2011-10-28, 21:51
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Det där är riktigt skumt, första gångerna var eftersmaken EXTREM, men när jag hade käkat några dagar försvann den helt. Efter typ 4 månaders uppehåll tog jag 10 imovane och fick ingen effekt, men ej heller någon metallsmak dagen efter

För mej blev smaken värre och värre så jag var tvungen att sluta.
Mådde illa bara av tanken på att ta dom till slut.
Undra vad det är som ger den smaken och varför kan dom inte få bort den?
Citera
2011-10-28, 21:54
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Min mö åt tre stilnoct och började gråta. Ömsom skratta, ömsom gråta, men mest gråta. Hon var inte särsilt ledsen direkt så det hela var mycket märkligt. Varför?

Det låter jättekonstigt.
Har aldrig varit med om det.
Men man kan ju bli konstig om man tar Stilnoct och inte lägger sej för att sova.
Liknande känsloutbrott på Stilnoct har jag aldrig hört om dock.
Citera
2011-10-29, 18:27
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Själv har jag tyvärr har jag aldrig blivit av med denna biverkan, så det stämmer inte för alla.
Verkar dock vara övergående för de flesta och är inte så besvärligt om det inte gör det.

Hur länge har du ätit den?
Citera
2011-10-29, 22:51
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Hur länge har du ätit den?

Många år, mer än 5 och mindre än 15.
Citera
2011-10-30, 01:13
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Många år, mer än 5 och mindre än 15.

Ok. jag undrade för under mina snart 20 år från o till i narkotikasvängen så har jag aldrig stött på någon person irl som har ätit dem min 1-2 år utan att bli av med smaken faktiskt, var själv skeptisk när någon påstod det först men vips så hände det.... men men där ser man....
Citera
2011-10-31, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deefork
Jag äter ritalin dagligen,och änverder imovane som sömnhjälp. Förut funkade det bra med nån kanske två för at decka. Men nu kan jag trycka i mig tio imovane 7,5 utanproblem, speciel om jag varit ute och festat. Dem tar inget länge så mycket

Titp? riktigt beso kanske vor nått, det är ju det jäg gillar met, metamina är nog svrat. https://static.flashback.org/img/smilies2/cry.gif

Hade du käkat 10 där efter att du festat? För du verkar då flöddrig. Fråga din doktor.
Citera
2011-10-31, 21:58
Medlem
Är det bara jag som får enormt verkliga OEV:s av imovane? Jag ser andar och spöken som jag kan röra vid och som kryper runt på mig. En gång såg jag även larver som kröp ut ur mina fingrar och spindlar överallt. Helt sjukt.

Imovane slår alla hallucinogener jag testat när det gäller hallucinationer.
Senast redigerad av sajbersimon 2011-10-31 kl. 22:01.
Citera
2011-11-01, 06:15
Medlem
Xalterads avatar
För vissa så får man dessa biverkningar.

Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Är det bara jag som får enormt verkliga OEV:s av imovane? Jag ser andar och spöken som jag kan röra vid och som kryper runt på mig. En gång såg jag även larver som kröp ut ur mina fingrar och spindlar överallt. Helt sjukt.

Imovane slår alla hallucinogener jag testat när det gäller hallucinationer.
Citera
2011-11-01, 23:49
Bannlyst
Hur länge kan man fylla på Imovane? tagit för ca 30 min sedan, tänte ta nu med lite mättare mage.
Citera
2011-11-02, 02:15
Medlem
tog precis 20 imo och börjar känna mig skruvar. Tillsammans med 10mg xanax och 5 vallar. Blir en trevlig sömn
Citera
2011-11-02, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Hur länge kan man fylla på Imovane? tagit för ca 30 min sedan, tänte ta nu med lite mättare mage.

Bäst att ta allt samtidigt in my opinion..
Citera
2011-11-03, 16:37
Medlem
hoppidoppis avatar
Någon som kan skapa en FAQ på etizolam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in