Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-08, 19:23
Medlem
Inget svar på mitt senaste inlägg...

Nåja, jag provade ta det rektalt i förrgår efter att ha läst om alla positiva effekter flera här fått.
Mest för att jag hoppades kunna spara in på dom (läkarna räknar dom exakt numera).

Jag brukar ta 10 mg för att sova - fast oftast hinner jag bli så flummig och må så bra att jag inte vill sova och blir överaktiv istället...
Nu tog jag först 5 mg (kände inget alls) och sen 5 till, men fick inte alls nån bättre effekt, snarare mindre må-bra-känsla.
Först blev jag lite rastlös i kanske en kvart, sen lite flum men inte sådär glad som jag brukar bli.
Blev bara seg och lyckades inte alls sova.
Var iofs ångestdämpad hela dan efter, men kunde inte sova hur trött jag än var.
Helt klart besviken.

Men jag ska testa igen.
Jag hade bara en pyttespruta (0,3 ml) hemma och jag tog nog onödigt mycket vatten, så det blev kanske inte så bra.
Nästa gång ska jag ta mindre vatten och 1 ml spruta. Kanske funkar bättre då.
Citera
2012-07-09, 01:26
Medlem
Får inge svar i FAQ-tråden så jag provar här...

Har testat ta 5 mg Zolpidem rektalt.
Det har gått snart en timme och det händer ingenting.
Jag äter normalt 10 mg varje natt och får bra effekt på det, så 5 mg borde ju ge nån liten känsla iaf...
Vad gör jag för fel?!
Citera
2012-07-09, 01:39
Medlem
Powens avatar
Skriver angående en polare som har lite frågor. Idioten käkade tidigare idag 4.5mg xanor depo och Zopiklon 7.5mg ggr 2 och han kände inte ett skit. Han har tidigare ätit stilnoct kan det ha något med saken att göra? Kan idioten även trycka i sig 2-3 zopiklon nu mot kvällen?
Citera
2012-07-09, 01:54
Medlem
Powens avatar
Tre 7.5 zopiklon en lagom dos? Tog två tidigare idag utan effekt.

/Kompis som lånar kontot utan tillåtelse.
Citera
2012-07-09, 03:36
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Tre 7.5 zopiklon en lagom dos? Tog två tidigare idag utan effekt.

/Kompis som lånar kontot utan tillåtelse.

Tag 4st 7.5 så borde du känna något.
Svälj alla samtidigt

Edit: efter första intaget så Sätter du taket.
Senast redigerad av Hysteri90 2012-07-09 kl. 03:39. Anledning: Edit
Citera
2012-07-09, 03:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Skriver angående en polare som har lite frågor. Idioten käkade tidigare idag 4.5mg xanor depo och Zopiklon 7.5mg ggr 2 och han kände inte ett skit. Han har tidigare ätit stilnoct kan det ha något med saken att göra? Kan idioten även trycka i sig 2-3 zopiklon nu mot kvällen?
varför kallar du din kompis idiot hela tiden.....? har han hög tolerans så javisst men annars är det bara onödigt hög dosering.
Citera
2012-07-09, 15:35
Medlem
zlms avatar
Zolpidem /Stilnox är underbart, man somnar lätt på dem, härliga flumma på och perfekt att dra i sig en karta innan man drar ut och super. Alltid roligt att höra vad man gjort när man väl får tillbaka minnet

Föredrar zolpidem framför zopiklon/imovane, blir inte den där "popcorn"-effekten på zolpidem samt att man slipper den där äckliga metallsmaken.
Citera
2012-07-09, 17:46
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Svalde 45mg imovane idag och precis efter att jag hade gjort det så kom jag på
Varför IV:ade jag inte dem. Oralt kändes ju knappt-nått.

Går man över 100mg -> 200 mg så får i alla fall jag de önskade effterna av imovanet.

För i sådana mänder så är det trevligt att svälja några oralt för att sedan ta många imovane IV och resten röks ju upp.

Tjafsa inte med mig om att det är kasst att röka imovane.
Trött på sådant skitsnack.

Snälla världen jag vill bara svänga!

Måste hitta en stabil Imovane kran igen - Tar gärna emot pm.

All lycka till er alla... Mvh Bertil85
Det är kasst att IV:a benso och z-analoger också... har nog bra biotillgänglighet oralt och ger ingen rush.
Citera
2012-07-09, 18:45
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Det är kasst att IV:a benso och z-analoger också... har nog bra biotillgänglighet oralt och ger ingen rush.

Men du, Imovane ger visst rush om man IV:ar det. Ett litet sådant men ett trevligt sådant.
Citera
2012-07-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
varför kallar du din kompis idiot hela tiden.....? har han hög tolerans så javisst men annars är det bara onödigt hög dosering.

Den där kompisen/idioten kanske är han själv egentligen...
Citera
2012-07-10, 10:24
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlm
Föredrar zolpidem framför zopiklon/imovane, blir inte den där "popcorn"-effekten på zolpidem samt att man slipper den där äckliga metallsmaken.

Popcorn-effekten?
Citera
2012-07-10, 23:59
Medlem
zlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Popcorn-effekten?

Varje gång jag har flummat på zopiklon slutar det alltid med att jag käkar pillerna som popcorn och käkar upp allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in