2009-01-25, 04:22
Medlem
Klngs avatar
Käkade stillnoct härom natten, tyckte inte det slog så jag tog fler och fler. Tillslut var jag uppe i 13 st. Vaknade dagen därpå med total minneslucka och blodiga kläder. Hittade en blodig kökskniv på vardagsrumsbordet. Visade sig att jag försökt skära bort en tatuering på magen. Nu har jag en massa emo-ärr där..
Citera
2009-01-25, 05:30
Bannlyst
Har festat ikväll, Är väll rätt alkohol påverkad. Men visst borde det vara lungt att ta en stillnoct 10mg för att kunna somna ?
Citera
2009-01-25, 05:35
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibas
Har festat ikväll, Är väll rätt alkohol påverkad. Men visst borde det vara lungt att ta en stillnoct 10mg för att kunna somna ?

Ja.
Citera
2009-01-26, 16:32
Medlem
Buttersss avatar
Stilnoct, wow.. körde en tablett (notera, endast en tablett stilnoct) här om dagen.. vilket ruspotential.. satt och inväntade effekterna.. detta kommer antagligen låta överdrivet, men finns det någon annan som tycker att saker och ting börjar röra sig? Satt 30 minuter och stirrade på mitt tecke (som har en massa mönster). täcket började röra sig, först trodde jag att det verkligen låg någon under, som skakade jävligt mycket. men till min förvånan fanns det ingen där, så jag fluffade till täcket till en stor boll, och tro fan att täcket började röra sig då också (finns en massa spiralformade cirklar på täcket då). blev jävligt fascinerad utav detta och fördrev den största tiden åt endast täcket.. jäklar vad häftigt det va! någon annan som upplevt detta?
Citera
2009-01-26, 17:21
Medlem
ManMannens avatar
Aldrig mer hemma...
Citera
2009-01-26, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Stilnoct, wow.. körde en tablett (notera, endast en tablett stilnoct) här om dagen.. vilket ruspotential.. satt och inväntade effekterna.. detta kommer antagligen låta överdrivet, men finns det någon annan som tycker att saker och ting börjar röra sig? Satt 30 minuter och stirrade på mitt tecke (som har en massa mönster). täcket började röra sig, först trodde jag att det verkligen låg någon under, som skakade jävligt mycket. men till min förvånan fanns det ingen där, så jag fluffade till täcket till en stor boll, och tro fan att täcket började röra sig då också (finns en massa spiralformade cirklar på täcket då). blev jävligt fascinerad utav detta och fördrev den största tiden åt endast täcket.. jäklar vad häftigt det va! någon annan som upplevt detta?
Mina tapeter burjade rinna uppåt!

Sen snackar man med personer som inte existerar. DET är kul!
Citera
2009-01-26, 18:55
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Mina tapeter burjade rinna uppåt!

Sen snackar man med personer som inte existerar. DET är kul!

DET ÄR SJUKT ROLIGT! Haha! Ville inte dra upp det i förra ämnet för det hade låtit grymt överdrivet, men jag har en liten låda under skrivbordet, fick för mig att det va en gubbe där inne som inte vågade komma ut, så jag dök ner och försökte peppa han att komma ut å hälsa..

FAN vilka sjuka tabletter!
Citera
2009-01-27, 00:29
Medlem
Buttersss avatar
provat hälla i er en jädrans massa kaffe och ta 1-2 stillisar och dra ut på stan? och till frisören?
Citera
2009-01-27, 00:57
Medlem
AnotherNoOnes avatar
börjar tröttna lite på det hela... blir ofta att jag pillar i mig en karta zopiklon och nåt glas vin varje kväll och sitter och älskar alla på flashback eller städar eller klär ut mig jag ska ju sooova men springer och plockar tablett efter tablett och sen bara en slurk vin... aja får väl sitta här inatt och ha ömma känslor för alla!
Senast redigerad av AnotherNoOne 2009-01-27 kl. 00:59. Anledning: stavar som en blind kråka med ADHD
Citera
2009-01-27, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherNoOne
börjar tröttna lite på det hela... blir ofta att jag pillar i mig en karta zopiklon och nåt glas vin varje kväll och sitter och älskar alla på flashback eller städar eller klär ut mig jag ska ju sooova men springer och plockar tablett efter tablett och sen bara en slurk vin... aja får väl sitta här inatt och ha ömma känslor för alla!
Hahaha, det där känner jag igen sjukt mycket :P

Man vill ju egentligen sova men någonting lyckas ändå hålla en vaken nästan enbart för att sitta o dra i sig vinslattar och tabletter
Citera
2009-01-27, 01:41
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Hahaha, det där känner jag igen sjukt mycket :P

Man vill ju egentligen sova men någonting lyckas ändå hålla en vaken nästan enbart för att sitta o dra i sig vinslattar och tabletter

Naaw, du gör mig rörd! det är detta jag menar, jag känner inte dig men känner att jag vill krama dig och lyssna på vad du har attt säga, haha så gay men så känner jag idag. lite som med MDMA att alla verkar vara så underbara personer (tro inte att jag jämförde zopiklon och MDMA som rusningsmedel men jag känner samma kärlek till okända människor!)
Citera
2009-01-27, 23:32
Medlem
Buttersss avatar
hur kan "ruset" skiljja sig så jefla mycket? tog nyss sen noctare, är ju sjukt pigg, funkar inte skiten som den ska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in