Blir nog en tripprapport av det här imorgon.
jag känner mig så pigg, på alerten, potental att vara efterblivet och nu något varm. jag har filmat min katt i typ 2 timmar ( tydligen!!!) och försökt få han att göra saker och jag har lyckats till vis mån.
Jag ska dricka lite vin nu, inte gjort så på 1-2timme dvs vätska. tiden flyger förbi.
Blir nog en himla rolig film att redigera jag låter kameran vila och katten för den delen
Jag känner ju mig inte direkt knarkad, bara emotionellt frisläppt, pigg och ny energi. Musiken låter inte ens bättre. Att klockan är 7:17 och jag blrjade vid 23. känns helt sjukt ^^ men jag har mest lallar runt med katten och ritade ne cool bild (skiss) som jag försökte visa för katten men den tyckte inte om det.
Usch att det kan vara så nice på piller

det här verkligen var konstnärligt även om jag bara hängde efter en katt hade jag kunnat göra det, vilket jag ska göra nu och dricka vin medan matteriet för telefonen återuppladdats. Blir föga förvånad om det blir minnesluckor imogon, har allt på film och det här var fan asroligt.
vet inte om Zitadonen gör ett dugg, är det för ajg är så varm och gosig?

Och bara den jag snodde ifrån inte märker h ehe
Om nu någon är kvar, gör det någon om jag dricker säg 2-3 glas vin. jag har sen kl 23 tagit 2 ungfär och det var typ samtidigt
Det värsta jag gjorde ikväll var att terrorisera min katt med en dokumentär, samt ändra Facebook lösenordet.
hur är Beroende med det här, kan tänka mig att adhd mediciner stratera(?) samt 3000mg kodeint kan ha något med det att göra. Eftersom jag inte får använaa cannabis som jag gillar för att bli avspännd och chilla. Är det här något att ha då?
Jag måste undvika att proven spåras på Tisdag, men det kanske är lungt eller något jag fixar på tisdagen, annars är det ju bara så underbart att boka om. Känner mig jätte trevlig och fokus, är säkert ADHD medicinen som kickar in. jag har inte sovit på 24h. Synd att ingen är vaken, ska försöka leta reda på nån stofil på en chatkanal.
Inser att jag skrivit mkt och delvis osammanhängande, men jag inte kan inte vänta och fixa iordning filmen. särskilt då jag inte är klar! mobilen dog och katten sover vid fönster/iaktar mig argt. Men han fick iallfall russing och skinka som pris för han är awsome