2009-10-26, 14:47
Medlem
THE-OJAs avatar
2 imovane + 4-5 öl + en joint = ?
Citera
2009-10-26, 15:34
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
2 imovane + 4-5 öl + en joint = ?

Full, stenad och dum. Men bra lär du må i alla fall.
Citera
2009-10-26, 15:42
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Aldrig aldrig mera stilnoct, dom kunde döpa om djävulspillret till "Skersaur".

Nä, jag håller med dig aldrig mera Stilnoct. Jag bytte ut dom mot zopiklon för rätt många år sedan pga allt för många snesteg. Det måste vara dom konstigaste insomningstabletterna som någonsin har skapats. Verkligare hallucinationer får man leta efter.
Citera
2009-10-26, 16:37
Medlem
Navigations avatar
Är det vanligt att man mår illa av stilnoct? Varje gång jag har tagit fler än två har jag spytt som fan. Jag tar en, väntar tills jag börjar känna av effekten och sedan tar jag en till. Och inte långt efter det mår jag asilla. Igår lyckades jag proppa i mig ... 4-6 innan jag kräktes. Men då mådde jag piss och fattade ingenting.

Vad gör jag för fel? Eller är jag bara känslig mot stilnoct?
Citera
2009-10-26, 20:20
Medlem
Fattar inte hur folk kan få hallisar på zopiklon. På mig känns effekten mer lik en svag benso, typ oxazepam. Zolpidem däremot räcker med 1-2 tabletter för att mönster i golv och väggar ska börja röra på sig. Dock så blir det minneslucka ganska snabbt så är helt meningslöst att punda på. Men zopiklon fungerar utmärkt att ta dagtid i terapeutiskt syfte.
Citera
2009-10-26, 20:22
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Aldrig aldrig mera stilnoct, dom kunde döpa om djävulspillret till "Skersaur".
Då är vi två. Fast jag åt zoplikon 7.5or. Fyfan säger jag bara, hade tydligen ätit upp hela kartan under kvällen
Citera
2009-10-26, 20:33
Medlem
lalle34s avatar
Någon som vet hur länge zoplikon(imovan) syns på urinprov? är det som för andra högdos preparat 1-3 veckor?
Citera
2009-10-26, 21:26
Medlem
Vad ska man föreslå när läkaren inte vill skriva ut Stilnoct längre (för att undvika beroende)?
Citera
2009-10-26, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thujone
Vad ska man föreslå när läkaren inte vill skriva ut Stilnoct längre (för att undvika beroende)?

Atarax blir jag faktiskt riktigt trött av , och faktiskt ganska så mysig o avslappnad.. Vissa tycker det inte funkar ett dugg, jag tycker faktiskt det är rätt okej!
Citera
2009-10-26, 21:59
Bannlyst
Citat:

Jag ber om/får flunitrazepam när imovane slutar fungera (för att stilnoct för mig är "galenpiller").
Har inte minne eller ork att skriva ner allt skumt/idiotiskt/farligt jag gjort när jag gått i sömnen på stilnoct.

Imovane vinner allt även mot alla riktiga benzos, iaf när det gäller sömn.

mvh
Citera
2009-10-27, 08:52
Medlem
mqas avatar
Citat:

Låt honom skriva ut atarax/lergigan en gång, och säg att det inte fungerar - "men... jag måste ju få sova..."
Citera
2009-10-27, 10:43
Medlem
scrotumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemonster
Fattar inte hur folk kan få hallisar på zopiklon. På mig känns effekten mer lik en svag benso, typ oxazepam. Zolpidem däremot räcker med 1-2 tabletter för att mönster i golv och väggar ska börja röra på sig. Dock så blir det minneslucka ganska snabbt så är helt meningslöst att punda på. Men zopiklon fungerar utmärkt att ta dagtid i terapeutiskt syfte.

Jag får ibland lite hallisar av zopiklon, ljuskällor och möbler kan ibland bete sig lite märkligt t.ex. Detta inträffar endast ibland, och dessutom på de väldigt låga doser jag tar för att sova, 5-10mg. Som ångestdämpande dagtid tycker jag också att de fungerar ypperligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in