2011-10-25, 13:01
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Jag vet inte jag. Trött på den här skiten. Får aldrig någon trevlig bonuseffekt förutom ångestlindringen, om jag så häller i mig piller. Iktorivil är möjligtvis undantaget, samt sjävklart analogerna. Men att flöddra...nej, aldrig mer. Inte för att det ger några konsekvenser eller att jag beter mig, utan mer för att det är ett slöseri och man blir bara korkad. Får noll eufori nuförtiden.
Citera
2011-10-25, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Trist, jag känner fortfarande absolut inget alls. Får byta tillbaka till stilnoct då..

vissa får vänta tills... nästa vecka innan dom kan hämda ut sina godisar... Läkaren glömde ta bort 6 veckor intervallen (blev fel innan.. för liten dos osv...dubbel recept..) så högg tag i H*n när jag skulle tilll någon annat på vårdcentralen... fick 2x30st (10mg) fast 2 mån intervall på dom.. iallfall..om 3 veckor kann jag hämta ut dom med *flinar*
Citera
2011-10-26, 23:16
Medlem
e de nån som provat fearpharmacys zopiklon? fick hem några idag o kändes inte ens som zopiklon men nog hade de den där äckliga smaken... o de verkar inte va något bra tryck i dom (står att de ska va 7,5or)
Citera
2011-10-27, 01:28
Medlem
Dock helt meningslöst om man ätit massa xanor i flera veckor.

Då funkar det verkligen inte oavsett hur många du äter...

Fast dom gör ju sitt syfte om man bara äter imovane o skippar benzon.

//Susta
Citera
2011-10-27, 05:38
Bannlyst
Någon som testat Sonata? går den att jämföra med stilnocten?
Citera
2011-10-27, 05:54
Medlem
Jag äter ritalin dagligen,och änverder imovane som sömnhjälp. Förut funkade det bra med nån kanske två för at decka. Men nu kan jag trycka i mig tio imovane 7,5 utanproblem, speciel om jag varit ute och festat. Dem tar inget länge så mycket

Titp? riktigt beso kanske vor nått, det är ju det jäg gillar met, metamina är nog svrat. https://static.flashback.org/img/smilies2/cry.gif
Citera
2011-10-28, 17:12
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Min mö åt tre stilnoct och började gråta. Ömsom skratta, ömsom gråta, men mest gråta. Hon var inte särsilt ledsen direkt så det hela var mycket märkligt. Varför?
Citera
2011-10-28, 20:36
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Metallsmaken från imovane försvinner när ni gått igenom x antal askar av någon konstig anledning, sen slipper ni den.

Själv har jag tyvärr har jag aldrig blivit av med denna biverkan, så det stämmer inte för alla.
Verkar dock vara övergående för de flesta och är inte så besvärligt om det inte gör det.
Citera
2011-10-28, 20:42
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Själv har jag tyvärr har jag aldrig blivit av med denna biverkan, så det stämmer inte för alla.
Verkar dock vara övergående för de flesta och är inte så besvärligt om det inte gör det.
Det där är riktigt skumt, första gångerna var eftersmaken EXTREM, men när jag hade käkat några dagar försvann den helt. Efter typ 4 månaders uppehåll tog jag 10 imovane och fick ingen effekt, men ej heller någon metallsmak dagen efter
Citera
2011-10-28, 21:22
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Det där är riktigt skumt, första gångerna var eftersmaken EXTREM, men när jag hade käkat några dagar försvann den helt. Efter typ 4 månaders uppehåll tog jag 10 imovane och fick ingen effekt, men ej heller någon metallsmak dagen efter

Låter märkligt att du inte fick någon effekt. Personligen tycker jag det är bortkastat och ta över 15mg.
Möjligt att du fick skräp eller att någon annan substans tog över?
Citera
2011-10-28, 21:31
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Låter märkligt att du inte fick någon effekt. Personligen tycker jag det är bortkastat och ta över 15mg.
Möjligt att du fick skräp eller att någon annan substans tog över?
Nä, mupptolerans. Var imovane från apoteket så var bra skit. Tog dom på helt tom mage inom en halvtimme, kände inget öht..

Hinner jag inte byta till hederliga stilnoct så kommer jag dricka mig full innan jag drar i mig imovane.
Citera
2011-10-28, 21:49
Medlem
LinLins avatar
Citat:

Samma här, det smakar fortfarande perkele efter flera månader. Man vågar ju knappt öppna munnen i sällskap för fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in