2016-01-12, 21:13
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampiz
Någon mer än mig som har fått ökat dosen kraftigt, ja pratar om zopiklon.. Jag har bara ätit i ca 2w o igår stoppa jag i mig 18st och somnade inte iaf?

Är det normalt?
Var försiktig med att överdosera om du inte vet vad det är du stoppar i dig. Det kan ju innehålla vad fan som helst, som dessa xanor-stavar som folk överdoserat som innehållit RC-benzo, sägs att folk tom dött av det.

Jag upplever ingen ökad effekt av 6+ st 7,5 om man jämför med 2-4 st. Det har bara gett mig mer baksmälla och problem med magen dagen efter.
Citera
2016-01-12, 23:42
Medlem
Zolpimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Det kan jag tänka mig att du gör när du proppat i dig 20mg

Kommer inte ens ihåg det där inlägget
Jaja! Samma dos ikväll
Citera
2016-01-12, 23:53
Medlem
Tog imovane för nån dag sen eftersom stilnocten var slut. Tog 15 mg, kände ingen metallsmak. Jättekonstigt, har alltid känt den där äckliga smaken. Tog ca 30 min att somna och sen vaknade jag tre timmar senare utan att kunna somna om. Med stilnoct brukar jag faktiskt lyckas sova hela natten. Vet att det ska vara tvärtom, imovane ska sitta i längre tid. Blev en konstig upplevelse. Prövade även att lyxa till det med flunitrazepam en natt men vaknade efter tre timmar utan att kunna somna om. Föredrar nog min stilnoct även om jag blir självdestruktiv om jag inte somnar på den. Nån som haft liknande upplevelser, att det inte går att sova länge på imovane?
Citera
2016-01-13, 00:27
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Nån som haft liknande upplevelser, att det inte går att sova länge på imovane?
Ja vid tolerans eller för hastigt växlad dygnsrytm. Det suger att vakna för tidigt när man käkat benzo eller imovane, brukar alltid vakna med fetångest.
Citera
2016-01-13, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Ja vid tolerans eller för hastigt växlad dygnsrytm. Det suger att vakna för tidigt när man käkat benzo eller imovane, brukar alltid vakna med fetångest.

Precis, jätteångest när man vaknar för tidigt. Stilnoct igen ikväll, får se hur det går.
Citera
2016-01-13, 10:41
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zolpiman
Kommer inte ens ihåg det där inlägget
Jaja! Samma dos ikväll

Kör på bara! Njut av livet min vän.
Citera
2016-01-13, 20:10
Medlem
trueforgoods avatar
Hur länge måste man egentligen vänta efter att man ätit (rejält) för att ta Imovane så att det verkligen funkar? Om jag tar det direkt efter mat ger det ingen effekt...
Citera
2016-01-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Hur länge måste man egentligen vänta efter att man ätit (rejält) för att ta Imovane så att det verkligen funkar? Om jag tar det direkt efter mat ger det ingen effekt...
I alla fall 1-2 timmar skulle jag säga. Ju längre tid desto bättre. Man känner nog bäst själv när maten har smälts klart i magen, är ju olika från person till person. Om man, som jag, brukar äta strax innan man går till sängs så är det nog bäst att ta tabletterna en kvart innan maten.
Citera
2016-01-13, 20:40
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
I alla fall 1-2 timmar skulle jag säga. Ju längre tid desto bättre. Man känner nog bäst själv när maten har smälts klart i magen, är ju olika från person till person. Om man, som jag, brukar äta strax innan man går till sängs så är det nog bäst att ta tabletterna en kvart innan maten.

Ja, misstänkte att det var nåt sånt och det är ju det tråkiga med det hela... Vill inte ta för tidigt på kvällen och har inte möjlighet att äta allt för sent. Men men... får stå ut med detta helt enkelt
Citera
2016-01-13, 22:23
Medlem
Zolpimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Kör på bara! Njut av livet min vän.

Dags att trappa ner så jag inte bygger tolerans
Fick höra från apotekaren idag när jag hämtade ut mina SN10or att min kära läkare har skrivit ut så att jag har tillgång till stilnoct för 3 månader fram i tiden
Citera
2016-01-14, 11:55
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zolpiman
Dags att trappa ner så jag inte bygger tolerans
Fick höra från apotekaren idag när jag hämtade ut mina SN10or att min kära läkare har skrivit ut så att jag har tillgång till stilnoct för 3 månader fram i tiden

Lät inte helt fel att du har för 3 månader Bara att njuta på då med andra ord
Citera
2016-01-14, 20:23
Medlem
trueforgoods avatar
Finns inget som kan få mig av banan så som Imovane. Av någon jävla anledning fuckar dom upp mitt mående (dagen/dagarna efter) till den milda grad att allt blir ett stort svart mörker, jag hatar allt och alla (inkl. mig själv), får självmordstankar och inte orkar något alls. Detta var definitivt sista gången jag rör dessa piller, det är en sak som är säker (tagit två dagar i streck, 15mg/kväll).

Slängs in i en depression som växer sig starkare ju mer dagen lider för att sedan framåt kvällen vara så stark att jag knappt orkar ta mig ur sängen. Stilnoct gör inte detta med mig, inte heller någon benzo utan bara Imovane. Fuck it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in