2013-04-22, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Ja det är riktiga cirkuspiller, den saken är klar

Potenta jävlar, sån jävla beslutsångest hos läkaren när man ska välja Mellan zolpidem och zopiklon då jag gillar båda.

Bytte rätt nyligen till zopiklon men nu börjar jag bli lite sugen på zolpidem igen.

Brukar alltid ge mig ut på ett litet äventyr (i sängen) innan jag väljer att slockna på dem

Hehe känner igen det där när man har båda och kan välja fritt. Jag föredrar zolpidem om jag ska flumma för äter ej upp alla men slutar alltid med att jag kräks. Idag valde jag zopiklon, älskar smaken och sköna vaggan innanman däckar.
Citera
2013-04-22, 20:04
Medlem
nafts avatar
stilnoct

Haha, jag hade käkat ritalin under dagen! Sedan på kvällen drog jag i mig stillnoct!
Gick ner till personalen på behandlingshemmet och sa att jag hörde röster i mitt huvud! XD

Herr ågren förstås!
Citera
2013-04-22, 20:07
Medlem
jigsawlivess avatar
En gång tog jag hela 30 st. 7.5 imisar plus 2 sexpack.
Jag vaknade hemma jag kommer inte ihåg något då ska tillnämnas att
jag måste åka färja den vägen över fyfaaan vad har man gjort???

Imovane 7,5 är väldigt muskelavslappnande och jag brukar nu ta 5X7,5 på dagen
att funka oach dricker lite grapejuice fontana brukar fungera väldigt br

Dessutom har jag fått en neuroligisk sjukdom för några år sedan. Jag kan glömma jobb rakt av.

Utan nu har jag 60mg stesolid plus 600mg Lyrica mot neuropatisk smärta .
Min Neurolog har sagt att jag måste ta min Lyrica livet, fuusatan.

Vi får se, somadril ska vara väldigt bra. Jag skulle gjärna vilja veta ni som har MS eller Parkinson vad gör ni ???

Jag har fått en liknande sjukdom för 4 år sen har självmedicinerat och ja, jag har gått igenom systemet.Fyfaaan det är skrämmande.

Tipsa mig gärna om bra muskelavslappnande.
Jag är en snäll kille
Skulle uppskattas
Citera
2013-04-22, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jigsawlives
En gång tog jag hela 30 st. 7.5 imisar plus 2 sexpack.
Jag vaknade hemma jag kommer inte ihåg något då ska tillnämnas att
jag måste åka färja den vägen över fyfaaan vad har man gjort???

Imovane 7,5 är väldigt muskelavslappnande och jag brukar nu ta 5X7,5 på dagen
att funka oach dricker lite grapejuice fontana brukar fungera väldigt br

Dessutom har jag fått en neuroligisk sjukdom för några år sedan. Jag kan glömma jobb rakt av.

Utan nu har jag 60mg stesolid plus 600mg Lyrica mot neuropatisk smärta .
Min Neurolog har sagt att jag måste ta min Lyrica livet, fuusatan.

Vi får se, somadril ska vara väldigt bra. Jag skulle gjärna vilja veta ni som har MS eller Parkinson vad gör ni ???

Jag har fått en liknande sjukdom för 4 år sen har självmedicinerat och ja, jag har gått igenom systemet.Fyfaaan det är skrämmande.

Be om att få testa iktorivil mycket bättre än stesolid och har också lång halveringstid. Tillverkas somadril fortfarande? Isf om du blir erbjuden så tveka inte!
Citera
2013-04-22, 23:22
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Hehe känner igen det där när man har båda och kan välja fritt. Jag föredrar zolpidem om jag ska flumma för äter ej upp alla men slutar alltid med att jag kräks. Idag valde jag zopiklon, älskar smaken och sköna vaggan innanman däckar.

Håller med, till zolpidems fördel också är att det för min del räcker med en 10:a för att det ska bli äventyr när det är dags att sova efter nattpasset och jag är mycket bättre på att hushålla dem.

För att det ska bli ett halvhjärtat äventyr på zopiklon får jag ta 3-4 st 7,5or.

Det räcker dock med 1 för den invaggande känslan.

Man får ju faktist inte glömma att dem är utskrivna för sömnens skull

Mvh
Citera
2013-04-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naft
stilnoct

Haha, jag hade käkat ritalin under dagen! Sedan på kvällen drog jag i mig stillnoct!
Gick ner till personalen på behandlingshemmet och sa att jag hörde röster i mitt huvud! XD

Herr ågren förstås!
Respektlöst att flumma på ett behandlingshem, vad gör du där ens en gång? För att komma på fötter? Reflektera över dina val.
Citera
2013-04-23, 03:07
Medlem
Hur mycket skadar Imovane kroppen/själen/medvetandet "you name it".
Hur påverkas det i långa loppet vad tror ni?
Vad är det som sker i hjärnan? Och är det "farligt"?
Jag själv använder det ibland för att tidigare kunna somna, samt att ja diggar känslan
Men det är ändå läkemedelsbranschen som är involverade och det gör mig skeptisk oavsett.
Citera
2013-04-23, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Håller med, till zolpidems fördel också är att det för min del räcker med en 10:a för att det ska bli äventyr när det är dags att sova efter nattpasset och jag är mycket bättre på att hushålla dem.

För att det ska bli ett halvhjärtat äventyr på zopiklon får jag ta 3-4 st 7,5or.

Det räcker dock med 1 för den invaggande känslan.

Man får ju faktist inte glömma att dem är utskrivna för sömnens skull

Mvh

Har haft zolpidem så många år så tar alltid 4-6 stycken men blir som åksjuk av dem såså väljer imovane. Igår blev det 3x7,5
Citera
2013-04-23, 11:36
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jigsawlives
Den fungerar bra om man har ont i ländryggen, men den är som många andra läkemedel - toleransen går upp efter en tids användande och det slutar fungera.
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Be om att få testa iktorivil mycket bättre än stesolid och har också lång halveringstid. Tillverkas somadril fortfarande? Isf om du blir erbjuden så tveka inte!
Den finns att få på licens men den avregistrerades 2008. Runt om i världen tillverkas och används den fortfarande eftersom det inte finns något tillräckligt bra substitut.
Citat:
Ursprungligen postat av TerranPlayer
Hur mycket skadar Imovane kroppen/själen/medvetandet "you name it".
Hur påverkas det i långa loppet vad tror ni?
Vad är det som sker i hjärnan? Och är det "farligt"?
Jag själv använder det ibland för att tidigare kunna somna, samt att ja diggar känslan
Men det är ändå läkemedelsbranschen som är involverade och det gör mig skeptisk oavsett.
1-2 gånger i veckan ska inte vara någon fara. Det är oerhört milt för kroppen om du jämför med alkohol. Att börja använda det varje dag skall undvikas.
Citera
2013-04-23, 12:09
Medlem
nafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Respektlöst att flumma på ett behandlingshem, vad gör du där ens en gång? För att komma på fötter? Reflektera över dina val.

Jag vet att det är respektlöst!
Och jag har reflekterat över mina val och jag vill sluta.
Men jag har svårt för det och det är av den anledningen jag var där.'
Citera
2013-04-23, 15:45
Medlem
Big_hacks avatar
Vars kan man köpa imvane på nätet?
Citera
2013-04-23, 17:52
Medlem
Slösade bort mina sista imovane igår när jag gick och lade mig tidigt på 14mg för att kunna vakna vid 6, så låg jag och kollade på 3 filmer tills klockan var 3 istället och försov mig givetvis. Hur fan ska jag somna ikväll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in