2013-01-19, 04:50
Medlem
Pixie2s avatar
Fick ut Zopiklan för 7 månader sen, tog bara två stycken och resten är kvar helt orörda. Kommer aldrig ta dom även om jag får anstinens på Zolpidem.

Sedan förstår jag inte vad fan det är för slags rus folk får på Zopiklon förutom seghet, och tycker inte det är lätt att att somna på.
Bieffekten ska jag inte ens säga något om!
Citera
2013-01-19, 05:17
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixie2
Fick ut Zopiklan för 7 månader sen, tog bara två stycken och resten är kvar helt orörda. Kommer aldrig ta dom även om jag får anstinens på Zolpidem.

Sedan förstår jag inte vad fan det är för slags rus folk får på Zopiklon förutom seghet, och tycker inte det är lätt att att somna på.

Sitter lite i exakt samma funderingar nu i ärlighetens.

15 mg zopiklon och tja typ 0 effekt, då har jag inte rört zolp på någon månad och på 10 mg somnar jag stenhårt eller trippar stenhårt beroende på aktuellt humör.

Bara ett "testpack" så byter nog tillbaka som det ser ut nu.

Den annars goda saften smakar dock död och föruttnelse som sig bör med detta smaksättningsmedel.

Sist jag körde zimovane vart jag också fett missnöjd. Kan det vara så att den helt enkelt inte passar mitt system eller är 15 mg för lite för att zopi ska bekänna färg på allvar?

Kanske alkohol måste vara dragplåster?

15mg zopiklon känns väldigt klent jämfört med än 5-10 mg zolpidem som fungerar kanon i medicinskt och andra syften.

Hoppades på något i stil med 15-20 mg diazepam mys, verkar inte gå att göra fin hörna av ful fjäder år 2013 heller

Varorna uthämtade på svenskt apotek av märket pilum.

Tankar och funderingar? Byter knappast recept om det finnes risk att behöva rredubbel dos för att kunna använda zopiklon medicinskt eller bara vill skoja lite.

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2013-01-19 kl. 05:35.
Citera
2013-01-19, 08:34
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Sitter lite i exakt samma funderingar nu i ärlighetens.

15 mg zopiklon och tja typ 0 effekt, då har jag inte rört zolp på någon månad och på 10 mg somnar jag stenhårt eller trippar stenhårt beroende på aktuellt humör.

Bara ett "testpack" så byter nog tillbaka som det ser ut nu.

Den annars goda saften smakar dock död och föruttnelse som sig bör med detta smaksättningsmedel.

Sist jag körde zimovane vart jag också fett missnöjd. Kan det vara så att den helt enkelt inte passar mitt system eller är 15 mg för lite för att zopi ska bekänna färg på allvar?

Kanske alkohol måste vara dragplåster?

15mg zopiklon känns väldigt klent jämfört med än 5-10 mg zolpidem som fungerar kanon i medicinskt och andra syften.

Hoppades på något i stil med 15-20 mg diazepam mys, verkar inte gå att göra fin hörna av ful fjäder år 2013 heller :(

Varorna uthämtade på svenskt apotek av märket pilum.

Tankar och funderingar? Byter knappast recept om det finnes risk att behöva rredubbel dos för att kunna använda zopiklon medicinskt eller bara vill skoja lite.

Mvh

25 mg o och det blev hallicinogent fast med 0 mindfuck ;)

Samma typ av genomskinliga sprötiga organismer och "tesla coil" vandrande över vägg och tak spannet
Som zolpidem ger mig fast på endast 10 mg.

Detta va Riktigt tydligt visuellt i något dämpad belysning.

Dem avklippta sladdarna i taket som hoppade omkring ljudlöst för att sedan expandera till något genomskinligt megakvalster som flög iväg för sedan sätta sig på väggen och krypa mot mig med sina spröt/ben hade var ruskigt läskigt för en intet ont anandes.

Mindfucket och det sinnessjuka som finns och gör magin för zolpidemtrippen saknas hos zopiklon

Jävligt seg efter 25 mg zopi. Inga minnesluckor
Senast redigerad av unleash82 2013-01-19 kl. 08:37.
Citera
2013-01-20, 00:40
Medlem
Hur mycket kör ni för att få ett rus? Jag har låg imovane tolerans
Citera
2013-01-20, 03:04
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
15 mg utan eller med lite bensotolerans brukar jag ta (eller mer). Men 15 mg räcker.
Citera
2013-01-20, 08:53
Medlem
unleash82s avatar
Citat:

Jag kände mig inte berusad på 25 bara jävligt tung, kände mig helt klart i huvudet medans jag låg och tittade i taket och på väggarna på alla knepiga mönster och "organismer" som uppbenbarade sig.

Hade jag tagit en promenad hade den nog varit lite vingligare än vanligt men jag kände mig helt klar i skallen och kommer ihåg allting.

Tröttnade på det hallucinogena efter 2 timmar eller så och somnade.

Vaknade efter 3-4 timmar och var lite småsåsig i bollen några timmar.

Svälj 20-25 mg, dämpa belysningen och läs en bok eller surfa på din lur och efter nån timma när du märker att boktexten/telefonen börjar bli lite "skum" då kan du börja titta upp i taket, på väggarna eller annat föremål.

