Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
ONT
Jag har aldrig fått mer eller mindre än ett trettio-pack per uttag, vad det beror på vet jag inte.
Men det känns ju som att man får 10-pack när man antingen testar om medicinen funkar på en, eller om man har dokumenterat missbruk.
OT
Vad är egentligen ett dokumenterat missbruk?
Kan sjukhuset/läkarna ta reda på om man har lämnat urinprover flera gånger i veckan, eller krävs det att man erkänt ett missbruk för läkarna som "dokumenteras"?
Hmm, okej får hoppas att jag åtminstone får ett trettiopack utskrivet. Trots att jag har varit ärlig och berättat att jag använt droger rätt friskt förut, har jag fått en del benz och analoger utskrivna.
Angående om de hur de kan få reda på att du har gått å pissat tidigare, så tror jag att det beror var du har pissat och vilken läkare som skriver ut åt dig, eftersom olika instanser inom vården har olika journalsystem. För att försvåra för dem ytterligare, har du dessutom rätt att låsa din journaler!
Svar på din edit: Nej, missbruka dem har jag inte tänkt göra, tycker det känns rätt meningslöst att fluddra på benz/analoger. Dessutom har jag sedan ett par år slutat att använda alla droger, utom alkohol. Så det är mest det att det är praktiskt att ha lite fler tabletter, så att man inte behöver jaga sin läkare titt som tätt.

Dessutom är jag rädd att läkaren ska tycka att jag använder preparaten för ofta, och dra in dem för mig! Men jag försöker att inte ta dessa preparat mer än max 3ggr i veckan.
Edit: visst blir det lite billigare med 30-packen också?