tog precis 2*7,5 mg....hänte inte ett smack sen värsta myskänlorna och allting går i slowmotion, kan tiläägga jag druckit konstant i en veckas tid...försökt få ner skadet och ångesten hela dagen på folkbir...tjejejn kommer hem och säger pröva detta, du kommmer komma ner med alkoholabstistensen, skaknaringar försvinner, panikångesten försvinnner, hjärtklappning försvinnerm du kommer orka gå till jobbet, jag har testat sobil som ska vafa benz, men imovan ägde ju sobrilen, men blev ju inte bara lught , man fick ett mysigt lugn,,,,,e den här medicinen verkligen så start, kommer ihåg förrut de petate i mig 50 mg när jag fick kommma utan ifrån BAS Stgöran....gick fan inte ens komma hem på tuben, vara när få panikattack,,,,tog taxi hem....5 min in i taxin börjar tablettena ta....men alltså hur många mg sobil är 7,5mg imovane, jag åt två nu .....har aldrig ätet förrut med är alkoholist....men man kanske bli påverkad ändå....men ska det här mysstämningen vara på imovande är det lätt att jag byter till imovane

denna effekt att känna lugn ägde ju totallt alkoholen, här känner jag mig lugn utan att prata mssa gojja...skönast jag känt