2013-04-23, 23:56
Medlem
Jag är slängt i mig 3 st, druckit 66 cl folköl och 00.04 eller 00.4l 45% sprit (sån liten flaska). Ska vara nöjd eller slänga i min de 2 sista? Ska upp 10 imorogn bör nämnas
Citera
2013-04-24, 02:14
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_hack
Vars kan man köpa imvane på nätet?
finns många bra sidor som sälger zopiklon sist jag beställde 30st kostade 35 dollar ca 245kr helt ok
du får leta så hittar du o 1000st roche valium 10mg bla kostar 1kr st o xanor ca 500kr för 100st o massa andra benzo...har altid fått mina ordrar ...
Citera
2013-04-25, 13:48
Medlem
LightClouds avatar
Usch, mina Stilnoct tog slut inatt...

Jag tar dem enbart för att sova, så tiden framöver kommer inte att bli rolig nu. Ringde för att förnya receptet innan idag men fick då prata med en sköterska och inte min läkare samt fick höra att det dröjer minst till tisdag innan jag eventuellt kan hämta ut nya. Det är dock inte ens säkert att jag får ut ett nytt paket innan jag har rådfrågat med min läkare. Han skrev endast ut för 30 dagar, men jag håller alla mina tummar för att jag ska få ett paket till åtminstone. Det har för övrigt gått över en månad sedan jag fick det förra receptet, så jag har tagit färre än vad som står på paketet.

Tänkte dock, om jag kommer i kontakt med honom, fråga efter Imovane istället för Stilnoct då jag upplever väldigt horribla drömmar på Stilnoct och har även fått skrämmande hallucinationer redan vid medicinsk dos av Stilnocten. Nog för att jag inte stressar upp mig eller liknande efter att jag har trippat en hel del gånger på hallucinogena droger, men jag tar ju dem just för att sova, inte för att trippa.

Tror ni att det är en dum idé att fråga efter Imovane? Min tanke är att det inte bör vara någon fara och jag flummar ju faktiskt inte på Stilnoct och tänker inte göra på Imovane heller, men sedan vet man ju inte hur läkaren reagerar. Jag vill inte bli av helt med möjligheterna till att få ens Stilnocten. Ibland är de ju sådana att om man frågar efter en viss medicin blir man per automatik missbrukare och vill enbart berusa sig på det man efterfrågar.
Citera
2013-04-25, 14:13
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Usch, mina Stilnoct tog slut inatt...

Jag tar dem enbart för att sova, så tiden framöver kommer inte att bli rolig nu. Ringde för att förnya receptet innan idag men fick då prata med en sköterska och inte min läkare samt fick höra att det dröjer minst till tisdag innan jag eventuellt kan hämta ut nya. Det är dock inte ens säkert att jag får ut ett nytt paket innan jag har rådfrågat med min läkare. Han skrev endast ut för 30 dagar, men jag håller alla mina tummar för att jag ska få ett paket till åtminstone. Det har för övrigt gått över en månad sedan jag fick det förra receptet, så jag har tagit färre än vad som står på paketet.

Tänkte dock, om jag kommer i kontakt med honom, fråga efter Imovane istället för Stilnoct då jag upplever väldigt horribla drömmar på Stilnoct och har även fått skrämmande hallucinationer redan vid medicinsk dos av Stilnocten. Nog för att jag inte stressar upp mig eller liknande efter att jag har trippat en hel del gånger på hallucinogena droger, men jag tar ju dem just för att sova, inte för att trippa.

Tror ni att det är en dum idé att fråga efter Imovane? Min tanke är att det inte bör vara någon fara och jag flummar ju faktiskt inte på Stilnoct och tänker inte göra på Imovane heller, men sedan vet man ju inte hur läkaren reagerar. Jag vill inte bli av helt med möjligheterna till att få ens Stilnocten. Ibland är de ju sådana att om man frågar efter en viss medicin blir man per automatik missbrukare och vill enbart berusa sig på det man efterfrågar.
Fråga inte efter Imovane, men berätta för läkaren att du får dessa effekter utav Stilnoct.
Citera
2013-04-25, 14:54
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Fråga inte efter Imovane, men berätta för läkaren att du får dessa effekter utav Stilnoct.

