2009-06-11, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne71
många ska jag ta?

Du verkar inte vidare sugen på att sova längre, så tryck i dig en karta och börja prata med rösterna i huvudet.
Citera
2009-06-11, 12:09
Medlem
Somnade som en stucken gris
Citera
2009-06-11, 12:16
Medlem
kingzyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne71
Somnade som en stucken gris

Haha härlig liknelse...

Det viktigaste för mig när jag äter dem är att stänga av mobilen
och gömma den. Annars vaknar man på morgonen och får bläddra
igenom stormarknads-mess, och diverse projekt som kändes smarta
att skicka till just den personen just då. Och med lite bättre stavning
än en första klassare så hade man kanske kunnat komma undan med det.

hehe
Citera
2009-06-11, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingzyz
Haha härlig liknelse...

Det viktigaste för mig när jag äter dem är att stänga av mobilen
och gömma den. Annars vaknar man på morgonen och får bläddra
igenom stormarknads-mess, och diverse projekt som kändes smarta
att skicka till just den personen just då. Och med lite bättre stavning
än en första klassare så hade man kanske kunnat komma undan med det.

hehe

Herregud, det är ju briljant! Att jag inte tänkt på det tidigare. Varenda gång verkar jag ha haft ringt HELA (visserligen tunna) kontaktlista. Men nu är det slut på det.

Vad har du för ställen du gömmer det på? Jag menar, man borde väl kunna komma ihåg vart man gömt telefonen även om man är ganska borta.
Citera
2009-06-11, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
zolpidem, zopiklon och zaleplon är så nära "riktig" benso man kan komma, det skiljer 1 eller 2 molekyler eller något sådant.

Det är därför dem är avsevärt lättare att få förskrivna.

Nej de är strukturellt olika. Däremot verkar de på samma receptorer (fast mer selektivt, vilket är poängen).

Dessutom kan man inte säga att det skiljer en eller två molekyler eftersom hela ämnet är en molekyl.
Citera
2009-06-11, 14:58
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Istället för att starta en ny tråd, så kan jag likväl fråga här.
Syns Stilnoct (zolpidem) på urinprov? Vad ger den isåfall utslag på, benzo?

Det syns inte på vanliga test utan bara om man testar specifikt för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Herregud, det är ju briljant! Att jag inte tänkt på det tidigare. Varenda gång verkar jag ha haft ringt HELA (visserligen tunna) kontaktlista. Men nu är det slut på det.

Vad har du för ställen du gömmer det på? Jag menar, man borde väl kunna komma ihåg vart man gömt telefonen även om man är ganska borta.

Jag har aldrig haft problem med mobilen (Läs: bara ett par gånger), däremot med datorn. Jag sitter ofta vid datorn och flummar och varje gång får jag för mig att hitta på något djävulskap. Hur gömmer man msn, forum och andra hemsidor? :P
Citera
2009-06-11, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Det syns inte på vanliga test utan bara om man testar specifikt för det.

Jag har aldrig haft problem med mobilen (Läs: bara ett par gånger), däremot med datorn. Jag sitter ofta vid datorn och flummar och varje gång får jag för mig att hitta på något djävulskap. Hur gömmer man msn, forum och andra hemsidor? :P

Jadu, det är nog desto svårare. Sitter nästan jämt vid datorn i alla fall en stund när jag flummar, sorgligt nog. Jag har däremot inget problem med den saken, då jag blir så jävla social att jag inget hellre vill än att prata med folk på msn (om man bortser från att ringa folk, då).
Citera
2009-06-11, 15:36
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:

Man måste 1. Stänga av mobilen 2. Dra ur jacket till fasta telefonen, ev sätta en lapp på där det står: RING INTE NÅGON! 3. Stänga av datorn, ev skaffa sig stilnoctsäkert lösenord. 4. Lås dörren. Öppna inte om någon ringer på, och gå för guds skull inte utanför dörren.

Ett rekommenderat säkert lösenord innehållande både versaler, gemena och diverse tecken brukar räcka för att vara stilnoctsäkert...
Citera
2009-06-11, 15:37
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Jadu, det är nog desto svårare. Sitter nästan jämt vid datorn i alla fall en stund när jag flummar, sorgligt nog. Jag har däremot inget problem med den saken, då jag blir så jävla social att jag inget hellre vill än att prata med folk på msn (om man bortser från att ringa folk, då).
Jo men mina msn-kontakter avslöjar mig direkt. De säger att det syns på stavningen exakt hur många jag tagit...
Citera
2009-06-12, 00:34
Medlem
Sugit i mig 3 st 7.5 Zopiklon, men har fått för mig att det svänger till bara i samband med alkohol och det är ju jobbigt med tanke på att jag inte dricker ngt. Ska jag tugga, suga, svälja hela eller bör jag typ trycka fler? Totalt slöseri med 2 extra i natt då jag tvärslockna.
Citera
2009-06-12, 12:27
Medlem
Hur är ruset på Imovane? Blir man lika efterbliven som på stillisar (smäller i sig alla piller man kan hitta och ringer till alla man känner) eller har man lite mer kontroll?

Undrar även vad som kan vara en lagom dosering för en kille på ~75 kg, 1,80 lång? Ingen tolerans, blir första gången på zopiklon.
Citera
2009-06-15, 01:34
Medlem
frukosteras avatar
Hur ska man bli så där flummig som man blev i början när man åt zolp? 10mg räckte gott och väl. Nu har jag slängt i mig 70mg men får vänta och se om det blir något flumm att tala om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in