2009-12-07, 11:21
Medlem
MicrograMs avatar
Är 40 mg Stilnoct tillräckligt för att det ska "snurra till lite" i bollen?
Har även 75 mg Oxascand i omloppet.
Citera
2009-12-07, 11:23
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Är 40 mg Stilnoct tillräckligt för att det ska "snurra till lite" i bollen?
Har även 75 mg Oxascand i omloppet.

Ja det bör sjunga på rätt bra ifall du inte har någon tolerans vet folk som har fått bra effekt på halva dosen stilnoct..
Citera
2009-12-07, 11:47
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Ja det bör sjunga på rätt bra ifall du inte har någon tolerans vet folk som har fått bra effekt på halva dosen stilnoct..
Nice...
Nä har bara käkat stesolid under ett par dagar men det borde inte påverka min tolerans. Vi får se vad som händer
Citera
2009-12-07, 12:23
Medlem
fick 30x Zopiklon 7,5mg utskriva för sömnbesvär, men jag har faktiskt sömnbesvär så tänkte ta det lungt .. jag e ganska trött nu, men ska inte sova förrens om 6h slocknar jag om jag skulle klippa en jävel nu tror ni ?
Citera
2009-12-07, 12:45
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jalapan
fick 30x Zopiklon 7,5mg utskriva för sömnbesvär, men jag har faktiskt sömnbesvär så tänkte ta det lungt .. jag e ganska trött nu, men ska inte sova förrens om 6h slocknar jag om jag skulle klippa en jävel nu tror ni ?
Du blir inte direkt trött på´z-analogerna, dom hjälper bara till att få dig att somna lättare.

Jag blir varken trött av Imovane eller Stilnoct, blir bara soft flummig.
Citera
2009-12-07, 13:55
Medlem
MicrograMs avatar
Förresten, ett par bira till 40 mg stilnoct och 125 mg Oxazscand borde väl bara en bra kombo för att känna sig mysig?

Sen en fråga till: Hur pass beroende är Stilnoct?

Och förstärks effekten av stillisarna om man klunkar lite alkohol?
Citera
2009-12-07, 15:20
Medlem
MicrograMs avatar
Det är nåt märkligt med dessa stillisar. Första gången jag trippade på stillisar var jag karatefull och pratade med personer inte inte ens fanns där.

Jag fick även bara synliga "klibbig gegga" som glider ner för väggarna (som en hallis), att små saker börja röra på sig lite...

- Nåt som någon känner igen?

Men vill helst koma till det stadiet då man pratar med vänner (fast dom egentligen inte finns där, haha) Det är najs,
Senast redigerad av MicrograM 2009-12-07 kl. 15:25.
Citera
2009-12-07, 15:59
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Det är nåt märkligt med dessa stillisar. Första gången jag trippade på stillisar var jag karatefull och pratade med personer inte inte ens fanns där.

Jag fick även bara synliga "klibbig gegga" som glider ner för väggarna (som en hallis), att små saker börja röra på sig lite...

- Nåt som någon känner igen?

Men vill helst koma till det stadiet då man pratar med vänner (fast dom egentligen inte finns där, haha) Det är najs,
kan få hallisar oxå men är rätt ovanligt
Citera
2009-12-07, 17:06
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santander
kan få hallisar oxå men är rätt ovanligt

Jag fick hallsar i början, inte på senare tid dock. Men vaknat upp och gjort konstiga saker när jag blandat med alkohol.
Det vill jag inte ska hända igen.
Citera
2009-12-07, 17:35
Bannlyst
jag brukar se råttor eller liknande springa förbi i ögonvrån ibland, lite obehagligt!

en gång så tyckte jag att ja såg en stor spindel som satt och tittade på mig ca 50 cm ifrån mitt huvud. blev rädd som fan tills den bara försvann.
Citera
2009-12-07, 18:07
Medlem
Astronomics avatar
Det är nog ingen drog för mig. Vill bara uppnå ett allmänt soft flum (går det att uppnå på Zoplidem, i så fall, hur många mg ska man ta?) och inte vakna upp i arresten morgonen efter.
Citera
2009-12-07, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Det är nog ingen drog för mig. Vill bara uppnå ett allmänt soft flum (går det att uppnå på Zoplidem, i så fall, hur många mg ska man ta?) och inte vakna upp i arresten morgonen efter.
15-20mg kanske. Beror på, olika från person till person.. personligen mår jag bättre av så lite som 10, och fick även en hel del hallisar på samma dos i början.

Kan sköta mig på mycket större doser än så, blir dock galet när man blandar kartor med alkohol..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in