2013-11-10, 23:56
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Ibland ångrar man att man poppa typ 4-8 stycken under en kväll och minns inte ett jack SHIT. Ända jag vet att de va skönt haha

Det är mycket bättre och skönare att poppa 2-3 stycken.
Citera
2013-11-11, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det är mycket bättre och skönare att poppa 2-3 stycken.
Lite i efterhand ångrar man det.. Skulle du/ni tro att man kan få flera utskrivet? När man har redan fått typ 30 utskrivet på samma gång dvs?

Kan ju ljuga om att jobbet och sånt ej fungerar , att de händer ibland att jag inte kan jobba en dag pga sömnbrist. Och bara använder vid fåtal tillfällen då jag verkligen känner att de behövs
Dock sa han sista gången, men måste försöka iaf!
Senast redigerad av flystar 2013-11-11 kl. 00:43.
Citera
2013-11-11, 01:00
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Lite i efterhand ångrar man det.. Skulle du/ni tro att man kan få flera utskrivet? När man har redan fått typ 30 utskrivet på samma gång dvs?

Kan ju ljuga om att jobbet och sånt ej fungerar , att de händer ibland att jag inte kan jobba en dag pga sömnbrist. Och bara använder vid fåtal tillfällen då jag verkligen känner att de behövs
Dock sa han sista gången, men måste försöka iaf!

Eftersom han inte vill skriva ut mer tycker jag att du skall byta läkare.
Citera
2013-11-11, 05:43
Medlem
BilboBus avatar
Tog en 20-25mg (nybörjare) och det väerkar inte hänga så mkt. får säkert fram massa retards som stirrar på mig. Men jag skriver oms jag vore full. Tog även 2 lustiga ADHD tabeltter som jag försökt krossa men gic inte vidaere. Kastade i mig 2000-2500mg kodein också.

Tankene är väl att sippa vin ytterst förtsiktigt och typ rit a

Varför ska jag kasta i mig lite halvt oskända subtsanser, jag chillar på alkoholen ivkäll iallafall och hoppas jag ritar mkt fint. so far är det fanfint,.

tips på insprations musik eller om jag skulle dö?

Edit katten sägger sig på ritboradet jag jag börjar med vänligt lungt röst säga relax cat.

Mobilen avstängd, faceook borta förövrigt. vet att folk kan bli idioiter på det här. om dui har nån som vill bara eller är en sådan pma!
Senast redigerad av BilboBu 2013-11-11 kl. 06:09.
Citera
2013-11-11, 07:19
Medlem
BilboBus avatar
Blir nog en tripprapport av det här imorgon.

jag känner mig så pigg, på alerten, potental att vara efterblivet och nu något varm. jag har filmat min katt i typ 2 timmar ( tydligen!!!) och försökt få han att göra saker och jag har lyckats till vis mån.

Jag ska dricka lite vin nu, inte gjort så på 1-2timme dvs vätska. tiden flyger förbi.

Blir nog en himla rolig film att redigera jag låter kameran vila och katten för den delen

Jag känner ju mig inte direkt knarkad, bara emotionellt frisläppt, pigg och ny energi. Musiken låter inte ens bättre. Att klockan är 7:17 och jag blrjade vid 23. känns helt sjukt ^^ men jag har mest lallar runt med katten och ritade ne cool bild (skiss) som jag försökte visa för katten men den tyckte inte om det.

Usch att det kan vara så nice på piller det här verkligen var konstnärligt även om jag bara hängde efter en katt hade jag kunnat göra det, vilket jag ska göra nu och dricka vin medan matteriet för telefonen återuppladdats. Blir föga förvånad om det blir minnesluckor imogon, har allt på film och det här var fan asroligt.

vet inte om Zitadonen gör ett dugg, är det för ajg är så varm och gosig? Och bara den jag snodde ifrån inte märker h ehe

Om nu någon är kvar, gör det någon om jag dricker säg 2-3 glas vin. jag har sen kl 23 tagit 2 ungfär och det var typ samtidigt

Det värsta jag gjorde ikväll var att terrorisera min katt med en dokumentär, samt ändra Facebook lösenordet.

hur är Beroende med det här, kan tänka mig att adhd mediciner stratera(?) samt 3000mg kodeint kan ha något med det att göra. Eftersom jag inte får använaa cannabis som jag gillar för att bli avspännd och chilla. Är det här något att ha då?

Jag måste undvika att proven spåras på Tisdag, men det kanske är lungt eller något jag fixar på tisdagen, annars är det ju bara så underbart att boka om. Känner mig jätte trevlig och fokus, är säkert ADHD medicinen som kickar in. jag har inte sovit på 24h. Synd att ingen är vaken, ska försöka leta reda på nån stofil på en chatkanal.

Inser att jag skrivit mkt och delvis osammanhängande, men jag inte kan inte vänta och fixa iordning filmen. särskilt då jag inte är klar! mobilen dog och katten sover vid fönster/iaktar mig argt. Men han fick iallfall russing och skinka som pris för han är awsome
Senast redigerad av BilboBu 2013-11-11 kl. 08:03.
Citera
2013-11-11, 12:10
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hehe menar 45 mg sorry om jag va otydlig 4,5x10mg

hehe ok då förstår jag!
Citera
2013-11-11, 12:13
Medlem
masterior26s avatar
Jag tog 30 mg stilnoct för en stund sedan, men för att jag ska få hallisar eller se dubbel måste jag blunda snabbt och öppna ögonen snabbt, Då ser jag dubbelt. Men det är för att jag ätit runt 40-50 mg dagligen i 4 månader.
Citera
2013-11-11, 12:29
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Jag tog 30 mg stilnoct för en stund sedan, men för att jag ska få hallisar eller se dubbel måste jag blunda snabbt och öppna ögonen snabbt, Då ser jag dubbelt. Men det är för att jag ätit runt 40-50 mg dagligen i 4 månader.
Mm. Själv hade jag nog hallucinerat och gjort galenskap vid 20 mg redan. Med bensotolerans.
Citera
2013-11-11, 16:15
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Mm. Själv hade jag nog hallucinerat och gjort galenskap vid 20 mg redan. Med bensotolerans.

Asså, när jag har tagit benso får jag ingen effekt alls av stilnoct eller imovane.
Citera
2013-11-11, 22:48
Medlem
Punklivs avatar
Jag har haft ett ganska kasst minne rätt länge, men jag har märkt att efter min senaste "behandlingsperiod" med zopiklon så har det blivit värre. Tror jag i alla fall.

Går det över? Har inte ätit det sedan början på månaden.
Citera
2013-11-12, 16:52
Medlem
Argzons avatar
Jag försöker att endast ta mina imovane till kvällen så jag kan sova men har lagt märke till att jag blir väldigt lättirriterad morgonen efter, någon annan som upplevt nåt liknande?
Citera
2013-11-12, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Jag försöker att endast ta mina imovane till kvällen så jag kan sova men har lagt märke till att jag blir väldigt lättirriterad morgonen efter, någon annan som upplevt nåt liknande?
Jag hade liknande upplevelser. Jag kände mig otroligt konstig och deppig och ville inte leva helt enkelt, så jag gick tillbaka till zolpidem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in