2009-12-07, 23:19
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36
Jag fick hallsar i början, inte på senare tid dock. Men vaknat upp och gjort konstiga saker när jag blandat med alkohol.
Det vill jag inte ska hända igen.

Ni som får hallisar, är det av den angenäma typen, eller är det en mer skrämmande variant? Är dessa hallisar långdragna eller är det frågan om korta "ögonblickshallisar"?
Citera
2009-12-07, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ni som får hallisar, är det av den angenäma typen, eller är det en mer skrämmande variant? Är dessa hallisar långdragna eller är det frågan om korta "ögonblickshallisar"?
Allt möjligt!
Citera
2009-12-07, 23:39
Medlem
Zopicas avatar
Vad är det för knas med Stilnoct egentligen? Nästan alla verkar ju få hallisar eller göra korkade grejer av dem. En kompis till mig går alltid upp mitt i natten (i sömnen) och länsar kylen när hon tagit dem.

Jag käkar Zopiklon och det enda som händer är att jag somnar och sen sover som en stock hela natten
Citera
2009-12-08, 11:31
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sensim
Denna fråga har säkert ställts flera gånger :P
Men hoppas på att kunna få ett svar ändå.
Så här är det, ska på fest vid 21.00 tiden och alkoholen har skitit sig för min del.
Dvs kommer ha tid att införskaffa osv
Men har dock ett 6pack 3.5or ståendes i kylen, så frågan blir ju självklart
Hur många 7.5or rekomenderas till den mängden bira för att vara på normal festnivå om man säger så.
Sen kommer det ju självklart finnas mera alkohol på festen, men ska försöka att inte dricka nått där.
Kan ju tillägga har tidigare erfarenheter av div andra substanser

Ses i dimman i värsta fall

Ta 2 och drick sen. Känner du inget så ta 2 till.
Sen kan du skriva on du minns något dagen efter.
Citera
2009-12-08, 14:37
Medlem
Marbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pieng
Min farsa använder stilnoct, kan säga att jag upplevt tillfällen då han tagit några stycken för att kunna somna men inte lyckats. Han har nattvandrat i huset och stått och glott på mig 2 på natten när jag suttit vid datorn osv. Självklart kommer han inte ihåg något.

Men det var lite Off topic, vet inte vad som fungerar bäst

Samma här, gubben kom in med en rakkniv mitt i natten o sjöng "Ja ska levaaa, duu ska dööö!" Sen gick han tillbaka till sängen efter att vi sagt åt han, o fortsatte spela på sina "indianflöjtar"

Tider det

{EDIT}
Körde 2 st imovane imorse, kände mig inte direkt trött men lite halvdålig balans o hackig motorik i ögonen, låg o kolla på LA Ink kommer ja ihåg, sen vart de svart.
Citera
2009-12-08, 17:59
Medlem
Pledianss avatar
Prövade skölja ner 2x5mg Imovane med starköl. Märkte efter ett tag att jag kände mig mer full och lullig än vad jag annars skulle ha gjort på enbart öl. Sen blev jag trött och la mig.

Jag tog den kombon tillsammans med 2 kompisar som svampade & rökte den kvällen. Fick höra dagen ett och annat, som att jag började prata nonsens med jämna mellanrum, gick in i köket och bara stod där, sen kom tillbaka till tripprummet och sagt att jag varit på toa mm. Minns inget av det men fick mig ett gott garv när jag fick allt återberättet.

Min slutsats är att trippa på Imovane är rätt värdelöst om man är själv, för minnet blir blankt och man minns inget dagen efter. Däremot kan man bjuda på sig själv och roa kompisarna genom att trippa på Imovane i deras sällskap.
Citera
2009-12-08, 18:47
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pledians

Min slutsats är att trippa på Imovane är rätt värdelöst om man är själv, för minnet blir blankt och man minns inget dagen efter. Däremot kan man bjuda på sig själv och roa kompisarna genom att trippa på Imovane i deras sällskap.

Så man kan bjuda in dig på födelsedagsfester ifall man inte hittar någon annan pajas att skratta åt?
Citera
2009-12-08, 20:21
Medlem
scrotumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Tjenare Nedomansky, mannen med den groteska avataren
Jag tror att det rätt individuellt, personligen får jag ibland rätt behagliga hallisar på helt normala (5-15mg) Zopiklon, som jag tar för att sova och inte för att knarka. Jag har t.ex. sett lampor åka iväg som fräsiga ljusklot, och kläder som legat på golvet knata iväg iform av djur med suddiga konturer

Jag kan tänka mig att de som knarkar de här pillren kan få ruggiga hallisar.
Citera
2009-12-08, 20:28
Medlem
Pledianss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Så man kan bjuda in dig på födelsedagsfester ifall man inte hittar någon annan pajas att skratta åt?
Absolut, om jag tar imovane igen, men det kommer jag knappast att göra.
Citera
2009-12-09, 10:02
Medlem
Prickskyttens avatar
Hur är det med imovane går dom att injicera och hur slår ruset då?
Citera
2009-12-09, 11:27
Medlem
har för mig att du inte kan ta några bensos iv, det är livsfarligt om jag minns rätt.
Citera
2009-12-09, 11:59
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jalapan
har för mig att du inte kan ta några bensos iv, det är livsfarligt om jag minns rätt.

Då minns du verkligen fel, diazepam finns ju t om som injektionsvätska.

Alla benzos går att injicera, men ger knappast nån bättre effekt än att bara äta dom som dom är. Men nu vet jag inte varför du tog upp benzo ens eftersom Imovane är något helt annat, som även dom fungerar dåligt att injicera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in