2012-03-22, 15:58
Medlem
LordChesterfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Varför hade du tänkt ta imovane framför alkohol? Man blir trött på imovane och den sitter bara i några timmar. 1 tablett kan vem som helst ta utan att tappa förståndet men vissa har ju en tendens att ta en till och en till och en till för att dom inte känner något typ av rus. Men ja du kan ta en 7.5mg utan några problem men det gör inte saken roligare direkt.

Nej jag vet men det är lite det ruset jag är ute efter. Vill mest chilla ikväll men ändå ha något som får mig att slappna av lite. Kommer aldrig behöva bry mig om problemet med att jag tar för många då jag bara tar med mig en. Tack för svaret!
Citera
2012-03-23, 20:06
Medlem
x3mnrj4u2cs avatar
Finns det några negativa effekter av att ta zopiklon varje dag? Har gjort det i typ 2 månader.. Tycker bara det är sjukt bra för en. Bättre än xanor i min mening.
Citera
2012-03-23, 20:23
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x3mnrj4u2c
Finns det några negativa effekter av att ta zopiklon varje dag? Har gjort det i typ 2 månader.. Tycker bara det är sjukt bra för en. Bättre än xanor i min mening.

njae ser inga problem med det. Kanske blir lite hooked på det tillslut, kroppen vänjer sig mm. Z-analoger är inget problematiskt egentligen.
Citera
2012-03-29, 22:05
Medlem
snortade precis 7,5mg imovane, får se om det ger resultat
Citera
2012-03-29, 22:32
Medlem
japp 5-10 minuter så börjar det komma
Citera
2012-03-29, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasmaboll
japp 5-10 minuter så börjar det komma
Fyfan. Njut av den vidriga beska metallsmaken. Röv smakar bättre.

Sen, varför snorta? måste inte göra det pundigt, imovane har ändå bäst upptagningsförmåga oralt.
Citera
2012-03-29, 23:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasmaboll
snortade precis 7,5mg imovane, får se om det ger resultat
Som han ofvanför mig... alla benso förutom typ en enda sort har upp emot 90% biotillgänglighet oralt och det är väl midazolam som är den som bara har 34% oralt, men den används väl mest intravenöst vid operationer? har själv aldrig stött på dem faktiskt, dock fått chansen att testa triazolam =HALCION) huvuduet bara föll som en sten i kudden efter tjacket var slut,
Citera
2012-03-30, 15:30
Medlem
Jag har nu fått Zolpidem utskrivet. Jag ska göra högskoleprovet imorgon, aldrig tagit liknande tabletter
, hur stor är risken att jag är trött, dåsig osv. imorgon på förmiddagen om jag tar en 10mg ikväll?

Hur är risken för abstinens, och vikten av avvänjning , om man bara tar enstaka tillfällen? Låg? (t.ex. en/vecka)
Senast redigerad av jakenn 2012-03-30 kl. 15:32.
Citera
2012-03-30, 15:53
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakenn
Jag har nu fått Zolpidem utskrivet. Jag ska göra högskoleprovet imorgon, aldrig tagit liknande tabletter
, hur stor är risken att jag är trött, dåsig osv. imorgon på förmiddagen om jag tar en 10mg ikväll?

Hur är risken för abstinens, och vikten av avvänjning , om man bara tar enstaka tillfällen? Låg? (t.ex. en/vecka)
Du blir inte trött/dåsig eller allmänt dålig dagen efter om du tar 10mg innan du somnar.
Tar du din medicin vid enstaka tillfällen så får du heller inga utsättningssymtom.
Citera
2012-03-30, 17:03
Medlem
Tack
Citera
2012-04-01, 19:00
Medlem
Joinar också in i denna fanclub Imovane är en av mina absoluta favoriter. Fick tag i ett gäng innan och blandade det med Xanor. Satt riktigt fint.

Mvh
Citera
2012-04-02, 18:21
Medlem
This_is_me_s avatar
Jag får sånna otroliga nysningar av Stilnoct!

Vet inte vad det kan bero på. Doser som 20 mg och uppåt ger dessa syptom. Nu har jag ätit 50 mg och nyser en gång i minuten. Sedan har jag märkt att jag kan bli väldigt illamående, men det brukar gå över om jag sätter mig och tar det lugnt.

Några fler som har dessa "problem"?

Sen tycker jag märka en viss skillnad på Stilnoct och Zolpidem.
På Stilnoct får jag en känsla av att allt känns lite mystiskt medan på Zolpidem får jag inte denna känsla. I Övrigt är Zolpidem helt lika tycker jag.

Någon mer som märkt av något sånt här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in