2011-06-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDussst
Vågar man ta med sig imovane utomlands i resväskan? Likaså xanor, ikto osv? Eller är det kanske inte värt risken?

Hade med mig ett gäng kartor när jag luffade runt i Europa för ett tag sedan. Var aldrig några problem. Totalt onödigt dock, då jag sover som en stock nuförtiden.
Citera
2011-06-14, 22:30
Medlem
Intevetarns avatar
Vad kan en bra nybörjar dos vara på stiln? Har 30mg.
Citera
2011-06-15, 00:55
Medlem
TrolliverTwists avatar
hej. jag hoppas det här är en lämplig tråd för min fråga.

jag brukar ytterst sällan ta 10 mg stilnoct vid sömnsvårigheter och somnar då som en stock (ofta utan minne "hur" jag somnade). nu har jag vridit på dygnet rätt duktigt och har en tenta jag ska upp och skriva tidigt på morgonen om någon dag. jag är lite orolig över att jag ska vara seg i skallen eller trött dagen efter när jag ska skriva tentan, trots att jag sovit 8< timmar. finns det en risk för detta eller är man pigg som en lärka om man bara får sova ut?

tacksam för svar.
Senast redigerad av TrolliverTwist 2011-06-15 kl. 01:03.
Citera
2011-06-15, 02:31
Medlem
deTremouillacs avatar
Aldrig blivit minsta efterseg på Stilnoct. Det har en halveringstid på ~2 timmar, så efter 8 timmar har du ju bara kvar ~0,6 mg i kroppen. Är definitivt borta efter några timmar. Har skrivit många tentor efter stilnoct/imovane för att vända tillbaks dygnet, aldrig varit några problem. Stilnoct är en svinbra medicin!
Citera
2011-06-15, 08:57
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intevetarn
Vad kan en bra nybörjar dos vara på stiln? Har 30mg.

10mg, vänta ~45min, är du inte nöjd ta 10 till.
Citera
2011-06-16, 00:37
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deTremouillac
Aldrig blivit minsta efterseg på Stilnoct. Det har en halveringstid på ~2 timmar, så efter 8 timmar har du ju bara kvar ~0,6 mg i kroppen. Är definitivt borta efter några timmar. Har skrivit många tentor efter stilnoct/imovane för att vända tillbaks dygnet, aldrig varit några problem. Stilnoct är en svinbra medicin!
tack för svaret.

ja. det fungerar kusligt bra när man vill få sig en god natts sömn.

Citera
2011-06-16, 00:47
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyRogers
Ah, det är ångestdämpande för dig? Vid vilka doser?

Räcker med en 7.5mg, ibland 2st 7.5mg.
Citera
2011-06-16, 01:53
Medlem
vart hittar man nätställerna som skickar sömntabletter, måste verkligen ha ett gäng hemma, men på "gatan" hittar man ju bara benzoz, någon inrikes sida som skickar ?
Citera
2011-06-17, 20:56
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
vart hittar man nätställerna som skickar sömntabletter, måste verkligen ha ett gäng hemma, men på "gatan" hittar man ju bara benzoz, någon inrikes sida som skickar ?

FP har ju, fast de är ju kinesiska och de garanterar inte att alla håller samma kvalité.
Citera
2011-06-17, 21:43
Medlem
Efedras avatar
Det är alltid bra att börja mjukt. Annars kan man vakna upp dagen efter med en trashad lägenhet och förbannad flickvän och inte minnas ett skit. 15mg är en bra "allround" dos. Ger de bra effekterna men man blir inte totalt bäng. Intas gärna med grapejuice o sprit och koffein för att boosta och förbättra effekten.
Citera
2011-06-24, 00:50
Medlem
Hej! jag var hos doktorn nyligen och ville få stilnoct utskrivet för sömn problem, jag har fått det tidigare utan problem. jag berättade att jag fått alla skit medeciner (propavan, theralen etc.) innan stilnoct men att de va de ända som hjälpte, ändå så vägrade han och skrev endast ut atarax som jag sa till honom att de inte skulle funka, fortsatte tjafsa lite men han kollade på mig konstigt och sa att han vägrade. jag har haft med soc att göra samt varit på avgiftning och behandlingshem, kan de vara så att doktorn kan se detta och därför vägrar skriva ut fungerande medecin?

har letat lite men ej hittat något svar på detta, hoppas någon orkar läsa och kan svara om dom vet!
Citera
2011-06-25, 22:55
Medlem
ajg rpkade äta imovanemfy gfan fen smskade älkiggtt2" jadg undrtrra om det görr drt pm man sniffaert dfet oxcå??0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in