Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-25, 06:59
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Tog 25mg zopiklon för 35 minuter sedan, känner mig ju nästan nykter nu. Fett besviken på ruset, hoppas att det blir bättre snart.

Tog nu 30mg mirtazapin, ska nu ut på en långpromenad och röka några cigg.

själv gillar jag zolpidem, var det första jag fick utskivet någonsin, minst två år sen sist kanske 4, tiden går fort

kul dansk inhyrd läkare, berättade om problem och att jag hade jävligt svårt att sova, jaja inga problem med alkoholen helt ärlig och det gällde mängder på 5-10 öl om dan jaja vi testar zolpidem

Edit behöver du mirtaazapin så har jag både 30 och 45 i hundratals.

Ingen försäljning: var mer av betala frakt själv typ..., vem fan skulle köpa det? ja till USA kanske
Senast redigerad av bdbdbdbd 2013-01-25 kl. 07:04.
Citera
2013-01-25, 11:05
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
själv gillar jag zolpidem, var det första jag fick utskivet någonsin, minst två år sen sist kanske 4, tiden går fort

kul dansk inhyrd läkare, berättade om problem och att jag hade jävligt svårt att sova, jaja inga problem med alkoholen helt ärlig och det gällde mängder på 5-10 öl om dan jaja vi testar zolpidem

Edit behöver du mirtaazapin så har jag både 30 och 45 i hundratals.

Ingen försäljning: var mer av betala frakt själv typ..., vem fan skulle köpa det? ja till USA kanske
Varför vill man köpa mirtazapin till USA?
Citera
2013-01-25, 13:48
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wild Jack
Precis rökt en join å slängt i mig 20mg zolpidem, har dessa på recept men äter dem aldrig, så tog 2 nu för att se vad dagen har att erbjuda

fan ska man göra av alla andra jag har kvar då!?
Använda för att sova.
Citera
2013-01-25, 13:50
Medlem
Wild Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Använda för att sova.
äter inte dem till sömn därför jag har lite kvar
Citera
2013-01-25, 13:53
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
äter inte dem till sömn därför jag har lite kvar
Ta dem för att knarka på, då. Ta det lugnt med doseringen bara..
Citera
2013-01-25, 13:54
Medlem
Citat:
Precis rökt en join å slängt i mig 20mg zolpidem, har dessa på recept men äter dem aldrig, så tog 2 nu för att se vad dagen har att erbjuda

fan ska man göra av alla andra jag har kvar då!?
ät ... upp dem?
Citera
2013-01-25, 14:08
Medlem
Wild Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
ät ... upp dem?
Gjorde jag inte det då?

Sen vill jag inte äta dom varje dag får 14 i veckan kanske tar 1 av dem
Senast redigerad av Wild Jack 2013-01-25 kl. 14:10.
Citera
2013-01-25, 14:16
Medlem
Ingen höjdare att dra i sig Stilnoct på kul. Har själv tagit en del och fick svårt att sova efter det. ...Under många veckor
Citera
2013-01-26, 09:36
Medlem
Citat:
Gjorde jag inte det då?

Sen vill jag inte äta dom varje dag får 14 i veckan kanske tar 1 av dem
Se på fan, hamstra upp och sälj. En karta går på 100-150kr. 7,5-10kr är ett pris per tablett som gör att dem små pillerna säljer sig själv...

Hur kommer det sig att du får 14st/vecka, 2 piller per dag? är det 20mg du får om dagen?,

Citat:
Ursprungligen postat av nitramnitram
Ingen höjdare att dra i sig Stilnoct på kul. Har själv tagit en del och fick svårt att sova efter det. ...Under många veckor
Hur fungerar det att sova efter att ha tagit zolpidem för att sova på då? Förmodrar ett liknande svar som det du nyss skrev.
Citera
2013-01-26, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Fått en i vanliga fall bra sömn helt rubbad. Inte sovit på en vecka. Hjärnan kokar. Min snåle läkare har skrivit ut 5 mg Imovane. En tablett hjälper inte ett skit. Kunde lika gärna varit ett sockerpiller. Tog en till när jag märkte det. Blev helt knockad, men jag vaknade efter tre timmar!!?? Borde jag inte ha sovit ett dygn typ. Och med tanke på att jag inte sovit på en hel vecka dessutom.

Nu tog jag tabletterna i eftermiddags. Kroppen kanske visste att det inte är natt. Vad säger expertisen?
Är 5 mg skit?
Ska jag ringa och be om 7,5. Jag måste få sova en hel natt innan jag kollapsar och hamnar på akuten.
Några råd inför natten med det jag har tillhands just nu?
Låg dos Theralen + Imovane skapar en längre tids sömn (den ena knockar och den andra håller dig nere ), ring och be honom om 7,5mg samt en flaska Theralen (Orala droppar)
Citera
2013-01-28, 18:48
Medlem
Jag har fått min goda sömn förstörd och det har resulterat i att sömnen har blivit ångestbildande.

Min läkare skrev ut 5 mg Imovane. Första natten tog jag en tablett, som hade noll och ingen effekt. Natten därpå tog jag två istället, som resulterade i att jag sov som en klubbad säl, men jag tyckte att två kändes lite overkill, så jag ringer återigen min läkare.
Fick då ett paket med 7,5 mg (Meda) utskrivet. En tablett funkade fantastiskt i drygt en vecka. Men sedan några nätter har även 7,5 mg noll och ingen effekt, så i natt tog jag en 5 mg och en 7,5 mg. Noll effekt. "Sovit" uruselt.

Vad ska jag göra? Jag börjar bli desperat och min läkare lär inte skriva ut mer sömntabletter och jag vill helst inte behöva ta en karta för att kunna sova.
Jättebesviken över att de fungerar under en så kort period. Varför är det så? Har inte ens använt dem i två veckor och det är dessutom första gången jag använder sömntableter. Jag borde däcka av en tablett.
Så, idag har jag köpt grapefruktjuice och nu hoppas jag på att den kanske gör lite skillnad.
Vad säger flashbackexperterna? Har ni något mer husmorstips förutom grapefruktjuice?
Citera
2013-01-28, 20:30
Medlem
Hysteri90s avatar
Woho, idag fick jag tag på nya Imovane!

Är det någon som vet om Lergigan kan boosta Zopiklon bra, och hur mycket och i vilken ordning bör jag ta det?

Imovane eller Lergigan först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in