Saker börjar snurra och vrida på sig objekt och i mitt fall skumma organismer/bakterie/bläckfiskliknande väsen uppenbarar sig och börjar vandra omkring. Färglösa och transparenta men med väldigt klara konturer. Mycket spröt, ben och tentakler. Tänk larver och stora kvalster.

I mitt fall kom dem till mig när jag "kallade" på dem.

Det beror nog helt på din egen hjärna och hur du tänker som avgör det som visar sig.
Fungerade riktigt bra för mig men behöver ju nödvändigtvis inte fungera för dig då vi alla är olika.

För mig var allt väldigt tydligt och såg väldigt levande ut.

Även om jag kände mig helt klar i skallen funderade jag fan på om zopiklonen gjorde att man kunde se saker som är verkliga men man normalt inte kan se

Faktiskt mycket bättre att trippa på än zolpidem då man minns allting utan problem.

Körde på endast zopiklon, ingen alkohol! Något jag tror kan ha bidragit till det goda minnet.

Lycka till!

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2013-01-20 kl. 09:07.
Citera
2013-01-20, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
15 mg utan eller med lite bensotolerans brukar jag ta (eller mer). Men 15 mg räcker.

Tack för svar!

Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Jag kände mig inte berusad på 25 bara jävligt tung, kände mig helt klart i huvudet medans jag låg och tittade i taket och på väggarna på alla knepiga mönster och "organismer" som uppbenbarade sig.

Hade jag tagit en promenad hade den nog varit lite vingligare än vanligt men jag kände mig helt klar i skallen och kommer ihåg allting.

Tröttnade på det hallucinogena efter 2 timmar eller så och somnade.

Vaknade efter 3-4 timmar och var lite småsåsig i bollen några timmar.

Svälj 20-25 mg, dämpa belysningen och läs en bok eller surfa på din lur och efter nån timma när du märker att boktexten/telefonen börjar bli lite "skum" då kan du börja titta upp i taket, på väggarna eller annat föremål.

Saker börjar snurra och vrida på sig objekt och i mitt fall skumma organismer/bakterie/bläckfiskliknande väsen uppenbarar sig och börjar vandra omkring. Färglösa och transparenta men med väldigt klara konturer. Mycket spröt, ben och tentakler. Tänk larver och stora kvalster.

I mitt fall kom dem till mig när jag "kallade" på dem.

Det beror nog helt på din egen hjärna och hur du tänker som avgör det som visar sig.
Fungerade riktigt bra för mig men behöver ju nödvändigtvis inte fungera för dig då vi alla är olika.

För mig var allt väldigt tydligt och såg väldigt levande ut.

Även om jag kände mig helt klar i skallen funderade jag fan på om zopiklonen gjorde att man kunde se saker som är verkliga men man normalt inte kan se

Faktiskt mycket bättre att trippa på än zolpidem då man minns allting utan problem.

Körde på endast zopiklon, ingen alkohol! Något jag tror kan ha bidragit till det goda minnet.

Lycka till!

Mvh

Haha lät ju skönt som fan ju ;D
Citera
2013-01-20, 10:56
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Tack för svar!

Haha lät ju skönt som fan ju ;D

Ja gjorde faktiskt en initial missbedömning i början och blev besviken för att jag kände mig helt normal.

Sen insåg jag sakta att telefonen blev lite skum.
Tittade då upp i taket och såg skymten av massa sladdar som slängde runt ljudlöst och så började det hela

Kände mig inte direkt skön, mest tung. Men jävligt intressant blev det

Som jag sa blev jag nästan lite rädd att det jag såg faktiskt egentligen existerade för det såg verkligen levande ut och organismerna/djuren upplevde jag som intellektuella.

Valde att avsluta när ett pumpastort "kvalster" (såg nästan ut som dem ser ut i läroböckerna på fotona tagna i microskopisk nivå) satt sig bakom en lampa väldigt nära mig.

Då vände jag mig om för att sova

Så skönt vet jag inte riktigt, lite skönt var det väl men mest intressant och smått läskigt.

Mvh
Citera
2013-01-20, 17:27
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Fast Imovane är ju ingenting som är till för att få dig att sova genom natten, det är mer till för att somna in. Har du problem med att sova en hel natt skulle jag nog be om att få komplimentera med någonting. Theralen, propavan eller liknande kanske kan fungera i kombination för dig.

Eller så gör du som mig och dricker 2 öl och röker en gås till Imovanen

Nja, imovane är väl kombinerad insomnings/sömntablett till skillnad från zolpidem som är en ren insomningsmed.

Mvh
Citera
2013-01-21, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixie2

Jag fick dem nyss, hade lite löätt panikångest. Hade tagit tjack. ¨
Slängde i mig två och det blev helt bra. Kan dock inte somna riktigt.
Vad är AT på dem?
Citera
2013-01-21, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pr1nnyra1d
Vad är AT på dem?
Typ ingen, käka mycket och länge så kommer du ångra dig.
Lägg dig i sängen (innan du tar en till) så somnar du.

Mvh Lolicon

Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Imovane fungerar nästan bättre än Xanor för mig som ångestdämpande..Underbar känsla.
Hur tycker du att ATn är sinsemellan?
Senast redigerad av lolicon 2013-01-21 kl. 04:23.
Citera
2013-01-21, 04:21
Medlem
Imovane fungerar nästan bättre än Xanor för mig som ångestdämpande..Underbar känsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in