Citat:
Ursprungligen postat av
Allavetdinipadress
Fråga.
Jag vill köpa Imovane/Dormidina för att sova gott. Jag gillar att sova gott. Jag är inte ute efter rus. Fick utskrivet 10 st Imovane tabletter av min husläkare. Dom räcker ett tag. Men sedan orkar jag inte ringa o stå med mössan i hand igen.
Vet att det finns 100 trådar om var man kan köpa ditt o datt för att bli hög osv. Det är jag ointresserad av. Jag orkar inte plöja igenom alla dessa pundar-trådar.
Snälla, om ni vet, ge mig tips om var jag kan köpa Imovane eller Melatonin säkert på nätet utan att "göra en Kicki Danielsson"
Imovane (zopiclon) är ju en insomningstablett medan Melatonin är ett ämne kroppen själv tillverkar. Melatonin borde väl vara hur lätt som helst att få utskrivet då det inte är beroendeframkallande.
Har dock prövat och tyckte det sög. Numera har jag zopiclon 7,5 mg-15 mg för att få fatt på sömnen.
Händer dock att jag vaknar en 3-4 timmar efter insomning och har svårt att somna om.
Dessutom är metallsmaken i munnen ganska gräslig.
Du gör ju en "Kicki Danielsson" om du beställer receptbelagda läkemedel som blir tagna av tullen eller så. Har tyvärr ingen aning om det finns någon internetsida som säljer inom Sverige, där jag inte bor.