2011-02-04, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanskithelvete
Jag går ur Zolpidem fanclub, man tenderar att gå i sömnen och göra saker man inte kommer ihåg. Nu senast hade jag mailat ett tiggarbrev till en polare om att jag ville låna 7000:- till en MiniMac. Skämdes när jag skulle förklara mig, lånar aldrig pengar annars...

Hahahaha det är helt fantastiskt och fascinerande vad man hittar på under ruset.
Citera
2011-02-04, 07:44
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
jo vad halveringstid är vet jag, men fem halveringar? så runt 24 timmar så borde man vara ren ? sweet.

Det här är vad jag tror att jag minns, kolla upp det på något annat ställe på Internext för att vara säker.
Citera
2011-02-04, 08:00
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Inser ni inte att Imo är sååå mycket mer köng än stilnoct i det långa loppet? När jag flöddrade så visst slank det ner mycket stilnoct, utmärkt som ångestdämpare, och kalAs till en filmkväll, men Zopiklon är ju så mycket bättre! Samma ångestlindring, inte i närheten av samma risk för urballning, lättare att hantera utan att käka för många...dessutom kan man ju bli riktigt go på dom om man så vill. Lätta att få ut och billiga (iofs stil också, men ni fattar)
Citera
2011-02-04, 09:16
Bannlyst
.

Vad är det för jidder, halveringstid på 6 timmar innebär att hälften är ute ur blodet på JUST 6 timmar sen efter 12 timmar är det ute ur blodet helt, beroende på hur frisk man är och hur många man tagit osv men nu räknade jag på om man har tagit 1 st.

Detta har inget att göra med när det går ut ur urinet för de tar längre tid givetvis
Senast redigerad av slutsteg 2011-02-04 kl. 09:17. Anledning: .
Citera
2011-02-04, 09:22
Medlem
Lacquer-heads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Inser ni inte att Imo är sååå mycket mer köng än stilnoct i det långa loppet? När jag flöddrade så visst slank det ner mycket stilnoct, utmärkt som ångestdämpare, och kalAs till en filmkväll, men Zopiklon är ju så mycket bättre! Samma ångestlindring, inte i närheten av samma risk för urballning, lättare att hantera utan att käka för många...dessutom kan man ju bli riktigt go på dom om man så vill. Lätta att få ut och billiga (iofs stil också, men ni fattar)

Ballar aldrig ut på Stilnoct såpass att jag gör saker jag ångrar sen och slänger inte i mig mer än vad jag planerat heller. Fast å andra sidan tycker jag inte att Stilnoct är så jävla skoj eller att man blir särskilt väck på det, vissa får ju hallisar o skit av bara en 10a, jag får som mest dubbelseende och blir seg och lite småflöddrad på 20-40mg. Hatar däremot Imovane pga metallsmaken man får i munnen men det var längesen jag flummade på dom så kan inte säga något om effekt.
Citera
2011-02-04, 09:46
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutsteg
Vad är det för jidder, halveringstid på 6 timmar innebär att hälften är ute ur blodet på JUST 6 timmar sen efter 12 timmar är det ute ur blodet helt, beroende på hur frisk man är och hur många man tagit osv men nu räknade jag på om man har tagit 1 st.

Detta har inget att göra med när det går ut ur urinet för de tar längre tid givetvis

För sista gången. Efter sex timmar är hälften ute. Efter sex timmar till är hälften av hälften ute. Efter ytterligare sex timmar är hälften av det som är kvar ute. Och så vidare.
Citera
2011-02-04, 10:18
Medlem
tog en 10mg zolpidem igår kväll efter att jag varit ute och krökat för att kunna somna snabbare, kan inte rekommendera det till någon annan.. idag är jag helt borta i huvet, har domningar i benen och armarna och käken känns som den hänger ner.. mår skit och har hjärtklappning konstant..

Zolpidem är till för att sova, det är INTE en skön drog.. lägg pengar på riktiga droger istället.
Citera
2011-02-04, 10:22
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockBagel
tog en 10mg zolpidem igår kväll efter att jag varit ute och krökat för att kunna somna snabbare, kan inte rekommendera det till någon annan.. idag är jag helt borta i huvet, har domningar i benen och armarna och käken känns som den hänger ner.. mår skit och har hjärtklappning konstant..

Zolpidem är till för att sova, det är INTE en skön drog.. lägg pengar på riktiga droger istället.

Extremt märklig reaktion, aldrig hört talas om något liknande.
Citera
2011-02-04, 11:16
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockBagel

Lille vän, Zolpidem blir du inte så av dagen efter.
Har du ätit 10mg zolpidem ensamt flera gånger och blir jämt så dagen efter?
Eller var det bara den här gången? Om det bara var den här gången så var det nog alkoholen eller nåt annat som gjorde det, inte zolpidemen.
Citera
2011-02-05, 17:08
Bannlyst
Imovane min största kärlek i livet och antagligen det värsta som hänt mig. Men älskar de endå
Citera
2011-02-05, 17:52
Medlem
capslock1s avatar
Till er som säger att Imo är bättre än stil... Fyfan säger jag bara.. Jag har inte kunnat dricka coca-cola på flaska sen ett halvår tillbaka för jag känner hur imovane smaken kommer... Helt sjukt! Burk går dock helt okej..
Citera
2011-02-05, 21:55
Medlem
Roxiaces avatar
En resa på Zopiklon.

Hallå alla FB:are,

jag är stabilt påläst i detta ämne, men en fråga som jag måste ställa är om Zopiklon är farligt i samband med Alkohol?

Jag har druckit Alkohol flera gånger innan sedan vid en avslutat kväll intag Zopiklon, därefter vaknat dagen efter med en så extremt hög puls.

Men att flumma på det, alltså blandningen av en 5mg Zopiklon och ett par stark-öl, är detta farligt?

Jag är 20år, väger 90kg, tar en 7,5mg varje kväll, långt över 1 år nu, så en viss tolerans har ju kroppen utvecklat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in