2009-02-12, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fox Mulder
En polare sa förut att Imovan 7.5r är starkare än Stilnoct 10r och att Imovan 7,5rna är de starkaste sömnmedlet i sverige.
Stämmer detta.

Nej det stämmer inte. 7,5mg imovane är ungefär lika starkt som 10mg stilnoct. Det finns andra sömnmedel som är starkare.
Citera
2009-02-12, 00:59
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
haha, ja... det känns som att försöka tämja en drake. Alltså vilka substanser de än har i den där skiten så borde detj u rimligtvis totalförbjudas
Imovane är lugnt för mig, Zolpidem tappar jag kontrollen och äter så länge lagret räcker.

Sinnessjuk medicin, tycker ärligt att de är starkare än Rohypnol.
Citera
2009-02-12, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej inte en chans, den är mer likt benso, et syskonpiller, men jag har aldrig hör någon möblerat om grannens altan, eller krypit under sängen och letat efter John Lennons vänstra sko på Zopiklon.

Fast att man blir ett cp av zolpidem har ju inte så mycket med styrkan att göra.
Citera
2009-02-12, 01:01
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fox Mulder
En polare sa förut att Imovan 7.5r är starkare än Stilnoct 10r och att Imovan 7,5rna är de starkaste sömnmedlet i sverige.
Stämmer detta.

!!!flöddervarning!!!!
Skulle alltså imovane vara det starkaste sömnmedlet i sverige? Pff.

Det enda jag har märkt är att de funkar olika. Imovan är som stilnoct fast utan flöddereffecten. Kommer köp på mgi ordentligt av imovane i självmedicineringssyfte
Citera
2009-02-12, 03:52
Medlem
lassegalens avatar
Jag vet ej om någon nämnt det, men stora doser Zaleplon (sonata) i näsan samtidigt som man trippar på sin lämpliga dos stilnoct tar en ner på jorden och man får (nu överdriver jag) - en lugn salvialiknande resa. Zaleplon skrivs sällan ut på grund av det skyhöga priset, men går att gråzona in i landet. Var beredd på 1500:- (obs, måste snortas när stillarna kickar, skit i blått snor i ett par dagar).

Vet inte hur imovanekombon kan se ut...

Man kan också snorta zoppisar tillsammans med sonata. I am shit U not. Dra inte in skiten i lungorna bara.

ENDAST INFORMATIVT syfte ABSOLUT ingen uppmaning!

edit: många skiter i priset o skriver gärna ut pga vanlig receptblankett. Ej nark.
Citera
2009-02-12, 07:52
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassegalen
Jag vet ej om någon nämnt det, men stora doser Zaleplon (sonata) i näsan samtidigt som man trippar på sin lämpliga dos stilnoct tar en ner på jorden och man får (nu överdriver jag) - en lugn salvialiknande resa. Zaleplon skrivs sällan ut på grund av det skyhöga priset, men går att gråzona in i landet. Var beredd på 1500:- (obs, måste snortas när stillarna kickar, skit i blått snor i ett par dagar).

Vet inte hur imovanekombon kan se ut...

Man kan också snorta zoppisar tillsammans med sonata. I am shit U not. Dra inte in skiten i lungorna bara.

ENDAST INFORMATIVT syfte ABSOLUT ingen uppmaning!

edit: många skiter i priset o skriver gärna ut pga vanlig receptblankett. Ej nark.
Visst funkar det att enbart snorta sonata? Röka har jag gjort, och det funkar ju; men enligt som bjöd mig på en kapsel sa att: Det spelar ingen roll hur många du äter, du får bara effekt om du röker. Men jag har sett flera här på FB so säger att snorta kickar.
Citera
2009-02-12, 12:26
Medlem
Ett Hunds avatar
OT raderat. Håll er till topic och sluta chatta i tråden. Jag tvekar inte en sekund på att låsa tråden om ni fortsätter att köra en Laidback-stil här inne.

/Moderator
Citera
2009-02-12, 19:34
Medlem
abstinens

Kan man få abstinens ifall man har tagit Imovane i en vecka...ibland 2-3 stycken 5 mg per kväll, och slutar helt plötsligt. Jag känner en oro i kroppen
Citera
2009-02-12, 19:44
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogge98
Kan man få abstinens ifall man har tagit Imovane i en vecka...ibland 2-3 stycken 5 mg per kväll, och slutar helt plötsligt. Jag känner en oro i kroppen

Det är nog placebo. Skapar inte ett fyskiskt beroende så snabbt, möjligen ett ytterst svagt psykiskt beroende isf..
Citera
2009-02-12, 20:13
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
!!!flöddervarning!!!!
Skulle alltså imovane vara det starkaste sömnmedlet i sverige? Pff.

Det enda jag har märkt är att de funkar olika. Imovan är som stilnoct fast utan flöddereffecten. Kommer köp på mgi ordentligt av imovane i självmedicineringssyfte

tsss... skulle du inte få flöddereffekt på zopiklon? Det är ett utav de skönaste piller jag stoppat i min mun. Kickar nästan direkt, och man blir mjuk, lite dum, go och ångestfri...det kallar jag att flöddra.
Citera
2009-02-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Det är nog placebo. Skapar inte ett fyskiskt beroende så snabbt, möjligen ett ytterst svagt psykiskt beroende isf..

För att förtydliga...jag har tagit 30 stycken 5 mg på knappt fyra veckor...den senaste veckan flera per natt. Kartan tog slut och jag känner en gnagande oro, rastlöshet i kroppen
Citera
2009-02-13, 14:03
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
tsss... skulle du inte få flöddereffekt på zopiklon? Det är ett utav de skönaste piller jag stoppat i min mun. Kickar nästan direkt, och man blir mjuk, lite dum, go och ångestfri...det kallar jag att flöddra.
hÅLLER MED! Ny har jag äti´t 4 stilnoct ox´ch börjár bli,,,sömnig, kam knaoot hålla ögonen uppe, ¨Förr hade jag varit if´gång med ss städa, diska tills det bkeb kliniskt rent´vil ja baea sova,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in