2013-06-01, 20:40
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskullejubara..
Kan man ta 20mg zolpidem utan att bli helt cp?
Sover i samma hus som mina föräldrar denna kväll och vill inte spåra ut, men 20mg ska väl inte vara någon fara?
alla människor fungerar olika på samma substans
Citera
2013-06-01, 21:02
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
alla människor fungerar olika på samma substans

Ja såklart, det är just därför jag är osäker på hur mycket jag ska ta, vill bara må bra och bli lite smått berusad. Kan man ta 10mg och sen se?
Citera
2013-06-01, 21:46
Medlem
Dovahkiins avatar
Stilnoct är en drog från helvetet typ. Så jävla lätt att överdosera, då man snabbt blir jävligt bäng och tappar allt omdöme. Flera personer som dött av att ta den skiten, alltså även då när de inte försökt ta livet av sig. Jag överdoserade det själv och åkte akut till sjukhuset, men jag försökte verkligen inte ta livet av mig. En familjemedlem hittade mig i tid, och fick köra in mig akut.

Var jääävligt försiktig med både Stilnoct och Imovane... De kan ta livet från en.
Citera
2013-06-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dovahkiin
Stilnoct är en drog från helvetet typ. Så jävla lätt att överdosera, då man snabbt blir jävligt bäng och tappar allt omdöme. Flera personer som dött av att ta den skiten, alltså även då när de inte försökt ta livet av sig. Jag överdoserade det själv och åkte akut till sjukhuset, men jag försökte verkligen inte ta livet av mig. En familjemedlem hittade mig i tid, och fick köra in mig akut.

Var jääävligt försiktig med både Stilnoct och Imovane... De kan ta livet från en.

Vi har helt klart olika användningsområden, men vilka doser tog du/ni för att komma akut??
Citera
2013-06-02, 01:49
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ja såklart, det är just därför jag är osäker på hur mycket jag ska ta, vill bara må bra och bli lite smått berusad. Kan man ta 10mg och sen se?
Om du känner dig osäker så börja med 5mg och sen fyll på med lite till.
Känner du inget på 5mg så ta fem till och sen fyll på vid behov om det behövs.
Citera
2013-06-02, 02:11
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Om du känner dig osäker så börja med 5mg och sen fyll på med lite till.
Känner du inget på 5mg så ta fem till och sen fyll på vid behov om det behövs.

Jag gjorde så fast med 10or så har nu 20mg i mig, så mår helt okej, jävligt trött dock, ska nog läggamig
Citera
2013-06-02, 02:18
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Jag gjorde så fast med 10or så har nu 20mg i mig, så mår helt okej, jävligt trött dock, ska nog läggamig
Gött! då kommer du förmodligen sova gott ikväll iaf
Senast redigerad av Stone.. 2013-06-02 kl. 02:36.
Citera
2013-06-03, 15:44
Medlem
qleaps avatar
Sitter på 7,5 mg Zopiclon STADA.

Tänkte starta dagen med 45 mg. Körde närmare 80 igår och det flummade ur totalt. Minneluckor de-luxe och jag har forskat omkring i sms på luren, facebook och skype för att förvissa mig om att jag inte har gjort bort mig, men icke! Jag hade klarat mig. Betedde mig som normalt under hela resan. Men idag tänkte jag ta det lugnt och fyller på endast vid behov. Idag ska det tas det lugnt och får se hur dagen fortskrider. Kommer nog sova som en gris ikväll, men det är ju bara skönt.

P.S Jag beslutade mig för 15 mg till, så nu ligger jag på sextio. Oh, så wundernar. ge mi några timmar så kommer det här slå någorlunda.
Senast redigerad av qleap 2013-06-03 kl. 16:09.
Citera
2013-06-03, 16:11
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qleap
Sitter på 7,5 mg Zopiclon STADA.

Tänkte starta dagen med 45 mg. Körde närmare 80 igår och det flummade ur totalt. Minneluckor de-luxe och jag har forskat omkring i sms på luren, facebook och skype för att förvissa mig om att jag inte har gjort bort mig, men icke! Jag hade klarat mig. Betedde mig som normalt under hela resan. Men idag tänkte jag ta det lugnt och fyller på endast vid behov. Idag ska det tas det lugnt och får se hur dagen fortskrider. Kommer nog sova som en gris ikväll, men det är ju bara skönt.

P.S Jag beslutade mig för 15 mg till, så nu ligger jag på sextio. Oh, så wundernar. ge mi några timmar så kommer det här slå någorlunda.

"Men idag tänkte jag ta det lugnt" så käkar du 60mg!? En ta det lugnt dos brukar inte vara högre än 15mg tycker då jag. Hur känner du dig nu? Flöddrad som fan antar jag?
Citera
2013-06-03, 16:35
Medlem
qleaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
"Men idag tänkte jag ta det lugnt" så käkar du 60mg!? En ta det lugnt dos brukar inte vara högre än 15mg tycker då jag. Hur känner du dig nu? Flöddrad som fan antar jag?

Nej faktiskt inte. Känner mig rätt så bekväm. Var inte så länge sen jag tog det.
Kommer väl så småning om. Men jag har inget speciellt att göra idag så jag tänkte, äh what the hell.
Citera
2013-06-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qleap
Nej faktiskt inte. Känner mig rätt så bekväm. Var inte så länge sen jag tog det.
Kommer väl så småning om. Men jag har inget speciellt att göra idag så jag tänkte, äh what the hell.
Tog 15mg och exploderade i humöret igår, skickade iväg en rad arga sms.
Toleransökningen kommer te sig i raketfart när du kör sådär på Z.
Kjam,
Citera
2013-06-03, 16:53
Medlem
qleaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Tog 15mg och exploderade i humöret igår, skickade iväg en rad arga sms.
Toleransökningen kommer te sig i raketfart när du kör sådär på Z.
Kjam,

Jag har käkat zopi i tre år, både medicinskt och för flummeri. Min tolerans är nog rätt så hög. Men som sagt: Petade i mig 80 igår och 60 idag. Se börjar kartorna ta slut. Och när dom väl är det så ska jag låta bli. Kommer nog bli en abs utan dess lika, men får ta det som det kommer helt enkelt. Jag har ju bara mig själv att skylla. Men jag hade roligt så länge det varade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in