2013-03-02, 14:42
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbleTrouble
Det ni bör tänka på....det är att ALL Stilnoct /Imovane går ur kroppen samtidigt, oavsett hur många ni tar.

Man sover inte längre för att man tar fler, det enda som händer är att paketet fortare tar slut.
En insomningstablett som dessa är, håller bara i sig 4-5 timmar, men tar ni alkohol så vet jag inte hur det förhåller sig.
Har ni svårt att somna, så ta hellre och testa med Propavanen tillsammans. Garanterar att ni får sova ut då.

Är livrädd för att blanda medicin och alkohol, ta väl vara på er.
Konstigt då att jag var hög på Imovane i cirka 24 timmar när jag proppade i mig 75mg. Det fungerar precis som med alla andra tabletter, med halveringstid.
Citera
2013-03-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Konstigt då att jag var hög på Imovane i cirka 24 timmar när jag proppade i mig 75mg. Det fungerar precis som med alla andra tabletter, med halveringstid.

Precis, var bland det dummare jag hört. Tar du 15mg jämfört med exvis 5mg tar det givetvis längre tid innan det går ut kroppen. Då halveringstiden är ca 4-6h har du alltså högre koncentration, 7.5mg, även efter en halveringstid om du tar den högre dosen .
Citera
2013-03-02, 22:19
Medlem
pott66s avatar
Hej! jag har tillgång till massor utav mediciner och undrar hurman ska gå till väga för ett gott rus. har tillgång till massor av sobril+stilnockt+imovane+theralen+zolpidem+ några xanor men hur ska jag blanda dom med alkohol för att få ett bra resultat? är ganska van med meiecinerna.vill bara ha ett lugnt rus och inget vrålrus.
Citera
2013-03-02, 22:27
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Varför håller du på så? Något otrevligt kan ju hända... Vill du ha fredagsmys med tjejen, köp ett halvt gram h för 500, det räcker för er båda 2 gånger; rejäla rus. Sen slipper du hålla på att experimentera mer. Det är det som är bra med heroin (dvs inte hålla på att fippla och labba med mediciner).

Ja det är ju inga dödliga doser iaf. Men jag vet. Det är idiotiskt. Jag vill bara så gärna få ett litet harmoniskt rus.

Men ingenting hände på 15st 7,5mg tabletter!

Jag ger upp, jag får inget starkare av läkaren så vet inte vad jag ska göra.
Citera
2013-03-02, 23:07
Medlem
pott66s avatar
men mina knarkar vänner!! har ni
inget att komma med? vill upp i höjderna nu, men vet inte hur,,,,
Citera
2013-03-03, 12:54
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pott66
Hej! jag har tillgång till massor utav mediciner och undrar hurman ska gå till väga för ett gott rus. har tillgång till massor av sobril+stilnockt+imovane+theralen+zolpidem+ några xanor men hur ska jag blanda dom med alkohol för att få ett bra resultat? är ganska van med meiecinerna.vill bara ha ett lugnt rus och inget vrålrus.

Skulle mixa sobril+stilnockt+imovane med alkohol. Hade börjat med 2 av varje. Theralenet hade jag skippat helt.
Citera
2013-03-03, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Ja det är ju inga dödliga doser iaf. Men jag vet. Det är idiotiskt. Jag vill bara så gärna få ett litet harmoniskt rus.

Men ingenting hände på 15st 7,5mg tabletter!

Jag ger upp, jag får inget starkare av läkaren så vet inte vad jag ska göra.

fy fan, se upp
Citera
2013-03-03, 16:08
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
fy fan, se upp

Se upp för vad?

Toxiska skador? Överdos?
Citera
2013-03-03, 18:01
Medlem
DrBums avatar
Vad anses vara en "normal" dos utav Stilnoct. Skiter i vad Apoteket säger då det ger en verkligare syn på läkemedlet om det får komma från massan och inte tillverkarens anvisningar..

Att jag ställer frågan är för att min läkare har ordinerat mig mer än vad som "maxdos" är och det fick personalen på apoteket att börja prata bakom disken och så..

1-3 10mg var dosen jag fick utav läkaren, men 10mg skall tydligen vara max per dygn..
Citera
2013-03-03, 18:12
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrBum
Vad anses vara en "normal" dos utav Stilnoct. Skiter i vad Apoteket säger då det ger en verkligare syn på läkemedlet om det får komma från massan och inte tillverkarens anvisningar..

Att jag ställer frågan är för att min läkare har ordinerat mig mer än vad som "maxdos" är och det fick personalen på apoteket att börja prata bakom disken och så..

1-3 10mg var dosen jag fick utav läkaren, men 10mg skall tydligen vara max per dygn..

Jag har fått 20mg utan problem iaf!
Personalen kanske oroade sig för att du inte har tolerans emot stilnoct?
Citera
2013-03-03, 18:15
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrBum

3st 10mg säger du? Där ser man. Jag har aldrig hört om någon som fått mer än två förskrivet. Intressant!

Maxdos är inte viktigt. 10-20mg är en normal dos om man inte har tolerans i mina ögon.
Citera
2013-03-03, 18:17
Medlem
DrBums avatar
Dom blev alltså smått tveksamma om dom ville ge ut tabletterna.
Imovane har jag 4x7.5 som dos enligt läkaren.

Men jag måste dock säga att jag är lika pigg efter dessa som efter en kopp kaffe..
Blir inte flummig heller..

Så det är därav min dos ligger högre. Och till saken hör även att jag inte behöver nyttja dom konstant utan endast vid behov..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in