2009-01-03, 14:33
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Skönt att höra. Här blev det antabus till frukost. Och medicin.

Mmmm! Medicin.. suger att man inte kan hämta nytt varje dag på apoteket. Jag har bara stilnoct och zopiklon kvar på ransonen. Men snart så är jag på banan igen!

Och gratis är det ju också! Mummmss
Citera
2009-01-03, 23:29
Medlem
Buttersss avatar
Kan man ta Zopiklon nasalt? med tanke på om man käkat en hel middag och vill ha "ruset" snabbare.. eller förlorar man mycket av boosten på det då?

&

Är det folk här som tar det innan jobb/skola/vardag på FM/EM?

&

Boostar verkligen grapejuice så mycket? hur mycket % enligt er "boostar" det?
Citera
2009-01-03, 23:40
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Kan man ta Zopiklon nasalt? med tanke på om man käkat en hel middag och vill ha "ruset" snabbare.. eller förlorar man mycket av boosten på det då?

&

Är det folk här som tar det innan jobb/skola/vardag på FM/EM?

&

Boostar verkligen grapejuice så mycket? hur mycket % enligt er "boostar" det?
Lägg dem under tungan så tas de upp fortare fastän magen är full. Min bedömning av grapefruktjuice är att det kan bosta 10-30%. Kom ihåg att dricka en del av den nån halvtimme innan, sen kan ni smutta...
Citera
2009-01-04, 07:13
Medlem
Läst lite i denna tråden och jag frågar mig själv gång på gång, varför tar ni för stora doser?

Jag har själv knaprat Zolpidem i nästan 1 år och ser absolut ingen mening med att överdosera hela tiden för att sedan skriva hur mycket dumt och onödigt man gjort som man inte ens kommer ihåg.

Njuter ni av trippen när ni överdoserar eller?

Absolut inget illa menat mot någon, utan skriver detta av ren nyfikenhet.

//Magic
Citera
2009-01-04, 18:39
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicman24
Njuter ni av trippen när ni överdoserar eller?

Jag skulle tippa på att de flesta som trippar på Zolpidem njuter av trippen på ett eller annat sätt, exempelvis folk som vill komma bort från vardagen en stund eller helt enkelt fördriva tiden. Det mesta är nog individuellt...
Citera
2009-01-04, 19:03
Medlem
Eldkvarns avatar
Jag behöver ganska många för att kommma igång, men då blir det skruvat, senast stod jag i köket och pysslade med Gud vet vad, men det kändes som att dom här killarna-som-experimenterar-med-grejer-på-nån-kanal(?) var med i skallen och resonerade med mig hela tiden, så förflyttar jag mig några meter och då står jag och liksom "tänker" tillsammans med Filip & Fredrik på det där sättet som dom är, skitkul men liknar inte nåt, kommer oftast ihåg allt även vid 150mg, med några få fruktansvärda undantag...
Citera
2009-01-04, 21:34
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Jag behöver ganska många för att kommma igång, men då blir det skruvat, senast stod jag i köket och pysslade med Gud vet vad, men det kändes som att dom här killarna-som-experimenterar-med-grejer-på-nån-kanal(?) var med i skallen och resonerade med mig hela tiden, så förflyttar jag mig några meter och då står jag och liksom "tänker" tillsammans med Filip & Fredrik på det där sättet som dom är, skitkul men liknar inte nåt, kommer oftast ihåg allt även vid 150mg, med några få fruktansvärda undantag...

sånt är förjävla kul när det händer.. här om dagen "hörde" jag arne weise presentera min macka jag gjorde...

Hur går det lättast ut i systemet? Nasalt,oralt eller lägga dem under tungan? (förutsatt att man käkat innan man tar dem, att ta dem på tom mage boostar effekten otroligt mycket enligt mig)
Citera
2009-01-04, 21:55
Bannlyst
Joinar cluben eftersom jag älskar de båda substanserna (speciellt Stilnoct) !
Citera
2009-01-05, 09:48
Medlem
Ikappenknapps avatar
Jag kan inte hålla mig vaken på imovane(zopiklon) är helt omöjligt bara på 1 7,5:a har ingen tolerans på det heller. Stillisar blir jag bara flummig av och kan absolut inte sova på synd att båda av dem har så kort halveringstid.
Citera
2009-01-05, 11:24
Medlem
Eldkvarns avatar
Jävligt skruvade grejer dessa preparat, men jag gillar först och frömst det extremt snabba sedativa påslaget, och det där småflummet, dvs kasta i sig max 70mg (stilnoct) på en gång. Det där med att helt tappa bort sig själv orkar jag aldrig mer med.
Citera
2009-01-06, 18:21
Medlem
Buttersss avatar
jag behöver ca 5mg zopi i snoken för å bli lite go å småmysig, 15mg däremot kan jag bli riktigt vimsig av (minnesluckor) men beteer mig normalt. större doser har jag inte vågat pröva
Citera
2009-01-06, 23:22
Medlem
alprazolam_s avatar
Dubbelseende på stilnoct, känner någon igen detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in