2012-07-12, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rude1
Ångest? Trodde du yra om att det var ett piller man skulle äta 30min före sömn, men man får ångra sig. Äter man 10-20st blir man berusad,yrare än flöddrad, kanske därför du gnäller.Medicin forat, kan länka om du inte hittar.

Det kan jag tänka mig, din sköterska!

mvh
Citera
2012-07-12, 21:36
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Torrfyllor? Precis hemkommen från bensokurs för sjuksköterskor?
De här pillren är gjorda för att SOMNA på... funkar dessutom riktigt bra till det.

mvh

Jag använder dom för att sova på, tar oftast bara 1 tablett, men jag blir fan bensad alltså. 30 minuter efter jag tagit min imovane så börjar persiennerna att dansa.. Så jo nog fan blir man påverkad, och många fler än mig blir det..

OnT: Fan vilka konstiga jäkla ideer man får ibland när man käkat imovane, skulle trimma elvispen och vaknade dagen efter med 30000 olika skruvar på golvet. O massa annat dumt man får för sig, men det känns ju alltid så jäkla rätt in the moment så att säga.
Citera
2012-07-12, 23:58
Medlem
Crystalines avatar
Iv:ade just 8 zopiklon. Vilken besvikelse, zopiklon/zolpidem brukar gå fint att iv:A å visst hände något men inte alls mycket, nu e frågan om man skall ta resterande.
Citera
2012-07-13, 00:06
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crystaline
Iv:ade just 8 zopiklon. Vilken besvikelse, zopiklon/zolpidem brukar gå fint att iv:A å visst hände något men inte alls mycket, nu e frågan om man skall ta resterande.

Zopiklon tas bäst upp oralt eller rektalt om jag inte minns fel.
Senast redigerad av Hysteri90 2012-07-13 kl. 00:06. Anledning: Stavfel
Citera
2012-07-13, 00:25
Medlem
Crystalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Zopiklon tas bäst upp oralt eller rektalt om jag inte minns fel.

Nja det bästa borde vara att extrahera dem å sen iv:a som jag gjorde. Nu tog jag 8 extraherade rektalt efteråt. Min tolerans är åt helvete uppenbarligen. Precis som när jag käkar benz
Citera
2012-07-13, 03:32
Medlem
jag blir helt BÄNG på låga doser stilnoct 5mg. jag har ryggskott och tog en för att somna igår, låg och kollade på teven när jag plötsligt fick för mig att jag kunde besegra ryggskottet, så jag klev upp ur sängen och började vrida, böja, vända och provocera ryggen i alla dom onda vinklarna riktigt frenetiskt tills jag tillslut förklarar mig fri från rygskott och lägger mig nöjd i sängen ich slocknar

dagen efter var ryggen riktigt öm och mör och ryggskottet kvar på det.

blev hög på en till mens jag skrew detta få la se va som händer
Citera
2012-07-13, 19:00
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crystaline
Nja det bästa borde vara att extrahera dem å sen iv:a som jag gjorde. Nu tog jag 8 extraherade rektalt efteråt. Min tolerans är åt helvete uppenbarligen. Precis som när jag käkar benz

Är det just imovane du har tolerans på så går denna lyckligtvis ner ganska fort vid avhållsamhet. Olyckligtvis, dock, är ju att det är korstolerant med ett antal substanser vars avvänjningsperiod inte är lika älsklingsvärda.

Hur extraherade du?
Citera
2012-07-13, 21:08
Medlem
Crystalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Är det just imovane du har tolerans på så går denna lyckligtvis ner ganska fort vid avhållsamhet. Olyckligtvis, dock, är ju att det är korstolerant med ett antal substanser vars avvänjningsperiod inte är lika älsklingsvärda.

Hur extraherade du?

Extrahera med hjälp av MEK och en del andra perversa lösningsmedel.
Ain´t nothing like the smell of MEK boiling in the morning, sen gasa jag fram hydrokloriden.
Det värsta är att nej toleransen går inte ner fort, faktum är att den inte går ner alls förutom 1-3 smekmånadsdagar man få med en sådan tolerans att 10-30 tabletter hjälper. Sen är man så gott som imun igen trots man hålt upp över ett halvår närmare året.
Citera
2012-07-14, 19:14
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Funderar på att blanda lite zolpidem, etyl-morfin och whisky. Att det är en potentiellt farlig kombo är jag medveten om, men tanken är att bara ta lite grann, för att bli lite mysig och go i hövve. Men frågan är mycket jag ska ta av varje? Hur mycket hade ni tagit? Har ingen tolerans mot någon av substanserna.

Vad tror ni om att börja med 20mg zolpidem, 30ml cociliana och en sexa whisky?
Citera
2012-07-14, 21:24
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Fasiken vad dåligt med svar det var då. Jaja, 15 mg nedsköljt med en klunk whisky nu! Må det bära eller brista!
Citera
2012-07-15, 19:01
Medlem
Hysteri90s avatar
Fasiken vad dåligto. P
Jag har just nu 40mg zolpidem plus 1 liter ö'l i mig.
Känner. Ingenting.. Visst synen är inte att lita på. Men jag vill ju ha lite tripp.

Vad kan felet bero på?
Citera
2012-07-15, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Fasiken vad dåligto. P
Jag har just nu 40mg zolpidem plus 1 liter ö'l i mig.
Känner. Ingenting.. Visst synen är inte att lita på. Men jag vill ju ha lite tripp.

Vad kan felet bero på?

40? Jag tar 7.5mg varje kväll och får så sköna illusioner innan jag somnar så det inte är sant. Ibland i kombo med xanor och Lyrica. Finfint och högkvalitativt rus/insomning för en sån rastlös människa som mig, och billigt! (allt utskrivet utom xanoren)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in