2012-09-30, 00:54
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Med sprit med i bilden kan det bli vad som helst. Rapportera imorrn

Citera
2012-09-30, 00:57
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Göm mobilen, dra ur telefonjacket, slå av datorn och göm sladden till den medan du är nykter. Annars kan det bli sjuka samtal eller inlägg på fejan eller vad fan som helst. Och gå för fan inte ut bland folk. OCH, som sagt, posta imorrn
Citera
2012-09-30, 01:00
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Göm mobilen, dra ur telefonjacket, slå av datorn och göm sladden till den medan du är nykter. Annars kan det bli sjuka samtal eller inlägg på fejan eller vad fan som helst. Och gå för fan inte ut bland folk. OCH, som sagt, posta imorrn

Jamen vafan, jag sitter hemma själv, vad ska jag göra om jag inte har datorn eller telefonen på?

Har fet ångest, vill bara bli flöddrad
Citera
2012-09-30, 01:05
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Jamen vafan, jag sitter hemma själv, vad ska jag göra om jag inte har datorn eller telefonen på?

Har fet ångest, vill bara bli flöddrad
Ok, ville bara varna dig för kaoset. Läs igenom tråden så ser du vad som kan hända. Man kan bli helt fuckad, typ ställa sig och laga mat åt småtomtar osv. Glömma spisen på är ju inte så kul tex. Eller få för sig att man ska bada, inte heller bra. Hur som helst. Var rädd om dig. Och skriv imorgon, om det du kommer ihåg.
Citera
2012-09-30, 01:28
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ok, ville bara varna dig för kaoset. Läs igenom tråden så ser du vad som kan hända. Man kan bli helt fuckad, typ ställa sig och laga mat åt småtomtar osv. Glömma spisen på är ju inte så kul tex. Eller få för sig att man ska bada, inte heller bra. Hur som helst. Var rädd om dig. Och skriv imorgon, om det du kommer ihåg.

Ja det var bra att du gjorde det, bestämde mig för att köra på lite mer stesolid istället, har läkartid 8:e oktober så det gör inget om jag använder upp dom.

Men jag ska prova på att flumma på stilnoct någon dag, fast inte ikväll.
Någon annan gång när jag inte druckit sprit och redan tagit benso.
Citera
2012-09-30, 02:09
Medlem
Lightinthedarks avatar
jag har zolpidem Milan 10mg 30
Har tagit 20 mg för att boosta lite.

Det känns riktigt gott. Och så blir det lättare att sova i natt
Citera
2012-09-30, 23:35
Medlem
naattas avatar
Sitter med 1st Imovande 7,5mg, 3st zoplicon 7,5mg och 1 Sobil 5mg, grapejuice 1L och två-tre starköl. Ensam hemma vid TVn, vad kan jag föra göra för att förfylla mig kväll? Zoplicone + några öl = godnatt direkt va? Ett revligt rus vore önskvärt då jag aldrig har testat något av detta tidigare. Mvh.
Citera
2012-09-30, 23:37
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naatta
Sitter med 1st Imovande 7,5mg, 3st zoplicon 7,5mg och 1 Sobil 5mg, grapejuice 1L och två-tre starköl. Ensam hemma vid TVn, vad kan jag föra göra för att förfylla mig kväll? Zoplicone + några öl = godnatt direkt va? Ett revligt rus vore önskvärt då jag aldrig har testat något av detta tidigare. Mvh.
Ta 2 st Imovane/Zopiklon med någon bärs på det.
Citera
2012-10-01, 19:16
Medlem
Käkat vallar i ett par dagar nu, senast cirka 10 igår... Dragit i mig cirka 10 SVENSKA från apoteket stillisar utan att känna ett skit? :S Även druckit grapejuice och en stor stark... Kan vallarna slå ut stillisarna?
Citera
2012-10-01, 19:52
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Käkat vallar i ett par dagar nu, senast cirka 10 igår... Dragit i mig cirka 10 SVENSKA från apoteket stillisar utan att känna ett skit? :S Även druckit grapejuice och en stor stark... Kan vallarna slå ut stillisarna?

CIRKA mannen
Citera
2012-10-01, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
CIRKA mannen

Förstår inte din poäng, men ja typ 7-8-9-10 st. Frågan var OM vallarna typ "dödar" stillisarna? Känner absolut inget rus alls av stilnocten.
Citera
2012-10-01, 22:58
Medlem
svampmannens avatar
Vatprke ejdb hruvz ei. Djsh ejw??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in