2008-11-28, 19:10
Medlem
chutles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
Tar jag en 7.5 så tappar jag minnet på en gång.
Någon mer som tappar minnet på dom?
Citat:
Ursprungligen postat av Fass.se
Vilka biverkningar kan läkemedlet ge?:
Sällsynta (förekommer hos färre patienter än 1 patient av 1000):
Aggressivitet, förvirring, irritation, koncentrationssvårigheter, minnesluckor, sinnesförnimmelser (hallucinationer), Hudutslag.
Har något liknande själv vid doser på 10mg och uppåt. Att fass säger att det är sällsynt är troligen för det är rekommenderad dos(5mg) och att man sällan upptäcker det vid läkares rekommendationer.
Citera
2008-11-29, 07:04
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chutle
Har något liknande själv vid doser på 10mg och uppåt. Att fass säger att det är sällsynt är troligen för det är rekommenderad dos(5mg) och att man sällan upptäcker det vid läkares rekommendationer.
Jag fick det av läkare förut inan jag bytte och då skulle jag ta 15 mg till natten
Citera
2008-12-27, 18:30
Medlem
VONKANs avatar
Zopiklon/zolpidem fanclub

Finns det några sätt, förutom grapejuice och alkohol?
Kaffe och paracetamol för att få blodet att gå runt snabbare?

Tips tack.
Citera
2008-12-27, 19:24
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN

Tips tack.

Har inget svar på din fråga, undrar dock hur snabb tolleranshöjning som sker vid intag av zopiclone? har 7,5 per natt men tar det inte ofta som sömnhjälp, brukar köra 2-3 st och bli ganska skön. Tog 5 en gång och blev riktigt dum i huvudet, gick runt hemma hos min mor och öppnade fönstrena en vinternatt, när hon frågade varför sa jag bara "ja, det är väl ganska uppenbart, hela lägenheten är ju full med flugor?!?" kommer ej ihåg detta själv dock. :P Ansluter mig till fanclub. imovane <3
Citera
2008-12-27, 19:27
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:

Tips tack.

Omega-3 har en svag blodförtunnande effekt vilket gör att blodet cirkulerar snabbare
Citera
2008-12-27, 19:42
Bannlyst
Jag är med jag med..Har 10 imovane 7,5or snurradez i systemet nu.Känns bra känns fint.
Citera
2008-12-27, 19:43
Medlem
Fontainebleaus avatar
Jag går lätt med i den här fancluben, inget har lyckats få mig att göra bort mig samt bli så jävla destruktivt cp så många gånger som stilnoct!

Vågar aldrig käka dem längre, men jag älskar hur cp man lyckas bli av relativt låga doser, helt klart schysst är den, grejen är ju bara att när saker väl flippar på stilnoct så är det inte värt de gånger man inte flippar, fast det är bara min åsikt.

Tycker de är riktigt goa att röka också om man grundar med ett par först, smakar rätt gott med.
Bäst är de ju dock överlägset att slå i sig, gör det till en 40-50mg lösning och lyckas få i allt, inte sluta när man känner ruset, sen ligger man på golvet i 15min(inte hundra på tiden, men nåt sånt) och snackar med saker som inte finns.
Alla hallisar alla verkar vilja få på stil finns i IV, sen blir det ju dock rätt mycket blackouts.
Men att slå piller är ju rätt idiotiskt så.

Fan, nu blev jag sugen på att skaffa några stillisar
Citera
2008-12-27, 19:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
Jag är med jag med..Har 10 imovane 7,5or snurradez i systemet nu.Känns bra känns fint.

Hanaha o ja 150 mg, böurjar bli röt sne nu. xD
Citera
2008-12-27, 19:53
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Omega-3 har en svag blodförtunnande effekt vilket gör att blodet cirkulerar snabbare
Ah tack för tipset, ska genast testas.
Citera
2008-12-27, 19:55
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Jag går lätt med i den här fancluben, inget har lyckats få mig att göra bort mig samt bli så jävla destruktivt cp så många gånger som stilnoct!

Vågar aldrig käka dem längre, men jag älskar hur cp man lyckas bli av relativt låga doser, helt klart schysst är den, grejen är ju bara att när saker väl flippar på stilnoct så är det inte värt de gånger man inte flippar, fast det är bara min åsikt.

kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2008-12-27, 20:04
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Om inte mod orkar ändra i topic, så ta allt om dessa piller här ist för att starta nya trådar, underlättar för mod.

Lyrica boostar något enomt!
Citera
2008-12-27, 20:10
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Lyrica boostar något enomt!

Var det därför jag blev helt väck sist? på låg dos Zolpidem...
Fler än jag som tycker man är otroligt smart på Z för att dagen efter inse att man fuckat upp det totalt!
Själv får jag skön eufori men tyvärr kommer man bara ihåg början av ruset sen är det oftast svart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in