Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Dom två-tre gånger jag tagit stilnoct har det bara POFF vaknat upp med minneslucka och allt mellan 100-250 st (olika ggr) piller försvunna.. har aldrig hänt ´på någon annan bens eller z-analog så därför tar jag inte stilnoct längre.
Håller med, hade en kompis som hade fått tag på ett stort lass med stilnoct. Tror han käkade 1 karta om dagen åtminstone. Var ute och söp rätt mycket med honom och jag blev förundrad varför han alltid blev så satfull och gjorde konstiga saker.
Sen snackade vi lite efter tag och vi pratade lite om senaste veckorna och han kommer i princip ihåg att han vaknade och smaskade lite Stilnoct varje dag. Sen var allt annat svart för honom.
Själv har jag även ätit Stillisar fungerade bra för mig att lägga mig ner i sängen och blunda och i princip blundandes ta två stycken så fungerade de utmärkt.
När jag däremot testade att flummade på Stilnoct några gånger slutade det med pinsamheter som att ramla ner för en trapp, blev utslängd från ett uteställe med uteservering för att sedan framför vakten klättra in igen. Vaknade en morgonen att det var blött i hallen, jag var tydligen extremt kissnödig och i mitt tillstånd hade jag svårt med låset. Så jag gjorde det bästa av situationen och kissade igenom brevinkastet.
Sen när man väl är igång flöddrad äter man hur mycket som helst.
Sover skitdåligt nu för tiden, men Stilnoct tar jag inte för dessa kan jag inte kontrollera.
Så sensmoralen är att.... öhm vet inte. Ta Stilnoct om ni gillar känslan av att vara totalt borta