Provar i den här tråden med..
Var igår hos läkaren, som var jätte trevlig för övrigt, ärendet gällde någonting annat men jag tog upp sömnproblemen också. Berättade att jag testat propavan, theralen och valerina forte utan framgång. Hon började själv prata om insomningstabletter för mitt ändamål (stilnoct/imovane) men sa att jag var för ung för sånt och att hon inte
får skriva ut dessa till så unga patienter, man bör minst vara 20 iaf tyckte hon, och jag är 18 förövrigt

Hon erbjöd mig att testa atarax istället vilket jag accepterade men tvivlar på att dom kommer hjälpa och att jag istället kommer vara som en zombie imorgon(?)..
Update: Dom hjälpte inte..
Nu är frågan bara, var fan ska jag vända mig för att få stilnoct/imovane, helst imovane utskrivet till någon i min ålder? För jag vet ju att dessa hjälper mig perfekt, har provat dom innan. Vanlig VC? Psykiatrin? Privatläkare? Var är störst chans? Vad tycker ni? Svar och tips uppskattas starkt! Jag behöver verkligen det här och det tycker min omgivning med. Ska förövrigt träffa skolläkaren nästa vecka, får se vad h*n säger, men kommer förmodligen vara ännu mer restriktiv?...