2013-11-13, 20:22
Medlem
Jag har fått ljudhallucinationer, men bara en gång. Det lät som kvävda skrik, avlägsna rop på hjälp... Kusligt som fan. Men det försvann.
Citera
2013-11-13, 20:23
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Hehe, får "tyvärr" inget sådant längre. Men brukar ta ungefär den dosen och då mår jag bara riktigt bra, väldigt avslappnad och skön, sen fyller jag på efter några timmar och håller mig riktigt skön hela kvällen/natten. Är faktiskt glad över att slippa det riktigt fuckade, gillar inte att fucka ur eftersom jag har gjort riktigt sjuka saker jag ångrar starkt haha.

Tog 10 mg i går och fick inte så sköna hallisar jag fick förr, det var mer att texten svävade o.s.v. Tog i och för sig inte båda tabletterna samtidigt, tog 5 mg först och efter en halvtimme 5 mg till, påfyllningen kändes inte av alls så vi får se hur det blir ikväll när jag tar båda samtidigt.

För övrigt slår de dubbelt så snabbt som Imovane för mig, och nästan dubbelt så hårt. Somnar däremot inte lika bra... Det gjorde jag förr.
Citera
2013-11-13, 20:41
Bannlyst
Hur länge bör man vänta med att ta imovane för att man ska fortsätta få hallisar. Har tagit det 2 gånger denna veckan. Båda gångerna 15mg. Första gången fick jag rejäla hallisar men andra gången svartnade det bara för ögonen i princip när man fokuserade på saker. Jag vill ju trippa
Citera
2013-11-13, 21:18
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EL-Tardo
Hur länge bör man vänta med att ta imovane för att man ska fortsätta få hallisar. Har tagit det 2 gånger denna veckan. Båda gångerna 15mg. Första gången fick jag rejäla hallisar men andra gången svartnade det bara för ögonen i princip när man fokuserade på saker. Jag vill ju trippa

Vänta en vecka för bästa resultat.
Citera
2013-11-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Jag försöker att endast ta mina imovane till kvällen så jag kan sova men har lagt märke till att jag blir väldigt lättirriterad morgonen efter, någon annan som upplevt nåt liknande?

Japp. sur/irriterad/aggressiv.
Citera
2013-11-14, 18:20
Medlem
qhz.s avatar
Är det ok att ta 5st 7,5 mg imovane innan man ska sova? Somnar inte på tv stycken och är jävligt less.
Citera
2013-11-14, 18:38
Medlem
Jag upplever att min Imovane icke fungerar alls. Jag äter även Lyrica kan det ha med det att göra?
Citera
2013-11-14, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maistroer
Jag upplever att min Imovane icke fungerar alls. Jag äter även Lyrica kan det ha med det att göra?

Hur många mg imovane käkar du?.
Citera
2013-11-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Hur många mg imovane käkar du?.

7.5mg ibland mer då jag försökt flumma men utan resultat
Citera
2013-11-14, 19:41
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maistroer
Imovane och stilnoct slutade ge effekt för mig helt under en period när jag käka lyrica.
Det råder någon form av korstolerans.
Citera
2013-11-14, 19:42
Medlem
fan så svårt att ta upehåll från zolpidem, men nu ska jag fan ta tag i det värt det, fan vad dom slår sen om man tar 10 st och dricker
Citera
2013-11-14, 20:54
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
fan så svårt att ta upehåll från zolpidem, men nu ska jag fan ta tag i det värt det, fan vad dom slår sen om man tar 10 st och dricker

Jag ser inte charmen i att ta så många och dricka. Bättre att ta runt 20 mg och dricka några folköl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in