2010-10-15, 17:58
Medlem
crewzs avatar
Jag misstänkte att priset va en aning för högt. Ska försöka få ner priset till 100kr per karta och locka med att jag tar två kartor direkt för 200 istället. Det kan få honom att börja tänka på pengarna bara..
Citera
2010-10-16, 00:24
Medlem
jugbandbluess avatar
mm gött att skifta till zolpidem nu ett tag,,,synen blir kass men det är skönt lull. dags att sova
Citera
2010-10-16, 01:23
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewz
Jag misstänkte att priset va en aning för högt. Ska försöka få ner priset till 100kr per karta och locka med att jag tar två kartor direkt för 200 istället. Det kan få honom att börja tänka på pengarna bara..
Betala allra, allra max 15 kr/st för en 10mg.
Citera
2010-10-16, 01:34
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
jag blir mer väck på imovane än stilnoct. Det är rätt skönt när man känner den beska smaken, då vet man att det börjat verka. Fast längesen jag åt det senast :/

Beska smaken? Jag tycker att Imovane smakar skit rent ut sagt..en metallisk smak som lämnar äckliga "eftersmaker" i flera dagar efter att man ätit dom. fyfan! Jag kan inte äta imovane. Stilnoct är hur skön som helst att sova på...men att knarka på den? Har gjort det några gånger men efter den senaste blackouten så är det slut med det. Gjorde iof inget särskilt.
För att göra en lång historia kort.

En eftermiddag då jag skulle tvätta kläder så bestämde jag mig för att dricka lite öl medan jag väntade på maskiner i tvättstugan(hyresrätt så det är gemensam tvättstuga)...drack några öl och tvättade på..kom på att jag hade en karta stilnoct i köket...hämtade den...krossade 3 st och snortade..åt även 3-4 st(minns inte faktiskt)..drack mer öl...kände hur allt började slå..vart mysig som fan..tänkte att det är bäst att fixa det sista med tvätten.

Gjorde det..upptäckte att jag glömt att slita av sängkläderna och tvätta dom...slet av dom och gick till tvättstugan för min sista maskin tvätt. Gick hem igen..snortade 2 stilnoct till åt även 2 till. Drack därefter nån öl till..eller nåja jag öppnade den i allafall!

Sen minns jag inget mer...men jag vaknade på natten kl 03:nånting och låg naken i en nybäddad säng och alla kläderna jag tvättat låg i tvättpåsen..tumlade och klara!

Jag upptäckte även att jag printat ut nåt under kvällen..det låg nämligen en tripprapport utskriven i printern..och den var helt jävla osammanhängande och konstig. Jag hade tydligen också blivit nojjig under natten och släpat fram en massa knivar och placerat ut i lägenheten. Jag hade även låst igen dörren med en lång kedja. I min tripprapport kunde jag läsa dagen efter att jag skulle döda den som skulle komma in genom dörren..därav alla knivar och därav kedjan(ville inte döda nån tydligen )

hehe skumt..efter det så får det nog vara nog med att "knarka" på stilnoct...

Och det blev inte en kort historia heller,..men men jag kände att det är lika bra och få ur sig det hela. Jag har grunnat en hel del på denna händelse och jag har blivit rädd för att testa det igen. Om jag läser min rapport och jämför med min kartong med stilnoct jag hade från början så åt jag åt helvete för många av dom. Och att blanda med alkohol är bara så jävla dumt. Man ska använda stilnoct till det som det är tänkt för..nämligen att sova på.
Senast redigerad av SMK 2010-10-16 kl. 01:40. Anledning: fixade lite radbrytningar och spaltade upp texten lite så att det blir lättare att läsa den.
Citera
2010-10-17, 11:01
Bannlyst
Tidigare använt 7,5 mg zopiklon i sociala sammanhang och tycker det fungerat bra.
Men nu provade jag 1 och 1/2 och det verkade som jag gjorde bort mig ordentligt.
Fick höra i efterhand höra att jag talade sakta och att mina rörelser var slöa.
Hur mycket zopiklon kan man egentligen ta i sociala sammanhang utan att det märks på en ?
Är en halv tablett på 3,75mg ok ?
Citera
2010-10-17, 17:29
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nooneno
Tidigare använt 7,5 mg zopiklon i sociala sammanhang och tycker det fungerat bra.
Men nu provade jag 1 och 1/2 och det verkade som jag gjorde bort mig ordentligt.
Hur mycket zopiklon kan man egentligen ta i sociala sammanhang utan att det märks på en ?

Det är bara dumt att använda en sömntablett på det viset.
Be din läkare om Sobril eller nån annan mild benzo istället.
Zopliklon skall användas till insomnia.
Citera
2010-10-17, 17:57
Bannlyst
Vad ska man äta för något för att få bort den metall smaken man får av imovane?
Citera
2010-10-17, 17:59
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratko.
Vad ska man äta för något för att få bort den metall smaken man får av imovane?

Finns inget som hjälper.
Citera
2010-10-17, 18:03
Medlem
Du gör så här . ta 2 st zopiclon/imovane och bryt dom på mitten. svälj dom sedan
med två glas apelsin juice med mkt socker i .
Citera
2010-10-17, 22:30
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nooneno
Givetvis olika hur mycket man kan ta utan att verka påverkad. Beror på tolerans och sånt. Men kör på en 7,5 mg vid sociala situationer, verkar ju funka bra..
Citera
2010-10-20, 12:56
Medlem
svartaspetsars avatar
För ett tag sen tog jag en halv imovane för att sova. Det slutade med att både jag och min pojkvän fick i oss 3 var hehe, hittade en del intressanta foton och teckningar dagen efter som ingen minns hur dom blev till På morgonen typ 7 stormade min mamma in och var arg över att jag försovit mig, jag fattade knappt vad hon sa, mumlade något och somnade igen. Var forf lite vinglig fram till luch!

Nu har jag tagit en halv tablett, mitt på dagen lol. Är hemma och har huvudvärk och är lite smådepp, tänkte att jag skulle lätta upp stämningen lite. Tror det är "för lite" med en halv, hur mycket kan man ta innan det börjar balla ur?:P om jag tar 1/4 till, kmr min mor märka något när hon kommer hem runt fyra?

zopiklon menar jag, men det är väl typ samma!
Senast redigerad av svartaspetsar 2010-10-20 kl. 12:59.
Citera
2010-10-20, 16:26
Medlem
svartaspetsars avatar
Haha ett par glas vin och jag är ganska väck i skallen, ska ju äta middag sen med familjen hhe, får se hur det går :O Känner mig lustig, presic som väntat. HeeeeeeeH bra dag faktiskt, småpundig men bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in