Flashback bygger pepparkakshus!
2013-03-04, 19:56
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesky
Seriöst? Var 5:e dag då? Fy fan vad illa. Måste väl finnas svar svart på vitt eller varierar det från person till person?

Allt är individuellt, allt!
Citera
2013-03-05, 00:37
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Är det någon mer som blir elak på stilnoct?

Jag ''älskar'' att ta dessa innan jag ska sova (mycket skön sömn på dessa) samt även vara påverkad någon timme innan man sover.

Saken är den bara att jag blir elak och jävlig mot folk, känner mig så klart normal men ändå säger jag elaka saker och får skämmas dagen efter. Det är inget som jag håller tillbaka under dagarna utan det är mest som en mobbnings attityd.
Citera
2013-03-05, 00:54
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Är det någon mer som blir elak på stilnoct?

Jag ''älskar'' att ta dessa innan jag ska sova (mycket skön sömn på dessa) samt även vara påverkad någon timme innan man sover.

Saken är den bara att jag blir elak och jävlig mot folk, känner mig så klart normal men ändå säger jag elaka saker och får skämmas dagen efter. Det är inget som jag håller tillbaka under dagarna utan det är mest som en mobbnings attityd.

Hämningar släpper, därför beter du dig.
Stila dig, och försök fixa till din självkänsla/självförtroende så ska det lösa sig!
Citera
2013-03-05, 02:02
Medlem
Vet inte rimligt vart jag ska posta det här men det borde ju finnas en öppendel där alla kan bara dega sitta och diskutera mindre relevanta saker etc. När det ätit massa stilnoct! Eller nått. Bara annat så de jävlarna inte hittar oss . Jag kapten rider ut med våran Arsenal för att vi söker krig.
En tråd frö endast stilnocttomtar just nu vore trevligt.
Citera
2013-03-05, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmomannen
Satan i gatan vad jag tryckt i mig flödder nu, 2 stilnoct, 2 xanor, tre seroquel depot och sedan kronan på verket två sjuor iskall jäger
Kommer det smälla snart va..jajajamänn!
hUR KOMMER NATTEN BLI?
ÅTERSTÅ att se nu laddar vi upp mer X..

in i dimman snart hoppas jag /M

Fungerar ergenyl, mån tro?

Jag citerar mig själv

Citat:
Hallå! =)

Jag är ute efter ett rus, och eftersom att jag inte fick det (har väntat nu i 1,5 timma efter intaget av nockarna plus arbogarna (har 2 kvar av 4, dräpte dom jäklarna på en halvtimma ungefär).

Har en burk stesolid hemma (till MIG SJÄLV!!!) får inte hämta ut nya förrens om 3 veckor.

Det måste väll vara så att stesoliden "dödar" "ruset" på nockarna? (SN 10: or)

Min fråga lyder;

Kommer jag känna något roligt om jag trycker i mig 200mg tryptizol?

Kan även tillägga att jag ätit ungefär 20 mg stesolid sedan förra våren, dagligen.

Jag känner mig inte ens full! (Kärringa har gömt dom sista 4 nockarna, men jag tror inte att jag kommer påverkas nämnvärt om jag skulle hitta den lilla gömman)..

Sitter här med 20 stycken illa/god/mums luktiga tryptizol 10 r.. =) Inget man lägger under tungan direkt, haha

Det jag har tillgodo är följande;
  1. Seroquel, om jag letar efter
  2. Ergenyl framför nosen på mig
  3. Stesolid (en burk) 5: or
  4. 20 stycken tryptizol
  5. Sobril (några stycken 10: or)
  6. 2/4 Arboga 10,2%

Känner mig lite dizzy, men vill bli fucked.. det var längesedan =) Sitter och tittar på hobbit filmen nu... faktiskt riktigt intressant, haha

EDIT: Jag poppar 5 stycken ergenyl retard Brukar drömma roliga saker på dom iaf, haha :P

Spoiler från filmen!

Senast redigerad av husihelvete 2013-03-05 kl. 02:48.
Citera
2013-03-05, 12:17
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husihelvete
Fungerar ergenyl, mån tro?

Jag citerar mig själv

Det jag har tillgodo är följande;
  1. Seroquel, om jag letar efter
  2. Ergenyl framför nosen på mig
  3. Stesolid (en burk) 5: or
  4. 20 stycken tryptizol
  5. Sobril (några stycken 10: or)
  6. 2/4 Arboga 10,2%

Känner mig lite dizzy, men vill bli fucked.. det var längesedan =) Sitter och tittar på hobbit filmen nu... faktiskt riktigt intressant, haha

EDIT: Jag poppar 5 stycken ergenyl retard Brukar drömma roliga saker på dom iaf, haha :P

Spoiler från filmen!

Några stess femmor och 1 kanske 2 öl så ska du nog bli skön och relaxad!
Citera
2013-03-05, 23:34
Medlem
Ovcharkas avatar
Erfarenheter av Stilnoct a.k.a. Zolpidem rektalt? Dela med er.

Jag börjar. Jag sköt i mig en hemmagjord lösning i stjärten och nån minut senare upplevde jag ett "Wöööw...? " och vinglade till.

Er tur.
Citera
2013-03-06, 07:57
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Erfarenheter av Stilnoct a.k.a. Zolpidem rektalt? Dela med er.

Jag börjar. Jag sköt i mig en hemmagjord lösning i stjärten och nån minut senare upplevde jag ett "Wöööw...? " och vinglade till.

Er tur.

Snabbt påslag och uppskattningsvis dubbelt så effektivt som oralt, beroende på maginnehåll, men varar något kortare. Precis samma som hur jag upplever Zopiklon oralt, fast Zolpidem slår givetvis starkare.

Dessa ska i min mening tas på helt tom mage eller rektalt, för bästa effekt.
Citera
2013-03-06, 12:05
Medlem
Ovcharkas avatar
Frun tog 10mg (oralt) igår och fick hallisar som besatt. Det var små människor bland gardinerna och ljusstrålar som sköt ner från taket. Tydligen såg jag tecknad/datoranimerad ut, och mitt ena öga snurrade... Bland annat....

På 10mg! Själv hade jag tryckt in 50mg i stjärten under 2-3h, men inte fick jag se nåt roligt och aldrig har jag gjort det heller på Stilnoct.

Världen är bra orättvis...
Citera
2013-03-06, 18:16
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Snabbt påslag och uppskattningsvis dubbelt så effektivt som oralt, beroende på maginnehåll, men varar något kortare. Precis samma som hur jag upplever Zopiklon oralt, fast Zolpidem slår givetvis starkare.

Dessa ska i min mening tas på helt tom mage eller rektalt, för bästa effekt.

Wööörd!
Citera
2013-03-07, 22:09
Medlem
Ballaurigens avatar
har någon nån aninig om hur många immovan man ska ta för att bli lite skön har 5 mg, hur mänga ska man ta för att må bra! Tacksam för svar !
Citera
2013-03-08, 00:36
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
har någon nån aninig om hur många immovan man ska ta för att bli lite skön har 5 mg, hur mänga ska man ta för att må bra! Tacksam för svar !

Ta två stycken och göm resten. Chansen är annars stor att du inte märker hur påverkad du faktiskt är och äter upp alla du har, utan något minne imorgon.

Fick ut mer igår och det är underbart att äntligen få sova igen, haft uppehåll i mer än två veckor. Skönt att få somna ångestfri också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in