Jag får göra så!

Det jag är mest rädd för är att han ska reagera i stil med:

"Oj, nej, det var inte bra. Då skriver vi av dessa helt så får du Propavan istället", eller liknande om jag berättar om effekterna jag upplevt av Stilnoct. Jag fick Atarax först och de är ju helt värdelösa. Därav hoppas jag på att jag åtminstone får behålla Stilnocten om inte Imovane kommer på tal.
Citera
2013-04-25, 19:41
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Lyckades få hallisar på 7,5mg imovane inatt, hade druckit grapefrukt juice hela kvällen och hade tramadol i systemet.
Äter 5-7,5mg 4-5 dagar i veckan och det var länge sedan jag ens kände av någon effekt sist och säkert ett år sedan jag fick hallisar sist.

Antar att det beror på grapefruktjuicen?
Citera
2013-04-25, 19:49
Medlem
Citat:
Jag får göra så!

Det jag är mest rädd för är att han ska reagera i stil med:

"Oj, nej, det var inte bra. Då skriver vi av dessa helt så får du Propavan istället", eller liknande om jag berättar om effekterna jag upplevt av Stilnoct. Jag fick Atarax först och de är ju helt värdelösa. Därav hoppas jag på att jag åtminstone får behålla Stilnocten om inte Imovane kommer på tal.
Fått det utskrivet förr? Säg att du verkligen måste få sova utan risk att må dåligt dagen efter.
Citera
2013-04-25, 20:16
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Fått det utskrivet förr? Säg att du verkligen måste få sova utan risk att må dåligt dagen efter.

Stilnoct har jag fått, samt Atarax. Ingen annan dock.
Citera
2013-04-25, 21:21
Medlem
Citat:
Stilnoct har jag fått, samt Atarax. Ingen annan dock.
Samma sak för mig, fick Attarax, Theralen (vilket jag faktiskt finner nytta av, stor flaska med +100 doser som bara ligger i nödfall), sedan fick jag Z-analoger, nu pratar dock läkaren om att sluta skriva ut, orkar inte "jaga läkare" som skriver ut så jag finner mig ganska gott i den sits jag nu hamnar i.
"Se det som en sorts rehab" fick jag höra av en kär vän till mig, måttligt betryggande och antagligen sanna ord.
Citera
2013-04-25, 21:44
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Lyckades få hallisar på 7,5mg imovane inatt, hade druckit grapefrukt juice hela kvällen och hade tramadol i systemet.
Äter 5-7,5mg 4-5 dagar i veckan och det var länge sedan jag ens kände av någon effekt sist och säkert ett år sedan jag fick hallisar sist.

Antar att det beror på grapefruktjuicen?

grapejuice boostar imovane helt galet mycket, det skriver jag under på
Citera
2013-04-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
grapejuice boostar imovane helt galet mycket, det skriver jag under på
det är väl vita grape man ska ha? har provat men mja det hjälpe lite brukar alltid köpa tropikanas grape.Men kan nån svara vilken grape år bäst
Citera
2013-04-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Den fungerar bra om man har ont i ländryggen, men den är som många andra läkemedel - toleransen går upp efter en tids användande och det slutar fungera.

Den finns att få på licens men den avregistrerades 2008. Runt om i världen tillverkas och används den fortfarande eftersom det inte finns något tillräckligt bra substitut.

1-2 gånger i veckan ska inte vara någon fara. Det är oerhört milt för kroppen om du jämför med alkohol. Att börja använda det varje dag skall undvikas.
Har en fråga hur mår levern om man
tar varje dag i många år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in