Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Imovane är en ytterst bra ångstdämpare, kickar fortare än xanor och ger ett lagomrus. Personligen föredrar jag stilnoct, men då ska man ha vanan inne.
Tjena L.A.M.F!
Jag citerar dig för det är så att jag kommit över ett 10-pack Stillisar 10mg.
Vissa här vet, men inte alla, att jag är en van bensobrukare sedan många många år men just Z-analoger, förutom (Zopiklon) är jag inte van vid då de enligt ökända utsagor orsakar mer skit och elände än diverse benos och därför har jag under alla år jag blivit erbjuden gett blanka fan i dessa.
De horribla biverkningarna med minnesförlust, allsköns galenskap o.s.v. har gjort att jag aldrig tagit dessa i russyfte , om än alls, testat en en 2 tabletter någon enstaka gång, det är allt.
Jag vet själv hur jag kan bete mig på bara bensos när jag tryckt för många, som vi flesta känner igen, men dessa är ju i en klass för sig själv på den biten.
Min tolerans gentemot rena bensodiazepiner är mer ofta än sällan skyhög, så de har jag inga problem med.
Lite kuriosa så på 2-3 veckor har jag varit ren från benso, igår åt jag nog 7 STADA 1mg och med det uppehållet så gjorde jag inget dumt som sig oftast hör till men de förbannade minnesluckorna kommer jag nog aldrig komma ifrån oavsett, hela kvällen är som bortblåst trots att jag bara satt själv hemma i princip.
Men, till den huvudsakliga frågan, (Som jag såklart redan förstår svaret på):
Jag har i skrivandets stund druckit 2-3 7.0% öl, tagit cirka 10 xanor (betänk att jag har tolerans som heter duga på benso så jag känner knappt av dessa)
Vad skulle du/ni rekommendera i antal att poppa några stillisar på detta?
Jag experimenterar alltid själv när det gäller sådant här då jag genom åren och erfarenhet lärt mig vad som funkar (bra) och vad som funkar mindre dåligt så det är inte det jag är rädd förr.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------
MEN, däremot så är ju stilnocten lömska som fan så utan att några moralare som svarar så vad tror ni kunniga och erfarna att en bra testdos just nu i detta fallet bör vara.
Påpekar än en gång att jag har bra tolerans mot benso (vet att Zopiklon inte är en benso i den bemärkelsen) men snarlika egenskaper ändå, dock med bieffekter som är lite säregna.
Kan jag trycka 5st på en gång eller bör jag starta mindre.
Kan tilläggas att benson jag ätit idag har redan dalat ner till i princip noll effekt, den lilla jag fick tack vare intaget igår.
Detta är mest frågor för att få lite feedback och höra folk olika förslag/reaktioner.
Jag vet redan hur jag ska gå tillväga men skulle vara kul att höra era reaktioner kring detta.
EDIT: Har även tillgång här till 10st 7.5mg Imo och 20 Alpraz om det nu skulle spela någon roll.
Känner jag mig rätt så lär väl samtliga kortor vara slut innan kvällen är det. Har jävligt svårt för självdisciplin när det gäller MIN medicin.
(som jag tyvärr, istället för att bruka, missbrukar varje gång jag får tag på skiten)
Men ni vet hur det är, man tar en, man tar två, sen händer något i det övergivna kontoret som sitter på halsen och vips så är skiten slut på ett ögonblick.