2011-05-30, 21:59
Medlem
Isets avatar
Är det verkligen normalt att drömmarna slås ut av Zopiclone? Sover som ett barn hela natten, men drömmarna är putsväck. Brukade drömma mycket innan...(Tar jag inget på kvällen så drömmer jag igen.)
Citera
2011-06-01, 02:36
Medlem
Jag vet ett ställe som säljer för 14 kr per tablett, 7,5 mg zopiclone. Skickas från sverige också.
Citera
2011-06-01, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kothic
OM du nu inte ätit Zolpidem på många år och i övrigt inte har någon tolerans mot Bens eller något annat preparat som påverkar GABA så kan jag nästan garantera en minneslucka på den dosen
Några timmars minneslucka blev det ja. Jag minns att jag skrev i min dagbok (som jag för övrigt inte skriver i varje dag). När jag sedan läste vad jag skrev stod det nåt om att jag besviken över att jag inte kände av nåt rus. Annars var texten fullkomligt obegriplig. Mysko drog det där. I går tog jag fyra zopiklon (7,5). Kände mig avslappnad och slumrade till några timmar. Nä, dom tabletterna ska jag ha till att sova på i fortsättningen. Tacka vet jag Subutex!
Citera
2011-06-01, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsgetlost
Jag vet ett ställe som säljer för 14 kr per tablett, 7,5 mg zopiclone. Skickas från sverige också.

Sorry, de säljer för 18 kr styck på fearpharmacy, strodde det var 14 kr.
Citera
2011-06-01, 19:13
Medlem
Fick idag utskrivet zopiclone, tycker själv den är bättre än imovane. Smakar mindre skit iallafall! Fortfarande favoriten hos mig!
Citera
2011-06-02, 17:45
Bannlyst
Min fororit är 10mg stilnoct och 10mg nitrazapa, Brukar funka på mig i de flesta
Citera
2011-06-03, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sawma
Hallå hallå alla 30 slakare
sitter här och dricker nån malibu likör elller vad fan det är, skit gött. Har även knaprat i mig zoplikon 7.5 x4, har bara 2 stcken över som atagligen kommer knapras upp under kvällens trevliga gång.
Borde jag förvänta mig nån schhhönt rus? eller kan jag lika gjärna hänga mig själv effter kvällens bravader ?

Over N out!, som sagt, har 15 mg ifall jag skulle vilja boosta

Hej! Nu är ju detta svar jättesent men men.
I ett sånt läge vore det bäst att spara dom 15 mg:en till morgonen efter. Funkar bra för att mildra alkoholbakfyllan. Mår bättre mentalt plus blir skönt avslappnad i kroppen
Citera
2011-06-03, 05:40
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsgetlost
Fick idag utskrivet zopiclone, tycker själv den är bättre än imovane. Smakar mindre skit iallafall! Fortfarande favoriten hos mig!
Själv tycker jag att det är precis tvärt om. Zopiklon smakar ju fan redan när man sväljer den.
Citera
2011-06-03, 05:44
Medlem
Ang. smaken av zopiklon. Är det inte själva ämnet (zopiklon) som ger "metallsmaken"? Isåfall bör det ju inte skilja sig åt mellan olika tillverkare.
Citera
2011-06-03, 06:03
Medlem
Isets avatar
Har själv numer avarten zopiclone (vad nu stavningen gör för skillnad), liten rund sak. Tycker den knappt har nån metallsmak alls, men å andra sidan lär man sig ju ganska snabbt hur man ska svälja för att minimera kontakten mellan tablett och smaklökar.
Citera
2011-06-03, 06:13
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iset
Har själv numer avarten zopiclone (vad nu stavningen gör för skillnad), liten rund sak. Tycker den knappt har nån metallsmak alls, men å andra sidan lär man sig ju ganska snabbt hur man ska svälja för att minimera kontakten mellan tablett och smaklökar.
Är man nybörjare spelar det ingen roll om du tar tabletten i tvåan, du får ändå metallsmak i käften. Efter att man ätit dom några dagar försvinner den. Men nu har zopiklon noll effekt på mig, kan klämma en karta när jag är packad utan att somna.

Ska testa stilnoct och se om dom funkar bättre eller om det är korstolerans.
Citera
2011-06-03, 08:07
Bannlyst
Fy fan det var länge sen man körde imovane.. Jag tycker inte om imovane ruset för man kommer aldrig ihåg vad man gjort. Sist jag tog det på ett behandlingshem så fråga jag personalen om dom red häst typ 10 ggr och så börja jag dansa fick jag höra dagen efter nej då är stilnoct mycket bättre enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in