2013-01-21, 17:26
Medlem
Ja det funkar jäkligt bra som ångestdämpande med att trycka några stillisar tycker jag. Man blir ju fnissig som en liten skolflicka med string.

Nu är det snart dags återigen att säga hej till tomten
Citera
2013-01-21, 19:29
Medlem
Underkasts avatar
Har 2st Zopiklon?(Imovane) Tabletterna är vita, ovala har en skåra i mitten med ett Z på vardera sida. Andra sidan är märkt 7.5 vilket jag antar står för 7.5g? Till frågan, är 99% på att det är Zopiklon men vill ändå vara 100. Hur är ruset? Läst vad jag kommit över men kommer inte under fund med om minnesluckor även kan ske vid en lägre dos som t ex 15g i detta fall. Ingen tidigare erfarenhet av liknande substanser.
Citera
2013-01-21, 19:35
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underkast
Har 2st Zopiklon?(Imovane) Tabletterna är vita, ovala har en skåra i mitten med ett Z på vardera sida. Andra sidan är märkt 7.5 vilket jag antar står för 7.5g? Till frågan, är 99% på att det är Zopiklon men vill ändå vara 100. Hur är ruset? Läst vad jag kommit över men kommer inte under fund med om minnesluckor även kan ske vid en lägre dos som t ex 15g i detta fall. Ingen tidigare erfarenhet av liknande substanser.
Ja det är Imovane 7,5 mg. Ta en och vänta en halvtimme typ och känn efter. Du kan ta den andra också om du känner att du vill.
Citera
2013-01-21, 19:39
Medlem
Underkasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja det är Imovane 7,5 mg. Ta en och vänta en halvtimme typ och känn efter. Du kan ta den andra också om du känner att du vill.

MG menade jag givetvis ja hehe, ingen risk för minnesluckor då alltså? Vad har jag för effekter att vänta?
Citera
2013-01-22, 14:54
Medlem
Detta kan va smått OT men jag bor på ett drogfritt boende där vi måste lämna UP tre ggr i veckan. Men jag har nu kommit över lite Zopiklon Pilum, och min fråga är då; kommer dessa ge utslag på proverna?

Tack på förhand!!!
Citera
2013-01-22, 15:23
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underkast
MG menade jag givetvis ja hehe, ingen risk för minnesluckor då alltså? Vad har jag för effekter att vänta?
På 15 mg tror jag risken för minnesluckor är väldigt små. Blanda inte med alkohol. Du kommer känna dig skön i kroppen och så, har du ångest kommer den släppa. Många blir kreativa och pigga på Imovane (om man inte går och lägger sig dvs).
Citera
2013-01-22, 18:54
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajsemark
Detta kan va smått OT men jag bor på ett drogfritt boende där vi måste lämna UP tre ggr i veckan. Men jag har nu kommit över lite Zopiklon Pilum, och min fråga är då; kommer dessa ge utslag på proverna?

Tack på förhand!!!

Nej imovane syns inte på sticka. Om dom letar efter det på analys syns det dock.

Tusan vad jag är sugen på imovane nu!
Citera
2013-01-22, 22:21
Medlem
pundarfans avatar
ok så dom måste leta "speciellt" efter imovane för att hitta det ? eller syns det på alla analyser? där ja går har dom för över ett år sedan slutat med brickor dom har en egen "apparat" så har ej nån aningn vad dom analyserar... går på laro programmet och lämnar prov varje vecka en dag samma dag.. så med andra ord även om de letar efter immovane kan ja ta det en dag ? för det är ju 7dagar till nästa gång ja lämnar prov det borde ju gått ut på en vecka tycker man
Citera
2013-01-23, 01:01
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundarfan
ok så dom måste leta "speciellt" efter imovane för att hitta det ? eller syns det på alla analyser? där ja går har dom för över ett år sedan slutat med brickor dom har en egen "apparat" så har ej nån aningn vad dom analyserar... går på laro programmet och lämnar prov varje vecka en dag samma dag.. så med andra ord även om de letar efter immovane kan ja ta det en dag ? för det är ju 7dagar till nästa gång ja lämnar prov det borde ju gått ut på en vecka tycker man
Kan du inte lite skämtsamt eller på ett sätt som inte verkar underligt fråga vad det är dom gör med den där apparaten då? eller kan du inte kolla på apparaten sen söka på google efter samma och se vad den kan göra?

Men ja, eftersom halveringstiden är så kort så är det konstigt om det håller i sig 7 dagar.. jag vet dom som går på LARO som trycker i sig iktorivil och klarar sig, diazepam är dock uteslutet.
Citera
2013-01-24, 18:02
Medlem
Stilnoct verkar helt sjukt ju.

Imovane är jag ett stort fan av. Men man betalar ett visst pris för sitt zopiklonintag, minnet försämras helt klart, jag blir segare och jag kan tänka mig att jag får bestående kognitiva skador.

Tycker att imovane är tyngre än benso. Är zonk-faktorn på stilnoct ännu tyngre?
Citera
2013-01-25, 01:12
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowhunter
Stilnoct verkar helt sjukt ju.

Imovane är jag ett stort fan av. Men man betalar ett visst pris för sitt zopiklonintag, minnet försämras helt klart, jag blir segare och jag kan tänka mig att jag får bestående kognitiva skador.

Tycker att imovane är tyngre än benso. Är zonk-faktorn på stilnoct ännu tyngre?

Bestående kognitiva skador är väl att ta i lite väl mycket?
Minnet blir dåligt under perioder om du äter mycket, men blir sedan bättre när du slutar.
Håller du dig under 10mg per kväll så är det lugnt enligt mig.

Stilnoct slår hårdare men går ur kroppen mycket snabbare.
Citera
2013-01-25, 01:25
Medlem
T-L-Ks avatar
Tog 25mg zopiklon för 35 minuter sedan, känner mig ju nästan nykter nu. Fett besviken på ruset, hoppas att det blir bättre snart.

Tog nu 30mg mirtazapin, ska nu ut på en långpromenad och röka några cigg.
Senast redigerad av T-L-K 2013-01-25 kl. 01:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in