Jag har fått stilnoct pga att min imovane slutade fungera, och jag har en fråga gällande just ämnet zolpidem.
Det är ju så att imovane börjar kännas av efter 20-30 minuter oftast, men hur är det på stilnoct?
Jag tog en Stilnoct igår ungefär en kvart innan jag la mig i sängen, jag kände inte av någon trötthet som man gör på imovane, endast en ytterst lätt förvirrad känsla.
Hur tätt inpå sänggåendet är bäst att ta den, så kroppen hinner smälta tabletten osv?
Anledningen till att jag frågar är för att jag trodde att jag skulle bli knockad av en 10mg stillis, men icke!
Ingen av dom är en knockout medicin, Dom fungerar bäst när man tar dom när man börjar bli trött. Därför är det viktigt att ha en bra dygnsrytm. Gå upp tidigt varje dag och gå och lägga sig mellan 10-12 eller vad som nu anses vara en bra dygnsrytm enligt en själv. Dom har ungefär samma verkningstid också. Står på www.Fass.Se
Jag sover tyvärr ganska kort stund på zopiklon, 5-6 timmar ungefär på 15mg, tror ni jag förlänger sömnen om jag höjer dosen eller höjer jag bara toleransen i onödan? har ju redan hög bensotolerans och kombinerar ju det där med xanor tex för tillfället, men även ofta iktorivil (då sover jag länge oxå). annars hade förmodligen inte 15mg räckt ensamt.
Brukar annars förut ofta kombinera zopiklon med nitrazepam (som jag inte kan sova på ensamt) men sover då mycket längre tid men har tyvärr inte bra tillgång på nitra som förut.
Vart lite konstigt inlägg... men ska strax börja trappa ut benso för dagligt bruk efter ca 8 månader och kommer då Bara ha etizolam och/eller zopiklon till sömnen och båda har lite väl kort halveringstid för min störda sömn.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-05-24 kl. 02:08.
Vänd dig till EuWebDoctor.com dom har massa olika godis, inga krångligheter med beställningar heller.
Antingen recept att hämta ut i Sverige eller så skickar do läkemedlen hem till dig.
Först måste du göra ett läkarbesök via din webcam (5 min) sen är biffen klar.
Logga in där och kolla.
Det är ju du som bara gör reklam för den där skit sidan hela tiden. Det måste vara en jävla bluff eller vad säger ni andra?
eftersom det är endas en person som har skrivit om den så är det nog en bluff
Sidan verkar ju inte ha lanserats ännu så det kan knappast finns så mycket feedback om den ännu.
Sidan kanske är bluff, men det är ju oömjligt att säga i detta stadiet, och varför skulle den avara bluff?
70mg stilnoct och ett par starköl nere! Trevlig kväll.
Jag hoppas du menar 7 mg stilnoct istället för om du tar 70 mg med starköl så är det nog bårhuset direkt . för jag har en kompis som plockade 3 tillsammans med 7.0 och vaknade inte på 3 dagar.
Jag hoppas du menar 7 mg stilnoct istället för om du tar 70 mg med starköl så är det nog bårhuset direkt . för jag har en kompis som plockade 3 tillsammans med 7.0 och vaknade inte på 3 dagar.
70mg zolpidem var det faktiskt men det är ju nästan samma sak som stilnoct.
Skämtar du? Vet du hur svårt det är att ta livet av sig med hjälp av benso/analoger (+ alkohol)..
? jag har ätit minst 25 st och druckit whisky men sen visade det sig vara rom
Men visst ta inte mer än 1-2 st första gången skippa spriten.
Låt dina polare ha din mobil be någon byta lösenord på datorn.
Gör inget socialt typ krog runda
Ok. ja har inte trippat på länge.. Nu har ja intage 70mg stinoct drucke lite öl o whiskey
Osaken till att ja frågar, ö'r .. kan man sova nu o de ä'r lugnt.. hela datan är fucktoooooöp, skärmen bubb
Är det farligt detta? för mig känns de som ja trippar lite på nått skumt sätt. o min balans är ju helt åthellvete,.,, Serut sokm ja får 3d effekt på datorn..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!