2009-01-07, 00:00
Medlem
Eldkvarns avatar
blandat tre iovane med tre stilnoct,plus mssa alkohol, ska bli intressant att se vart experimentet leder.
Citera
2009-01-07, 00:01
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Dubbelseende på stilnoct, känner någon igen detta?

Ja.

Jag har käkat så mycket psykedelia i mina dagar och jag tror att det kan vara orsaken till att jag lätt hallucinerar även på zolpidem. Även om det naturligtvis har en helt annan inverkan rent neurologiskt. Jag är anarkist och därför ingen föreningsmänniska men annars skulle jag gärna fått med i denna klubb.
Citera
2009-01-07, 01:26
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Dubbelseende på stilnoct, känner någon igen detta?
Jag skulle nog kalla det 3D-seende. Så najs när bokstäverna kryper ut ur skärmen och börjar orma sig
Citera
2009-01-07, 01:30
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Jag skulle nog kalla det 3D-seende. Så najs när bokstäverna kryper ut ur skärmen och börjar orma sig

Absolut, eller när hela bokstavsraden blir snedvriden. Men det går i alla fall någorlunda bra att kontrollera en dator i det skicket värre är det på starkt hallucinogena droger där man knappt kan urskilja var man själv slutar och datorn börjar.
Citera
2009-01-07, 03:28
Medlem
Buttersss avatar
Citat:

Händer det med noctarna? hell no?
Citera
2009-01-07, 09:59
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Nej jag väljer att kalla det dubbelseende, eftersom precis alla objekt blir 2st ist för 1.
Citera
2009-01-07, 11:42
Medlem
purezones avatar
zopiklon ger mig hallisar, behöver bara 7,5mg så börjar saker och ting röra på sig rejält och färger smälter in i färger. Dock är jag inget "FlummFan" till detta men det är helt okej om man vill sova eller för att bli soft på kvällen.

Väldigt lätt att dra i sig en hel ask me när man väl börjat.
Citera
2009-01-07, 11:49
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
zopiklon ger mig hallisar, behöver bara 7,5mg så börjar saker och ting röra på sig rejält och färger smälter in i färger. Dock är jag inget "FlummFan" till detta men det är helt okej om man vill sova eller för att bli soft på kvällen.

Va? Helt tvärtom alltså? Förklara.
Citera
2009-01-07, 14:47
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
zopiklon ger mig hallisar, behöver bara 7,5mg så börjar saker och ting röra på sig rejält och färger smälter in i färger. Dock är jag inget "FlummFan" till detta men det är helt okej om man vill va eller för att bli soft på kvällen.

Om du mer eller mindre trippar på en tablett slulle jag vilja se dig efter trettio!?
Citera
2009-01-07, 15:43
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Om du mer eller mindre trippar på en tablett slulle jag vilja se dig efter trettio!?
Ja, verkligen. Med en spade och bakom pansarglas, bara så där försäkerhetsskull.
Citera
2009-01-07, 15:52
Medlem
Stilnocttomtens avatar
Citat:
Ja, verkligen. Med en spade och bakom pansarglas, bara så där försäkerhetsskull.

Äsch, ge honom en verktygslåda och ett kök bara.
Citera
2009-01-07, 16:05
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Händer det med noctarna? hell no?
Jupp, oftast för mig iaf. Tycker det är precis samma effekt som när man ser 3D-film: bokstäverna i boken eller på skärmen lösgör sig och sticker ut, inte platt utan i en hel dimension...hehe det där lät skumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in