2013-02-05, 14:49
Var om en väldigt lustig sak igår. Hade haft en heldag med cb från wake n' bake till ca. sex på kvällen. Sen kom jag på den förträffliga idén att trycka i mig lite Imovane då jag har ett hundrapack utskrivet och tar sällan det då jag har röka. I vilket fall så bestämmer jag mig efter lite efterforskning för 30 mg då jag inte riktigt känner till min egna tolerans. Har käkat dom mängderna förut också i rekreationellt syfte men aldrig i kombo med cb. Jo tjena, det small ju direkt efter ett tag. Det som är intressant i detta är att jag är klarvaken i huvudet och vet vad jag gör, för det har jag en minnesbild av, men sen försvinner allt i en dimma. När jag vaknade nu imorse så kollade jag igenom chatloggar och telefonlistor och upptäcker att jag har pratat med folk, men jag har ingen aning om vad jag har sagt. Än har ingen hört av sig i alla fall. Här är ett utdrag ur en chatlogg med en tjejkompis:
Jag har då inga som helst minnen av att jag har skrivit det där. Men som tur var så gjorde jag ju i alla fall inte bort mig. Inte vad jag vet i alla fall.
I övrigt måste jag säga att Imovane är ett riktigt bra sömnmedel, men bruka inte det för mycket och för länge. Jag har hört en del skräckhistorier om avtändning och då pratar jag inte om det vanliga med några nätter utan sömn utan om riktigt jävliga kalkoniserande (eget ord).
Knarka lugnt mina vänner!
Citat:
18:07
D: jag har varit busig
18:08
L: jassssåå?
säg nu dåå!
...
18:12
D: jag ar tryckt i mig med ett sömnnpiller också. detta kan bli intressant.
18:13
L: ett sömnpiller.. jaha. också?
med vadå?
hörru
...
18:19
D: zopiklom. rätt light feeling mot andra.
18:20
L: i wouldn't know
men varför en sömntablett nu?
18:21
D: hhah
18:22
L: du är ju helt väck nu lol
18:25
D: kommmr att tacklad"
L: kommer att tackla? haha
18:26
D: det här ärd en god vilja ha en polarens vän.
L: haha.. jag fattar inget lol
en god vilja av en polares vän? lol
18:28
D: det här är en god vilja just att greppa tag i verkligheten,
18:29
L: hahaha. dude nu är du uppe och surrar bland molnen ^^
18:30
D: lol ^-
L: lol på dig själv hahaha
...
18:45
D: kattkrustor. sånär små bundna korgar som man bär sin katt i?
18:46
hahahaha!
D: jag har varit busig
18:08
L: jassssåå?
säg nu dåå!
...
18:12
D: jag ar tryckt i mig med ett sömnnpiller också. detta kan bli intressant.
18:13
L: ett sömnpiller.. jaha. också?
med vadå?
hörru
...
18:19
D: zopiklom. rätt light feeling mot andra.
18:20
L: i wouldn't know
men varför en sömntablett nu?
18:21
D: hhah
18:22
L: du är ju helt väck nu lol
D: kommmr att tacklad"
L: kommer att tackla? haha
D: det här ärd en god vilja ha en polarens vän.
L: haha.. jag fattar inget lol
en god vilja av en polares vän? lol
18:28
D: det här är en god vilja just att greppa tag i verkligheten,
18:29
L: hahaha. dude nu är du uppe och surrar bland molnen ^^
18:30
D: lol ^-
L: lol på dig själv hahaha
...
18:45
D: kattkrustor. sånär små bundna korgar som man bär sin katt i?
18:46
hahahaha!
Jag har då inga som helst minnen av att jag har skrivit det där. Men som tur var så gjorde jag ju i alla fall inte bort mig. Inte vad jag vet i alla fall.
I övrigt måste jag säga att Imovane är ett riktigt bra sömnmedel, men bruka inte det för mycket och för länge. Jag har hört en del skräckhistorier om avtändning och då pratar jag inte om det vanliga med några nätter utan sömn utan om riktigt jävliga kalkoniserande (eget ord).
Knarka lugnt mina vänner!