2012-05-27, 06:14
Medlem
unleash82s avatar
Gick ner 60 mg på fredag morgon efter jobbet, kommer ihåg att det flög omkring "osynliga" föremål i rummet (såg bara konturen av dem) såg ut lite som ovanför stekhet asfalt.

Sen kom det små labansliknande (godislaban) figurer ut ur sängkarmens pelare, även dem transparenta med tydliga konturer.

Hade Också ett svagt minne av att en arg sambo kommit in och haft en ödleaktig grön färg i ansiktet.

När jag kollade mobilen senare på kvällen visar det sig att jag har tagit ca 40-50 kort och spelat in 3 filmklipp. Filmat och fotat nedre delen av sängen och rakt ut i luften på saker som inte finns.

Ett klipp på ca 5 minuter visade bara mitt ansikte, såg helt jävla väck ut och det gick kalla kårar längs ryggraden när jag inte visste om det var min sambo eller jag själv som filmade.

Insåg sen att det var jag som filmat allting som tur var.

Äckligt att titta på sig själv och inse hur jävla borta och läskig man kan bli på dessa jävla z-analoger asså. Tycker det påminner lite om hur jag blir på 3-4 FM1r.

Jag har kommit till slutsatsen att jag inte kan ha kul på zolpidem, det slutar alltid i minneskuckor, en besviken sambo och ångest när man inser att man gjort bort sig.

Man tror att man har koll på läget och vips så är man uppe och hittar på grejer, pratar med spöken och tror att ingen ska märka något för man känner sig hyfsat normal trots att man knappt ta sig framåt.

I fortsättningen är det 10 mg och sängen blundandes direkt som gäller.
Senast redigerad av unleash82 2012-05-27 kl. 06:31.
Citera
2012-05-27, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Du kan ju inte jämföra svenska priser "på gatan" med apoteks/läkarpriser?

Nej men man köper väl där man får det billigast och bäst....
Och varför köpa på gatan om det inte behövs?
Citera
2012-05-27, 14:56
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Ok. ja har inte trippat på länge.. Nu har ja intage 70mg stinoct drucke lite öl o whiskey

Osaken till att ja frågar, ö'r .. kan man sova nu o de ä'r lugnt.. hela datan är fucktoooooöp, skärmen bubb

Är det farligt detta? för mig känns de som ja trippar lite på nått skumt sätt. o min balans är ju helt åthellvete,.,, Serut sokm ja får 3d effekt på datorn..

Men de e chill att somnnba nu eller

Blev det sköna minnesluckor?
Citera
2012-05-27, 15:23
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ok. ja har inte trippat på länge.. Nu har ja intage 70mg stinoct drucke lite öl o whiskey

Osaken till att ja frågar, ö'r .. kan man sova nu o de ä'r lugnt.. hela datan är fucktoooooöp, skärmen bubb

Är det farligt detta? för mig känns de som ja trippar lite på nått skumt sätt. o min balans är ju helt åthellvete,.,, Serut sokm ja får 3d effekt på datorn..

Men de e chill att somnnba nu eller
Inte så van med z-analoger eller? :-P inga problem att gå och lägga sig efter det där.
Citera
2012-05-27, 19:14
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analhuvud
Blev det sköna minnesluckor?

Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Inte så van med z-analoger eller? :-P inga problem att gå och lägga sig efter det där.

Kan bara säga att ja skämms. Tänkte ta 1 10mg o sova, slutade med att ja käkat 7 o låg o hade skumma saker för mig hela natten.. Men minnet är med mig, beror väl på mitt tidigare bruk av etizolam o xanor.

Sista gången stilnoct, duger ju inte ens att sova på
Citera
2012-05-27, 20:12
Bannlyst
Citat:
Kan bara säga att ja skämms. Tänkte ta 1 10mg o sova, slutade med att ja käkat 7 o låg o hade skumma saker för mig hela natten.. Men minnet är med mig, beror väl på mitt tidigare bruk av etizolam o xanor.

Alltså jag har sysslat med de farligaste drogerna som finns, inte alla kanske, men H räcker rätt långt tror jag. Men när det gäller imovane. Denna fina drog som också är sömnmedel, den är jag alldeles för tacksam för för att börja "miss"-bruka. Jag vill inte förlora den sköna och viktiga medicinska effekt jag får. Jag somnar alltid med en liten "high" tack vare detta läkemedel, istället för attt ligga och rycka och med racing thoughts.

Vill bara säga detta, om Imovane var en människa, så skulle jag ha den djupaste respekt för detta fantastiska läkemedel.

Men var och en gör som de vill, så klart. Men jag uttrycker bara min åsikt och uppskattning av detta läkemedel. Och skulle min läkare dra in det, så vet jag inte vad jag skulle göra.
Citera
2012-05-28, 18:58
Medlem
CB_smokers avatar
Har 1 styck 7,5mg Imovane... Är det nån idé att ens försöka flumma på det eller ska jag spara detta till en kväll då jag inte kan sova?
Citera
2012-05-28, 19:16
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Har 1 styck 7,5mg Imovane... Är det nån idé att ens försöka flumma på det eller ska jag spara detta till en kväll då jag inte kan sova?

Ta den IV då får du effekt.
Citera
2012-05-28, 19:20
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ta den IV då får du effekt.

OK
Citera
2012-05-28, 20:16
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
OK
låt dig inte luras, iv på benso är värdelöst förutom midazolam
Citera
2012-05-28, 20:49
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
låt dig inte luras, iv på benso är värdelöst förutom midazolam

Medhåller ej! Imovane går utmärkt att IV:a samt all annan benso med.
Citera
2012-05-28, 20:59
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:

Haha Shit happens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in