.
Jag kan ta en hel burk benzo och det märks knappt på mig..

Det blir kulire när dom ska nerbenzera mig

edit: Jag säger som Lempic eller va han hette uvunför mig; måste sticka o pissa!
Senast redigerad av oskyldigtanklagad 2013-02-08 kl. 22:33.
Citera
2013-02-08, 22:13
Medlem
SadCats avatar
Tycker Imovane Meda funkar bättre än Zopiklon Pilum.
Placebo effekt antar jag.
Citera
2013-02-08, 23:46
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat

Pilum ser "billiga" och tråkiga ut, nästa gång blir det till att lägga till 1 krona och ta meda.

Känns bättre

Hoppas verkligen Läkemedelsverket testar alla nya små aktörers produkter ordentligt.
Citera
2013-02-09, 01:25
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Min farsa gillar Pilum mer än imovane, så det är nog placebo
Citera
2013-02-09, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Har en liknande fråga som unleash, fick Zolpidem utskrivet, men hört från lite olika att varunamnet Stilnoct ska ha lite mer tryck, sant?
'

samma verksamma ämne den som påstår det är bra dum i huvudet och påhittig
Citera
2013-02-09, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trancedreamer
'

samma verksamma ämne den som påstår det är bra dum i huvudet och påhittig

Det kan väl va något annat skit som är iblandat? Har aldrig spytt på stilnoct men ofta på zolpidem. Kanske är nåt iblandat skit
Citera
2013-02-09, 04:26
Medlem
oskyldigtanklagads avatar
Fy fan va tråkig kväll.. visst, fick lite städat och sådär.. men 7 stillar 10mg, och så tömde jag nästan burkem på 5mg stess tänkte fel med stessen, jag tig 10 stycken á 50mg.. usch, nae varför håller man på me skiten..

Haha, nu när jag tänker efter så "snackade" jag med mina möbler i lägenheten, inget kusligt för fem öre, och datorbordet är så gott som felfritt. Lite trassel kvar bara..

Vänta några veckor till näsat gång.. köpa riktig jävla grape, och sedan losec.

Nu ska sadbanda gå o upp... sooooooooooovmorgon =)

Jailbreakat mya paddan iaf! det gick fint som tur var.. men cydia servrarna är nere
Senast redigerad av oskyldigtanklagad 2013-02-09 kl. 04:29.
Citera
2013-02-09, 10:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtanklagad
Fy fan va tråkig kväll.. visst, fick lite städat och sådär.. men 7 stillar 10mg, och så tömde jag nästan burkem på 5mg stess tänkte fel med stessen, jag tig 10 stycken á 50mg.. usch, nae varför håller man på me skiten..

Haha, nu när jag tänker efter så "snackade" jag med mina möbler i lägenheten, inget kusligt för fem öre, och datorbordet är så gott som felfritt. Lite trassel kvar bara..

Vänta några veckor till näsat gång.. köpa riktig jävla grape, och sedan losec.

Nu ska sadbanda gå o upp... sooooooooooovmorgon =)

Jailbreakat mya paddan iaf! det gick fint som tur var.. men cydia servrarna är nere
Har man inte ångest ska man inte äta bens.. jag har aldrig ätit mer än vad jag tänkt och jag har flera hundra hemma
Citera
2013-02-12, 13:39
Medlem
Slingshots avatar
OT raderat, använd denna tråd när ni flöddrar, https://www.flashback.org/t1839824p476

//Slingan
Citera
2013-02-12, 17:03
Medlem
Hkicks avatar
Har bara massa stilnoct liggandes hemma, vågar inte ta dem.

Kanske beror på att min rumskamrat börjar taffsa på mig i sömnen när han sover haha. Jag vaknar väldigt lätt av minsta lillla om jag inte rökt eller tagit en stille först.

Fast kan lika gärna skriva ut dem jag får och bygga upp ett lager tills jag vågar ta dem igen eller vill flöddra.
Citera
2013-02-12, 17:13
Medlem
Grimmjows avatar
Hur är det med ungefär 3 år gamla Stilnoct som man fått på recept (dock utgått nu, men nu är jag i behov igen)? Kan man ta de, eller är det farligt? Tacksam för hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in