2010-05-20, 22:39
Medlem
Slingshots avatar
Någon som vet anledningen till att Stilnoct är klassat ett snäpp högre i narkotikaklassen? Dom ligger ju på IV medans Imovane ligger på klass V. Borde ju betyda att dom är mer potenta men ja vet inte om det är anledningen till det.
Citera
2010-05-20, 23:27
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Jag bumpar min egen fråga i förtvivlan. Alternativet är imovane för 170 kartan, oerhört lockande.
jävla pris du. 170 spänn. 7,5 mg eller?
Citera
2010-05-21, 00:13
Medlem
redlineers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoparks hund
Ngn som brukar köra på weed och zolpi? Testade förra helgen 30mg zolpi och 2 spliffar och var ganska besviken

Du somnade eller?
Funtar på något liknande med zoplidem, men blir ovärt om man bara somnar.
Citera
2010-05-21, 00:32
Medlem
JAG ÄR UNIKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineer
Du somnade eller?
Funtar på något liknande med zoplidem, men blir ovärt om man bara somnar.
Är det Indica dominerat röka så är det nog godnatt
Citera
2010-05-21, 12:58
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Någon som vet anledningen till att Stilnoct är klassat ett snäpp högre i narkotikaklassen?
Stilnoct har hel enkelt högre rekreationellt värde än Imovane.
Citera
2010-05-21, 16:37
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santander
jävla pris du. 170 spänn. 7,5 mg eller?

Ja, men ändå. Not bloody likely
Citera
2010-05-22, 03:55
Medlem
giggelis avatar
Körde nyss på 35mg zoplidem och ja känner inte ett piss, Har ätit lyrica under dagen också!
Whats up whit that lixom, trodde att ja kunde få lite dubbelseende eller nåt skit iaf, och speciellt glad är jag inte heller, vet inte om dom funkar på de sättet, men ja känner mig iallafall precis likadan som innan!

trycke i mig 1 10mg just! händer fortfarande inget ballare än att ja känner mig som gummitarzan! gjorde just en ofrivillig volt i badkaret, måste ha sett underbart ut men ja förtår inte vad själva ruset ska ge?
kan ju knappast vara å strattla runt i alla rum utan balans!
Senast redigerad av giggeli 2010-05-22 kl. 04:15.
Citera
2010-05-22, 04:20
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giggeli
Körde nyss på 35mg zoplidem och ja känner inte ett piss, Har ätit lyrica under dagen också!
Whats up whit that lixom, trodde att ja kunde få lite dubbelseende eller nåt skit iaf, och speciellt glad är jag inte heller, vet inte om dom funkar på de sättet, men ja känner mig iallafall precis likadan som innan!

trycke i mig 1 10mg just! händer fortfarande inget ballare än att ja känner mig som gummitarzan! gjorde just en ofrivillig volt i badkaret, måste ha sett underbart ut men ja förtår inte vad själva ruset ska ge?
kan ju knappast vara å strattla runt i alla rum utan balans!

Men herreguuuuuuuuuuud, lär ni er aldrig? Om du ska knarka för att få hallisar, håll dig till rätt substanser då, knarka inte på ångestdämpande eller sömnmedel, om du får hallisar så kommer du inte minnas det imorgon och du kommer förmodligen ha gjort något annat dumt under tiden istället.
Citera
2010-05-22, 05:31
Medlem
giggelis avatar
Nu var nu var de ju inte direkt hallisar jag var ute efter!Utan bara bli lite allmän soft har några kartor hemea så då tänke ja att kunde väl vara likabra å test!
Citera
2010-05-24, 18:21
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Nu var nu var de ju inte direkt hallisar jag var ute efter!Utan bara bli lite allmän soft har några kartor hemea så då tänke ja att kunde väl vara likabra å test!

Opiater skulle jag säga isåfall . om du bli lite "allmänt soft"
Citera
2010-05-26, 15:17
Bannlyst
Man hittar nästan alltid på dummheter om man trippar på typ stilnoct... jag hadde skrämt livet ur mina föräldrar igår... *skäms* hadde låst ut emig .. promenerat till dom... hämtat nyckeln av mama som jobbade kväll (papap körde mig) jag hadde visst legat på soffan innan och sett ut som jag fick ett ep anfall :S

brukar gilla stillisar .. i lagom mängd men igår skrämde jag mig själv tillåmed.. 30st toalt under ca ett dygn... never agin!
Citera
2010-05-26, 15:18
Bannlyst
Citat:

pröva kryptom, finns på smartbar bland annat.. det blir man härligt soft av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in